2.2

1.4K 153 7
                                    

Ciara.

Išėjau iš kavinės ir ėjau lėtai nė pati nežinodama kur.

Nusibraukiau kelias ašaras nuo akių.

Išsitraukiau telefoną ir pamačiau žinutes nuo Niall.

Aš aišku pasveikinau jį kartu su Rey ir prižadėjau, kad rytoj susitiksime.

Ekrane pasirodė nauja žinutė nuo Harry:

Maže, greičiau grįšk pasiilgau tavęs. Ir tu išėjai be šaliko, nenoriu, kad apsirgtum:)

Žinutė privertė nusišypsoti, nes jis rūpinasi manimi.

Tačiau eiti namo visiškai nenorėjau, o juo labiau į vakarėlį.

Nusprendžiau, kad prasitrinsiu New Yourk'o gatvėmis nueisiu į parką, o vėliau grįšiu namo.

Supratau, kad vakar buvo Valentino diena ir mano periodas vėluoja nepilnai dvi savaites.

Šūdas..

Dabar man tiesiogine prasme pakirto kojas.

Nuėjau į parduotuvę nusipirkti
nėštumo testo.

Greitai įsikišau jį į kišinę ir nusprendžiau, kad tai padarysiu kartu su Harry.

Suvibravo mano telefonas.

Harry: Mažyte, grįšk namo vakarėlis po pusvalandžio.

Ciara: Atleisk, Harry aš su Stella ir Martin tikrai negaliu, grįšiu kiek vėliau.:)

Parašiau Harry žinutę ir nelaukdama atsakymo užrakinau telefoną.

Patraukiau link parko. Noriu pabūti viena ir viską apmąstyti

Sėdėjau ant suolelio ir mąsčiau, kad mano gyvenimas tikrai apgailėtinas.

O jeigu pastojau, nuo Harry siaubas negali būti blogiau, jis paliks mane.

Garsiai sukūkčiojau ir nusivaliau ašaras.

"Am ar viskas gerai aš čia vaikščiojau ir išgirdau verksmą." Išgirdau jau taip seniai girdėtą balsą.

Visą mano kūną persmelkė skausmas ir dar labiau praskydau.

Atsisukau į Louis.

"Ciara." Pažiūrėjo į mane savo mėlynomos kaip vandenynas akimis ir priėjęs suėmė mano rankas.

Greitai ištraukiau rankas. "Neliesk manęs Tomlison!" Piktai surikau.

"Hey, Ciara, aš atsiprašau, kad išvykau neatsisveikinęs, bet aš negalėjau. Aš būčiau to nepadaręs tiesiog nebūčiau galėjęs išvykti."

"Užsičiaupk, užsičiaupk. Man ir taip daug problemų, bet dar turėjai sukruštai atsirasti ir tu. Kodėl tu negalėjai, ko negalėjai?" Nusivaliau ašaras.

"Aš viską parašiau laiške, negi nepameni?" Vėl priėjo arčiau.

"Kokiame dar laiške?" Dabar jau nusijuokiau.

"Laiške, kurį palikau Harry, kad tau jį perduotų. Tą vakarą jis buvo vienintelis blaivus ir prižadėjo jį tau perduoti." Pažiūrėjo su viltimi į mane.

"Jis man nedavė jokio laiško.." Mano žodžiai užstrigo dėl gerklėje susidariusio gumulo.

Louis akys išsipūtė.

"Šunsnukis!" Jis suspaudė kumščius.

"Louis, mekaltink kitų dabar! Tu, po velnių buvai du metus sukruštoje VOKIETIJOJE." Surikau ir apsisukau.

"Ciara, palauk." Louis suėmė mano riešą.

"Aš ir be tavęs turiu problemų. Ir prašau daugiau manęs nebandyk rasti ir bendrauti. Tu, man miręs." Pasakiau šaltai ir greitai išsilaisvinau.

Nors aš žinau, kad dabar supyksiu ant Harry.

Apšauksiu ir paklausiu kur tas sušiktas laiškas.

Namo grįžau be proto pikta.

"Mažyte!" Harry priėjęs pabučiavo mano lūpas.

Atsakiau į bučinį, bet tada surimtėjau.

"Kur laiškas?"

"Koks laiškas?" Harry kilstelėjo antakius.

"Prakeiktas laiškas, kurį tau davė Louis prieš du metus, jog atiduotum man." Sušnypščiau.

"Tas laiškas..." Harry nutęsė.

"Kodėl man neperdavei jo..." Atsidusau.

"Ar tau dabar tai svarbu?"

"Nesvarbu, bet..." Sumurmėjau.

"Taigi, viskas gerai. Ten nieko nebuvo parašyta gero. Neikime šiandien į vakarėlį geriau." Harry apkabino mane ir pakštelėjo į skruostą.

"Man vėluoja mėnesinės." Greitai išpoškinau.

"Šūdas.. Ką?" Harry akyse mačiau panika.

"Aš nusipirkau nėštumo testą." Greitai ištraukiau testą iš striukės kišenės, o ją pačią pakabinau.

"Aš nesu pasiruošusi tapti mama..." Sukandau lūpą ir nuėjau į svetainę.

Atsisėdau ant sofos. Aš dabar nenoriu pyktis su Harry, net žinau jog grįšime prie temos apie laišką.

Jis pritūpė prieš mane.

"Viskas bus gerai, meile. Mes ištversim. Tiesiog dabar nueik ir padaryk jį." Aš linktelėjau ir nuėjau į tualetą.

Vos išėjus iš vonios Harry užstatė laikmatį aštuniom minutėm.

Joms praėjus mes stebėjom testą kuris pasirodo yra neigiamas.

Atrodo palaima aplankė kūną, o akmuo nusirito nuo širdies.

Ačiū Dievui aš ne nėščia. Man tik devyniolika.

Bent 2 nuomonių!

fucking crazy // lwtWhere stories live. Discover now