Το πρώτο που άκουσα ήταν το κουδούνι, ύστερα τα γέλια και τέλος τις φωνές. Πάει ο ύπνος λοιπόν. Κοιτάω το ρολόι μου που είναι πάνω στο κομοδίνο, 11 πμ. Τι είδος μαρτυρίου είναι αυτό; Να ξυπνάς στις 11 το πρωί, το Σάββατο! Έκανα ένα μπάνιο και μόλις βγήκα έβαλα ένα τζιν, ένα φούτερ του Game of thrones, διότι έκανε τόσο κρύο που κυριολεκτικά μπορούσα να νιώσω τα όργανα μου να μετατρέπονται σε μια υπέροχη γρανίτα,τα Nike σπορτεξ μου, και πήγα κάτω.
"Γλυκιά μου ξύπνησες " είπε ο μπαμπάς μου με ένα χαμόγελο " αυτοί είναι οι γείτονες μας, οι Μπάρρεττ " είπε και μου έδειξε μια οικογένεια που καθόταν στον καναπέ.
"Καλημέρα, είμαι η Κάρα " είπα και χαμογέλασα όσο πιο γλυκά μπορούσα.
" καλωσόρισες στο Ρέσεστερ γλυκιά μου" είπε μια γυναίκα γύρω στην ηλικία της μητέρας μου." είμαι η Λίζα, από δω ο άντρας μου ο Τζορτζ και η κόρη μας ή Άλλι." το Άλλι υποθέτω είναι χαϊδευτικο του Αλλισον. Η Αλλι είναι αυτό που λες κούκλα σε επίπεδο σουπερμοντελου και ήταν στην ηλικία μου. Αυτά τα κορίτσια είναι αλαζόνες και ψηλομύτες αλλά αποδείχθηκε ότι αυτό δεν ισχύει για την Αλλι, η οποία ήταν πολύ φιλική και ομολογώ ότι έχω αρχίσει να την συμπαθώ.
"Λυπάμαι πολύ που ο γιος μου δεν μπορούσε να έρθει." είπε η Λίζα
"Μην ανησυχείς καλέ, έχω και εγώ έναν έφηβο γιο οπότε ξέρω ακριβώς πως είναι " είπε η μάνα μου και άρχισε να γελάει μαζί με την Λίζα.
"Έχεις αδερφό;" ρώτησα την Αλλι.
"Ναι, είναι δεκαεπτά, θα τον γνωρίσεις σύντομα. "είπε και χαμογέλασε.
" Κάρα, ποια είναι τα σχέδια σου για σήμερα;" ρώτησε η Λίζα.
"Εμ θα βάψω το δωμάτιο μου "
" Ωραία, αν χρειαστείς οτιδήποτε απλά πες το, είμαστε περισσότερο από χάρουμενοι να σε βοηθήσουμε " Είπε και χαμογέλασε.
"ευχαριστώ αλλά το μόνο που μου λείπει είναι πινέλα για τα οποία θα πεταχτώ μέχρι το μαγαζί στην γωνία και θα τα,πάρω"
"Δεν χρειάζεται " είπε ο Τζορτζ "έχουμε αρκετά, μπορείς να δανειστείς μερικά για όσο χρειαστεί" είχα αρχίσει πραγματικά να συμπαθώ αυτή την οικογένεια, δεν έχουν καμία σχέση με τους άλλους μας γείτονες πίσω στην Φλόριντα. " έλα και παρτα από δίπλα οπότε θες"
" ευχαριστώ πολύ" είπα
Έφυγαν γύρω στην 1μμ και εγώ έπεσα με τα μούτρα στην δουλειά. Ετοίμασα τις γωνίες και τα έπιπλα και άνοιξα τα χρώματα μου, το μόνο που μου έλειπαν είναι τα πινέλα, οπότε πετάχτηκα δίπλα και χτύπησα την πόρτα
Κάποιος θα έπρεπε να μου είχε πει πως είναι εξωτερικά ο αδερφός της Αλλι διότι είχα μείνει να κοιτάω με ανοιχτό το στόμα αναμφίβολα το πιο ωραίο αγόρι που υπήρχε στον κόσμο.
________________________________
Συγγνώμη για το μικρό,κεφάλαιο αλλά αν είδατε την αυθεντική ιστορία μου στα αγγλικά τα κεφάλαια δεν συμβάδιζαν οπότε έπρεπε να το διορθώσω, υπόσχομαι μεγάλο κεφάλαιο την επόμενη φορά :)
Φυσικά το Ρέσεστερ είναι φανταστική πολη και όχι αληθινή :)
Φιλιά vote και comment αν σας άρεσε :)
YOU ARE READING
Το αγόρι της διπλανής πόρτας(Αυτό το αγόρι 1)
Romance"Φοβάσαι;"ρώτησε με τη σεξυ φωνή του "Όχι" είπα, και για πρώτη φορά πραγματικά το πίστευα " Τότε δεν είσαι όσο έξυπνη όσο νόμιζα" " Τι μας είπες..." "Γιατί δεν φοβάσαι Κάρα ;" "Διότι ξέρω ότι δεν πρόκειται να με βλάψεις" "Γαμωτο, αυτές οι ταινίες μ...