CiaraSupykusi ant Liam ėjau link Louis namų.
Net pati nežinau, kodėl tai dariau.
Jei nebūčiau spėjusi išsmukti iš Liam kambario jis būtų pasinaudojęs manimi.
Pas Harry eiti nenorėjau, nes jis būtų sakęs, kad mane įspėjo.
Mano skruostais riedėjo ašaros ir net nežinau kodėl, tikriausiai pirmą kartą taip išsigandau.
Atėjau prie Louis buto durų ir paskambinau į duris. Nusivaliau ašarotas akis.
Louis atidarė duris ir pažiūrėjo į mane sumišęs.
"Kas tau buvo?"
"Lou." Pasakiau ir puoliau į jo glėbį.
Pradėjau verkti įsikabinusi į jo marškinėlius.
Louis kiek nedrasiai apsikabino mane ir pradėjo glostyti nugarą.
Staiga jis pakėlė mane, nusinešė į svetainę ir pasisodino ant kelių.
"Kas buvo, mažyte, nusiramink ir papasakok."
Aš nusivaliau ašaras ir giliai įkvėpusi papsakojau jam viską.
"Ar tai taspats Liam Payne?" Paklausė Louis po mano pasakojimo.
"Iš kur tu žinai?" Paklausiau jau visai nusiraminusi.
"Jis tikras mergišius, daugiau nesusidėk su juo. Ir perspėk savo draugę. Dabar jis kažką prikurs."
"Ką?" Kiek sunerimau.
"Palauk rytojaus ir pamatysi. Pasakysi rytoj per treniruotę ir aš pamokysiu tą bukagalvį."
"Gerai." Sumurmėjau ir apžergusi jo liemenį apsikabinau jį per kaklą.
Louis apglėbė mane per liemenį ir pradėjo bučiuoti mano kaklą.
Sudejevau išriesdama nugarą.
Louis pakišo rankas po mano palaidine.
"Priversiu, tave užmiršti tą mulkį."
Jis nuvilko mano palaidinę ir vikriai atsegė liemenėlę.
Jis nužvelgė mano nuogą kūną, pasijutai nejiaukiai ir bandžiau prisidengti.
"Neslėpk, nėra nieko ko nemačiau."
Nieko nelaukusi nuvilkau Louis marškinėlius ir perbėgau ranka per jo pilvo presą.
Pajutau Louis ranką po savo kelnaitėmis ir vos jam pajudinus pirštus sudejavau.
"Tu tokia, pasiruošusi man, mažyte." Pasakė. "Atsimeni, ką tau žadėjau aną kartą, kad pamaloninsiu tave su liežuviu, bet tu išėjai iš treniruotės, taigi nežinau."
"Louis, prašau.." Suverkšlenau.
"Gerai, padarykim tai." Pasakė.
Jis paguldė mane ir įsitaisė tarp mano kojų. Buvo kiek nejauku.
Louis papūtė orą ir aš sudrebėjau, jis pradėjo judinti liežuvį.
Negalėjau susilaikyti ir garsiai sudejavau išriesdama nugarą.
Louis vienintelis kuris gali priversti mane taip jaustis.
Louis dar kelis kartus perbraukė liežuviu per mano jautriąją vietą ir aš pasiekiau viršūnę.
"Louis." Garsiai sudejavau.
"Žinau tik aš galiu priversti tave taip justi, tu tik mano."
"Mhm."
"Pasakyk tai." Paprašė jis.
"Aš tavo, Louis."
"Gerai, mažyte." Pasakė ir pabučiavęs mane greitai atsikratė savo apatinių ir įėjo į mane.
Jis pradėjo lėtai judėti.
Tada pagreitino tempą ir po kelių gilių durių abu pasiekėme tai ko norėjome.
<...>
Vakare Louis mane parvežė namus. Niall jau senai miegojo. Jis miega, valgo ir diena kartais dirba. Šaunu.
O ryte jau buvau prie universiteto. Pamačiau Stella ir Martin. Priėjau prie jų.
"Sveiki!"
Bet vietoj to, kad jie pasisveikintų pamačiau piktą Stellos veidą.
"Tu, esi kalė, Ciara!" Ant manęs ji šaukė. "Taip ir maniau! Visi krenta po tavo kojom, bet lįst prie geriausios draugės vaikino.. Liam viską papasakojo nors tu prašei jo tylėt!" Ji galiausiai man trenkė, o aš susiėmiau už skruosto.
"Stella, po velnių tai ne apie tai ką galvoji! Tu, nieko nežinai..." bandžiau draugei įpūsti proto, bet ji mane ignoravo.
Stella nuėjo toliau.
"Martin, palauk. Tu, nepalik manęs!" Pažiūrėjau į draugą kuris kartu tolo nuo manęs.
"Atleisk, Ciara." Jis papurtė galvą ir supratau kokia esu dabar beviltiška.
Mano skruostais byrėjo ašaros.
Prakeiktas Liam.
Nuomonių!
YOU ARE READING
fucking crazy // lwt
Fanfiction1 sezonas: Aš niekada nebuvau gera mergaitė, bet Louis taip pat nebuvo auksas. 2 sezonas: Aš ir vėl jį pamačiau. Tą karštą Louis Tomlinson. 2 sezonai 2015.11.18 - 2016.01.05 highest rank in fanficton #2