Įlipau į Louis mašiną ir jis man šyptelėjo.
"Sveikas." Pasisveikinau.
Nužvelgiau jį ir jis atrodė taip gerai, net papraščiausi balti marškinėliai atrodė karštai ant jo.
"Labas." Pasakė ir uždėjo ranką ant mano kelio.
Nesipriešinau tam, nes jausmas buvo malonus.
Louis ranka kilo aukščiau ir apsistojo ties mano šlaunimi.
Nieko nesakiau tik nusišpsojau.
Sustojome ties Louis butu. Aš tikėjausi, kad jis gyvens bute, bet ne tokiame, turbūt jis nemažai uždirba.
"Eime?" Paklausė Louis.
Nusekiau paskui jį į jo butą. Ir iš vidaus jis buvo dar gražesnis, Louis gyvena dešimte aukšte taigi iš čia viskas atrodo labai gražiai.
"Gražus butas ir kaip tvarkinga." Nusijuokiau.
"Na žinai čia viską tvarko Amelia, ji kaip ir savotiška namų tvarkytoja." Nusijuokė, o aš kartu su juo.
"Aš manau, kad jai nepatiktų, kad aš čia."
"Koks skirtumas, kam tai rūpi ji man niekas. Ji įsivaizduoja, kad yra mano mergina. Ir nemanau, kad tavi vaikinui patiktų, kad tu čia."
Norėjau žiotis, bet jis priėjo prie manęs ir apglėbė mano liemenį.
"Patylėk." Pasakė ir pabučivo mane.
Tai buvo keistas, bet labai geras jausmas.
Pirmą kartą su juo bučiavausi ir jis tai darė labai gerai. Tiesiog velniškai gerai.
Mano ir jo liežuviai kovėsi tapusavyje.
Louis nuleido rankas ant mano užpakalio ir spustelėjo jį.
Užšokau ant jo liemenio ir kojomis apsivijau apie jį, o rankas įvėliau į jo purius plaukus.
Louis lūpos atsirado ant mano kaklo ir sukando jį, jis papūtė orą į jį, nuo to sudrebėjau.
Louis pradėjo eiti link savo miegamojo.
Su viena ranka jis prilaikė mane, o su kita atidarė duris, paspirdamas jas su koja.
Jis pradėjo ieškoti šviesos jungiklio, bet aš jį nutraukiau.
"Ne nejunk šviesos, taip jaukiau." Pasakiau.
"Gerai." Pasakė ir paguldė mane ant lovos.
Louis pakišo rankas po mano palaidine ir glostė mano šonus.
Jis pakiko iki mano liemenėlis ir atsegė ją ir nusviedė į šoną kartu su palaidine.
Pradėjau imtis veiksmų nuvilkau Louis marškinėlius ir nusmaukiau žemyn kelnes kartu su jo apatiniais.
Kaip jis karštai atrodė matėsi visi jo raumenys ir tatuiruotės ant pilvo, bei rankų, bet negalėjau jų įmatyti dėl menkos šviesos.
"Kažkas nekantrauja." Pasakė Louis. Ir nuleido rankas iki mano kelnių ir nusmaukė jas kartu su apatiniais.
"Tikiuosi na žinai tu jau tai dariusi.. na žinai.." Sutriko Louis.
"O kaip tau atrodo?" Kiek piktokai paklausiau ir neiškentusi apverčiau mus ir dabar buvau viršuje.
"Najau ne." Nusijuokė Louis. "Lovoje aš turiu valdžią." Pasakė ir apvertė mus.
Pajutau jie prie savo įėjimo.
"Louis apsauga." Priminiau jam.
"Oh.. taip, kaip nekenčiu to." Pasakė ir išsitraukė sidabrinį pakelį. Greitai jį praplėšė ir užsidėjo apsaugą
Pajaučiau jį įeinant ir išriečiau nugarą.
Iš pradžių jis judėjo lėtas ir giliais judesiais, bet vėliau pagreitino tempą.
Kai jau jaučiau, kad nebeatlaikysiu suleidau nagus į Louis nugarą ir sudejavau jo vardą.
"Palauk dar truputį.." pasakė.
Ir po paskutinio jo įstūmimo nebesusilaikiau ir išleidau garsią dejonę.
Louis susmoko šalia manęs, sunkiai atgaudamas kvapą kaip ir aš.
"Tai buvo gerai." Pasakė ir užsitempė mano mažą kūną ant savojo.
"Taip." Pasakiau.
"Bet kitą kartą turėsi nusipirkti tablečių."
"O kas sakė, kad aš jų neturiu? Ir iš kur žinai, kad bus kitas kartas?" Paklausiau.
"Aš nežinau, aš esu įsitikinęs." Pasakė ir mirktelėjo.
Pavarčiau akis ir išlipau iš lovos.
"Kur tu?" Louis susiraukė ir sugavęs mano ranką įsivertė mano atgal į lovą.
"Man reikia namo." Sumurmėjau, bet Louis tiesiog prispaudė mane prie saves.
"Pagulėk su manimi truputį." Louis susiraukė ir aš linktelėjau.
"Gerai, treneri." Tyliai pasakiau.
"Dabar aš tau Louis, Ciara." Jis pirštais vedžiojo ant mano nuogo pilvo nematomus skritulius.
"Gerai, Louis. Ar tu mane parveši?" Paklausiau.
"Taip." Jis tiesiog pasakė, bet aš tylėjau.
"Ar tavo mergina neateis čia?" Aš paklausiau vaikino.
"Ne. Ji išvažiavo iki pirmadienio pas savo tėvus." Jis nusišypsojau. "Tai gal pasiliksi iki ryto?" Jis kvėpavo man į kaklą.
"Gerai." Greit neapgalvojus pasakiau.
YOU ARE READING
fucking crazy // lwt
Fanfiction1 sezonas: Aš niekada nebuvau gera mergaitė, bet Louis taip pat nebuvo auksas. 2 sezonas: Aš ir vėl jį pamačiau. Tą karštą Louis Tomlinson. 2 sezonai 2015.11.18 - 2016.01.05 highest rank in fanficton #2