2.12

1.4K 153 9
                                    

Ciara.

Pasimuisčiau ir pajutau, kad kažkas sunkaus miega ant manęs.

Pramerkiau akis ir pamačiau Louis.

Ką jis čia veikia?

Pažiūrėjau kiek valandų, šaunu antra nakties.

"Louis." Pakrutinau jį, bet jis net neregavo.

Vos ne vos pastūmiau jį nuo savęs ir tada jis prasimerkė.

"Labas." Pasakė savo kimiu balsu.

"Mhm, ką tu čia veiki? Tu vos neuždusinai manęs." Suraukiau antakius, nors jis to tikriausiai nematė.

"Turbūt užmigau." Truktelėjo pečiais. "O kodėl tu čia miegi?"

Velnias tikiuosi Zayn jam neprasižiojo, kad gyvenu čia.

"Pasilikau per naktį, nes rytoj reikės prižiūrėti Mią." Pabandžiau pasakyti kuo tikriau.

"Nemeluoji?" Paklausė.

"Louis kokio velnio aš tau teisinuosi, tu mane išvadinai kale. Tu dabar išvis turėtum būti namie pas Darią."

Louis prisislinko arčiau ir suėmė mano rankas.

Bandžiau jas ištraukti, bet jis jų nepaleido.

"Tu juk žinai, kad nenorėjau taip tavęd pavadinti. Išvis neminėk man Darios kai esu su tavimi. Or dieve, tu tokia karšta kai pyksti."

Pavarčiau akis.

Louis apkabino mane ir prisitraukė mane ant savo kelių.

"Galiu pasilikti?" Paklausė.

"Nežinau, nemanau, kad tai gera mintis.." Pasakiau, nors ištikro norėjau, kad jis pasiliktų ir niekur neitų nors iki ryto.

"Jei tu dėl Zayn, tai jis girtas miega savo kambaryje."

"Tu manęs nepaliksi ramybėje, tiesa?" Paklausiau ir išsilaisvinusi iš jo glėbio atsiguliau atgal ir padariau jam vietos.

Louis atsigulė šalia ir atsiduso. Jutau, kad jis nori kažką pasakyti.

Louis apsikanino mane per liemenį ir prisitraukė arčiau.

Paslėpiau savo galvą jo kaklo įlinkyje.

Buvo taip gera justi Louis šalia savęs, tai netaspats kai būnu su Zayn ar Harry.

Su Louis jausmas visai kitos ir negaliu pykti ant jo, kad ir kaip norėčiau.

"Ci?" Tyliai paklausė Lou.

"Mm?" Numykiau, nes buvau beužmieganti.

"Ar?..Ai pamiršk."

"Sakyk, Louis." Paraginau jį.

"Ar tu laiminga na žinai su Zayn, na ar su Harry buvai laiminga?" Paklausė.

"Aš nesu su Zayn." Pasakiau tiesą ir atrodo Louis suspurdėjo kaip mažas vaikas.

"Kodėl tu man melavai?" Louis žaidė su mano trumpais vėl blondiniškais plaukais.

"Nežinau. Louis, baik. Miegok. Labanakt. Nieko negirdžiu, lalalalalala." Pradėjau urgzt kai jis dar kažką bandė sakyti. "Užsičiaupk, arba išspirsiu iš lovos!" Sušnypščiau.

<...>

Iš universiteto grįžau gana anksti. Jau antrą įėjau pro namų duris. Nusispyriau sportbačius ir įėjau ilgu koridoriu į svetainę.

Iš kart nuėjau į Mios kambarį rasdama ją su miela moterimi.

Ji turėjo šviesiai rudus plaukus iki pečių, buvo liekna ir šiek tiek už mane aukštesnė.

Vilkėjo žalią palaidinę, juodus džinsus ir aukštakulnius, kurie dar ją darė šiek tiek aukštesne.

"Laba diena." Pasakiau tyliai, bet pamačiau jog Mia nemiega ir atsipūčiau.

Moteris krūptelėjo ir atsisuko į mane.

"Labas. Tu, turbūt Ciara." Moteris nusišypsojo.

"Taip, bet atleiskit nežinau jūsų vardo.." nuleidau akis susigėdus.

"Aš esu Karen." Ji nusišypsojo man.

Ji tikrai yra daili moteris.

"Gerai. Kaip Mia?" Nusišypsojau pažiūrėdama į mergytę. "Labas mažyle, aš tavęs jau pasiilgau..." besišypsodama pasakiau mažylei ir ji savo rankyte paėmė mano pirštą.

"Ta prasme... Ar jūs su Liam kažką..?" Karen paklausė atsargiai.

Gerai, kad Liam įspėjo dėl to.

"Ne, tikrai ne. Liam padėjo man ir esu dėkinga tuo, bet mūsų niekas nesieja." Pasakiau moteriai ir atrodo ji nuliūdo.

"Liam buvo labai sunku pirmą mėnesį, atrodo jis nekentė Mios. Ir tai skaudino mane, bet jis susitiko su mergina Stella iš universiteto ir rodos su ja pokalbis jį pakeitė visomis prasmėmis. Ir per šiuos du mėnesius rodos jis pasikeitė tikrai ir jis labai ją myli..." Karen vos neverkė.

Stella? Kas per velnias, jie bendravo?

"Aš turiu dabar išeiti." Moteris pabučiavo mergytės kaktą ir paguldė į lovytę. "Tikiuosi tau nebus sunku su ja.. Aš pakeičiau sauskelnias tai galbūt dabar nereikės..." Moteris nusijuokė.

"Viskas gerai, Karen. Eikit ramia širdim." Nusišypsojau jai ir ji tikrai mane labai nustebino apkabindama.

"Tu, labai miela mergaitė. Iki!" Ji pasiėmus rankinę išėjo.

"Tai ką likom dviese..." Pažiūrėjau į mažylę, kuri savo didelėm akim irgi žiūrėjo į mane. "Ką veikiam?" Atsidusau.

Jos akys merkėsi, kas reiškė, kad miegos.

"Ne, ne, ne brangioji..." Patempiau lūpą.

Mergytė po keletos minučių užmigo.

Kažin kur Zayn? Ir aš noriu valgyt.

Po kiek laiko jau buvau pavalgius. Bet man buvo šalta. Mažylė ramiai miega.

O galbūt Zayn namie?

Pradėjau ieškoti jo kambario iš keletos, kol atidariau duris pamačiau miegantį Zayn. Jis jaučiu vakar prisigėrė, atsikėlęs ryte nusimaudė ir miega, nes jam pagirios.

Ar jis supyktų jei atsigulčiau šalia.

Atsiguliau šalia jo atsargiai, nes buvau tikrai neišsimiegojusi.

Prisiglaudžiau prie jo, nes jis buvo šiltas ir užmerkiau akis.

Nebus nuomonių - nebus dalių. Nes dabar mes keliam po kelias dalis.
So, komentuojat arba naujos dalys ate ate :D

fucking crazy // lwtWhere stories live. Discover now