Hey :) Ευχαριστώ όσους σχολίασαν στο προηγούμενο κεφάλαιο. Η ιστορία θα είναι η 3η. Στην δεύτερη θέση είναι η 5η, στην τρίτη η 6η και τέταρτες με ισοπαλία η 1η και η 2η. Το πρώτο κεφάλαιο θα δημοσιευτεί την ημέρα των γενεθλίων μου, 1η Φεβρουαρίου.
Vote και comment αν σας άρεσε.
Φιλιαααααα
________________________________________________________________
Μετά από σαράντα λεπτά περίπου φτάσαμε σε ένα πολύ ωραίο σπίτι, είχε έναν πολύχρωμο κήπο,κάτι το οποίο μπορούσες να δεις και στο σκοτάδι.
"Ακολούθησε με " είπε ο τζον γλυκά και μου έπιασε το χέρι. Εγώ δεν είπα τίποτα.
Τον ακολούθησα μέσα στο σπίτι, με το που άνοιξε τα φώτα είδα μπροστά μου,καθήμενο σε μια καρέκλα τον Τζέισον και απέναντι την Αλλι.
"Τζον ,ήρθατε."είπε μια γνώριμη δυστυχώς για μένα φωνή. Μετά από λίγα δευτερόλεπτα εμφανίστηκε μέσα από την κουζίνα ή Ρόζα,με έναν νεαρό,γύρω στα 20-22.
Είχε καφέ μαλλιά και καφέ ματιά. Απ'οσο μπορώ να καταλάβω πρέπει να έχει αρκετά γυμνασμένο σώμα.
"Ναι Ρόζα." Είπε ο τζον στεγνά
"Καμερον Μοντάγ "ήρθε και μου είπε ο νεαρός δίνοντας μου το χέρι του. Κατάλαβα αμέσως ότι είναι ο αδερφός της Ρόζας. Αν και δεν έχουν καμία σχέση στον χαρακτήρα.
"Κάρα"είπα χαμογελώντας
" Τζέισον αναφορά, τώρα"είπε ο τζον αυστηρά.
" Ήταν τέσσερις, κατάφερα και νίκησα τους τρεις αλλά ο τέταρτος κατάφερε να ξεφύγει. Κάρα..."είπε γυρνώντας προς εμένα και με έκλεισε στην ζεστή αγκαλιά του."Ήθελα να είμαι εγώ αυτός που θα σε ακολουθούσε και θα σε βοηθούσε σε κάποια δύσκολη στιγμή αλλά..."
"Δεν πειράζει, το σημαντικό είναι ότι ο τζον έφτασε την κατάλληλη στιγμή. Είμαι σίγουρη ότι έκανες κάτι σημαντικό "είπα κόβοντας τον.
"Γαμωτο Κάρα, ΕΓΩ θα σε προσέχω, ΕΓΩ θα σε προστατεύω ΕΓΩ θα είμαι εκεί για να σιγουρευτώ ότι είσαι καλά.!" είπε φωνάζοντας.
"Τζέισον" είπα γλυκά "ξέρω ότι τα θες όλα αυτά αλλά κάτι έτυχε. Το σημαντικό είναι ότι δεν έγινε τίποτα. "είπα και τον φίλησα στο μάγουλο. Η Αλλι μας κοιτούσε και χαμογελουσε ενώ η Ρόζα είχε ένα βλέμμα αντιπάθειας στο πρόσωπο της.
"Όταν τελειώσουν τα μέλια ας μιλήσουμε..." είπε η Ρόζα και ο Τζέισον με άφησε.
" όπως είπα ήταν τέσσερις "
ESTÁS LEYENDO
Το αγόρι της διπλανής πόρτας(Αυτό το αγόρι 1)
Romance"Φοβάσαι;"ρώτησε με τη σεξυ φωνή του "Όχι" είπα, και για πρώτη φορά πραγματικά το πίστευα " Τότε δεν είσαι όσο έξυπνη όσο νόμιζα" " Τι μας είπες..." "Γιατί δεν φοβάσαι Κάρα ;" "Διότι ξέρω ότι δεν πρόκειται να με βλάψεις" "Γαμωτο, αυτές οι ταινίες μ...