Çayımızı içtikten sonra çıktık pastahaneden. İçerinin sıcağına alışmış bedenim bir anda ürperdi. Elimi Efe'nin omuzuna koyup "Hadi sen eve git ders falan çalış"
"Tamam ağabey çok teşekkür ederim" gözlerindeki mutluluk yetmişti bana.
Ocak ayı bitmek üzereydi hava yavaş yavaş kendisini bahara teslim etmek istese de beyaza karışmış bu şehir buna izin vermek istemiyor gibiydi. Bir anda Zerda geldi aklım kahretsin mesajına cevap verememiştim. Aramak en güzeliydi. İlk çalışta açtı telefonu "Bu ne hız aramamı mı bekliyordun sevgilim" şımarıklığa karışmış sesindeki kırgınlıkla cevap verdi "Evet ya deli oldum yine evde bir şey oldu zannettim" aile içinde sürekli olmasa da bazı sorunlarımız gündeme geliyordu. Bir keresinde bir hafta eve gitmemiştim. Telefonum kapalıydı. Zerda ise o gün bugündür ne zaman ulaşamazsa telime hep korkuyor.
"Yok hayır ya spora çıktım bir şeyler yedim, sen ne yapıyorsun bakalım" ben de evdeyim canım sıkılıyor motoru alıp dışarı çıkmak istiyorum sen izin vermiyorsun"
"Zerda havalar biraz daha ısınsın karlar erisin. Aklım sende kalsın istemiyorum."
"Tamam o zaman"
"Ama istersen seni sinemaya götürebilirim"
"Gerçekten mi" sesi bir anda mutluluktan zirve yaptı. Bu kız bana fena aşıktı.
"Evet yavaştan hazırlan ben de eve gidip duş alayım bir kaç saate çıkarız"
"Tamam canım görüşürüz"
Telefonu kapatır kapatmaz liseden eski arkadaşım olan "Okan" aradı.
Okan hayatı ciddiye almayan zengin kızları tavlamak için kiralık arabalarla gezen bir tipti.
"Efendim Okan"
"Ne yapıyorsun Ufuk nasılsın"
"İyiyim kardeşim sen nasılsın ne yapıyorsun"
"Vallahi ne yapayım gezmeye devam işin var mı bugün"
"Evet canım Zerda ile görüşeceğim"
"Ya salla onu hiç sıkılmıyor musun onunla kapattın kendini o küçük mahalleye bir de o erkek Fatma'ya unuttun bizi"
"Ne saçmalıyorsun Okan hayırdır. Her seferinde aynı konuları açıp canımı sıkma benim" Telefonu suratına kapattım. Tekrar arayınca "Ne var"
Okan kahkaha atıp "Ya tamam oğlum şaka be sen de kız gibi ne suratıma telefonu kapatıyorsun. Bak ara Zerda'yı Okan geliyor de ben de bir saate oradayım sana güzel sürprizim var."
"Neymiş sürprizin"
"Sürpriz işte hadi"
"Of Okan ya her seferinde kanıma giriyorsun en sonunda Zerda bırakıp gidecek beni"
"Oğlum o kız sana deliler gibi aşık hiç bir yere gidemez merak etme"
"Hadi kapatıyorum"
Bir çok kez Zerda ile plan yapıp bozmuştum. Kızdı haklı olarak ama hiç büyütmedi. Anlayışlı olmasını ayrı bir seviyorum. Vakit kaybetmeden aradım, hazırlanmamıştır inşallah.
"Canım neredesin"
"Evdeyim hazırlanıyorum"
"Canım ya Okan ara.."
Cümlemi bitirmemi beklemeden "Tamam Ufuk görüşürüz"
Deyip telefonu kapattı. Kaldırımda öylece elimde telefonla bekledim. Eminim şuan çok sinirlidir. Daha fazla kızdırmamak için tekrar aramadım. Yarın erkenden gider yanına alırdım gönlünü. Okan'a mesaj atıp hızlı adımlarla eve girdim. Annem evi temizliyor babam ise uzatmış ayaklarını televizyon izliyordu.