Ciara.
"Ne, neik, mažyte." Pasakė ir užsitraukė mane ant savęs.
"Ne,Louis. Aš noriu grįžti namo ir išsiaiškinti su Harry."
"Tai tu gyveni su Harry?" Kiek piktaokai paklausė.
"Taip." Tyliai pasakiau, nes jis sukando mano kaklo odą.
"Ką tu nori su juo išsiaiškinti?" Paklausė ir užkišo ranką už mano džinsų.
"Dėl viso šio reikalo..Louis.." viena dejonė išsprūdo iš mano lūpų, jam užkišus ranką už mano kelnaičių ir pajudinus pirštą.
"Ne Louis, tai negerai. Aš visdar su Harry." Pasakiau ir atitraukiau jo ranką.
"Visdar? Tai tu jį paliksi?"
"Nežinau. Aš nieko sušiktai nežinau Lou. Aš esu taip susipainiojusi, visame šitame šūde."
"Gerai, aš tave parvešiu, bet šiandien su manimi tu eisi į vakarėlį."
"O jei aš nenoriu?"
"Tai nebuvo klausimas, mažyte, tai buvo liepimas." Šelmiškai nusišypsojo.
<...>
Sėdėjau Louis mašinoje atsirėmusi į langą.
"Paleisk mane čia, nenoriu, kad Harry pamatytų." Pasakiau.
Louis sustojo ir uždėjo ranką ant mano šlaunies.
"Devinta valanda lauksiu tavęs. Atsiūsiu adresą." Jis pasilenkė ir sujungė mūsų lūpas.
Bučinys buvo grubus ir tai man patiko, tai priminė man tai ką mes turėjome prieš du metus.
"Atsimink, tu mano. O ne kvailio Harry."
"Tavo.." Tyliai pasakiau ir išlipau iš mašinos.
Priėjau prie mūsų buto durų ir bijojau atidaryti duris.
Jei Harry bus piktas, ar panašiai?
Juk manęs nebuvo visą naktį.
Pabandžiau atidaryti duris, bet jos buvo užrakintos.
Taigi paskambinau ir netrukus jas atidarė Harry.
"Umm... na.." Nežinojau ką pasakyti.
Harry paėmė mane už rankos ir isįtempė į vidų.
"Klausyk, mums reikia pakalbėti." Pasakė ir prirėmė mane prie sienos.
Nesupratau, ką jis ketina daryti.
Jis visada, viską nori užglaistyti seksu.
Harry įsisiurbė į mano lūpas, nežinojau ką daryti taigi atsakiau tuo pačiu.
"Ar kąnors jutai? Tik sakyk tiesą." Paklausė atsitraukęs Harry.
"Harry. Jei sakant tiesą. Ne nieko nejutau." Atsidusau.
"Gerai, nes aš irgi."
"Ką?" Nesupratau ar jis rimtai ar juokauja.
"Na supranti, manau, kad tavęs nemyliu. Mes visada buvom geri draugai. Ir išvykus Louis, pasielgiau kiauliškai. Maniau, kad galim būti kartu, nes tu graži, miela ir visa kita. Bet tai nemeilė, tai buvo siekis turėti tave. Tik tu nesupyk, gerai?"
"Ačiū." Pasakiau ir apsikabinau jį per liemenį.
"Ką?" Sutriko jis.
"Aš jaučiu lygiai tą patį. Bet mes juk galim būti draugai kaip ir seniau?"
"Taip." Nusišypsojo.
"Gerai. Artimiausiu laiku susirasiu kitą būstą."
Dabar man taip palengvėjo, jaučiuosi vellniškai gerai.
Nors atrodo paskutiniai du mano gyvenino metai buvo beviltiški. Aš taip ar taip neturėjau ateities su Harry.
Pasilikau Harry nakčiai, pasiėmiau raktus ir reikiamu laiku išėjau iš namų.
Louis mašina jau laukė ir aš įsėdau į mašiną.
"Kaip sekės?"
"Viskas baigta su juo!" Išsišiepiau ir ranka perbraukiau per plaukus.
"Ta prasme?" Matau, kad Louis kažką nutylėjo ir nesakė man.
"Jis pats baigė viską, bet mes vėl draugai." Sukikenau ir Louis kilstelėjo antakius, bet tylėdamas pradėjo važiuoti.
"Aš tave su kai kuo susipažindinsiu." Sukandau lūpą kai jis tai pasakė.
Dabar man buvo neramu, jaučiu, kad jis jau kai buvau pas jį kažką slėpė.
Mes įsukome į namo kiemą, kur lauke vyko vakarėlis ant žolės buvo daugybę žmonių.
Mes abu išlipome, aš paėmiau Louis ranką, bet jis ją nenorom paleidom.
"Kas negerai?" Paklausiau ir atrodo mano širdis norėjo iškristi iš krūtinės.
Jis tiesiog ėjo pro žmones, muzika buvo siaubingai garsi nuo ko mano galva tvinksėjo.
Mes sustojome nuo merginos kuri šnekėjo su kita mergina ir buvo nusisukusi į mus nugara.
Louis padėjo delną ant merginos peties ir ji atsisuko.
Jos plaukai buvo juodi iki pečių, nosyje turėjo auskarą. Buvo nemažai prisidažiusi. Vilkėjo trumpą sijoną ir palaidinę be rankovių.
"Daria!" Louis apkabino merginą, o ji pakštelėjo jam į lūpas.
"Kas ji?" Merginos balsas buvo labai pasitikintis savimi ir čaižus.
"Mano draugė su kuria noriu, kad susipažintum." Jis šyptelėjo.
"Daria Mireghton." Mergina ištiesė man delną.
"Ciara." Tiesiog sakiau, bet nepaspaudžiau jos delno, kas ją sutrigdė.
"Tai mano sužadėtinė." Louis apgailestaujamai man pasakė.
Ką jis man sakė visą laiką... Jis atrodo teikė man viltis, o dabar jis tiesiog man pasakė, kad turi sužadėtinę!
Kas su juo negerai!
"Sveikinu!" Dirbtinai nusišypsojau.
"O kuo tau ji svarbi, kad nori jog mes susipažintume?" Mergina buvo tokia lipšni, kad norėjosi vemti.
"Sena, gera draugė." Nusišypsojo Louis.
Tik dabar nebesuprantu ar Louis yra sušiktas savanaudis?
Bent dviejų nuomonių!
YOU ARE READING
fucking crazy // lwt
Fanfiction1 sezonas: Aš niekada nebuvau gera mergaitė, bet Louis taip pat nebuvo auksas. 2 sezonas: Aš ir vėl jį pamačiau. Tą karštą Louis Tomlinson. 2 sezonai 2015.11.18 - 2016.01.05 highest rank in fanficton #2