Šiandien privalau nueiti pas Harry dėl sušikto projekto kuris man iš ties nerūpi.
Nors jis ryte vos spėjo išeiti, kad jo nepastebėtų Niall kitaip jis būtų nuo Niall gavęs į savo dailų snukutį.
Mačiau Tomlinsin išvažiuojant iš stovėjimo aikštelės.
Spėju Harry šiandien iš viso nebuvo universitete. Ką gi man reikės eiti pėkštute iki jo manų.
Na jau ne.
Pamačiau Martin. Ką jis vis veikia čia iki tokio laiko?
Dabar jis šnekėjosi su Garrix ir vėl. Na žinoma, dabar aš jį taip pat išgelbėsiu.
"Hey, vaikinai!" Pasisveikinau su jais abiem. "Martin, vėl paslauga gal gali mane nuvešti pas Harry?" Paklausiau ir palinksėjo.
"Žinoma, Tu mane nudėsi jei nenuvešiu.." Nusijuokė, ir palinksėjo.
Pavarčiau akis. Aš nesimokinu labai gerai, bet Harry jis mokinasi tikrailabai gerai nors ir yra mergišius.
Jis viską parašys man tiesiog reikės pavyzdžiui jo kaklą pabučiuoti arba šiaip su juo pasibučiuoti.
Nelabai noriu su juo mylėtis tai tikiuosi to nereikės.
Jis mane myli turbūt jau nuo aštuntos klasės, bet aš negaliu jam atsakyti tuo pačiu.
Jis mielas ir visą kitą, bet nematau mūsū drauge.
Mes su Martin greitai atsidūrėme prie Harry namų ir jis mane paleido atsisveikinęs.
Harry gyvena sušiktai gerai. Jo namas yra didžiulis, bet žinoma namas yra jo tėvų tai nėra ko stebėtis.
Man vos pabeldus į duris, jas atidarė vien ant apatinių Harry.
Prikandau lūpą.
"Labas, alkoholike.." Sukikenau ir apkabinau Harry.
Jis nuleido savo rankas man ant užpakalio ir spustelėjo jį.
Išleidau tylią aimaną ir Harry sukikeno.
"Pirmiausia darbas, Harry. Vėliau visa kitą, gerai?" Aš pažiūrėjau į Harry prikandus lūpą.
"Šūdas, gerai.." Jis sumurmėjo. "Am, man reikia į vonią.. O tu žinai kur mano kambarys tai.." Jis greit pasakė ir dingo iš mano akiračio.
Aš tiesiog užlipau į antrą aukštą ir nuėjau į kambarį. Šitas kambarys man buvo visiškai pažįstamas.
Ankščiau lankydavausi pas Harry dažnai, bet vėliau manęs pradėjom nelabai bendrauti.
"Aš jau." Pamačiau, kad Harry buvo jau su maike ir juodomis sportinėmis kelnėmis.
O aš gulėjau ant jo lovos.
"Tu, žinai kad aš nesugebu parašyti gerų literatūros darbų.." Prikandau lūpą ir atsisėdau.
"Taip, aš padarysiu tai vienas jei tu man vėliau atsilyginsi.." Pavartė akis Harry.
"Žinoma." Nusišypsojau jam.
<...>
Po gerų dviejų valandų Harry baigė.
"Dabar tu man skoloje, Ci." Jis sumurmėjo ir užgulė mane bučiuodamas kaklą.
Jo delnai buvo ant mano šlaunų ir jis leidosi žemyn su savo rankomis.
"Šį kart leidžiu ant kaklo palikti žymių..." Tyliai suaimanavau.
Kažkodėl norėjau, kad Louis rytoj pamatytų mano kaklą. Tiesiog užplūdo toks noras ir tiek.
"Šaunu." Harry lūpos atakavo mano kaklą ir jis pradėjo čiulpti mano kaklo odą.
Jo rankos dabar buvo ant mano krūtinės ir jis ją spustelėjo nuo ko aš garsiai sudejavau.
Mano telefonas pradėjo pypsėti. Kodėl visi šiom dienom trugdo viską.
"Šūdas." Nusikeikiau ir atstūmiau Harry nuo savęs ant adresato švietė Stella vardas.
Atsistojau nuo lovos.
"Pasimatysim kitą kartą, Harry." Nusiunčiau jam oro bučinį ir pasitvarkius plaukus išėjau pro jo kambario duris, o tuoj jau buvau gatvėje, bet telefonas vis nenustojo skambėti.
"Ko? Tu, man sutrugdei su Harry..." Suzyziau į telefoną.
"Aš su Liam pora!" Sucypė Stella dėl ko aš turėjau patraukti telefoną nuo ausies.
"Sveikinu!" Pasakiau linksmai, bet prisiminus kad jis yra Martin simpatija visas linksmumas baigėsi.
<...>
Šiandien paskaitos baigėsi pusę penkių, kas reiškia, kad man iškart reikia eiti į futbolo treniruotę, nes Tomlinson ateina ankščiau ir man reikia persirengti.
Vos pasiekus stadioną pamačiau vieną iš merginų. Ji flirtavo su Louis, bet regis jam tai nebuvo labai įdomu.
Aš lyg ignoruodama juos nuėjau į tribūną ir nusirengiau rūbus iki apatinių. Apsimoviau savo sportinę maikutę ir šortus kurie vos dengė mano užpkalį ir aš puikiai žinau, kad Louis tai stebėjo. Ta mergina tuoj pat atėjo rengtis ir greitai rinkosi visos kitos.
<...>
"Taigi merginos penki ratai ir mankšta šiandien plius, dešimt spyrių. Kitą savaitę bandysim skirstytis komandomis ir žaisti jau." Tomlinson pasakius mes visos pradėjome bėgti.
'Bus smagu..' pagalvojau mintyse.
BINABASA MO ANG
fucking crazy // lwt
Fanfiction1 sezonas: Aš niekada nebuvau gera mergaitė, bet Louis taip pat nebuvo auksas. 2 sezonas: Aš ir vėl jį pamačiau. Tą karštą Louis Tomlinson. 2 sezonai 2015.11.18 - 2016.01.05 highest rank in fanficton #2