Καλωσόρισες...

2.5K 195 7
                                    

Φεύγω, μια τόσο απλή και μικρή λέξη, ικανή να αλλάξει ολόκληρη την ζωή σου. Δεν άντεξε, δειλιασε, ο θάνατος της τον αποτέλειωσε,τον έκανε να μην θέλει να ζει πια,φοβήθηκε και έφυγε. Μην με ψάξετε,θα επιστρέψω όταν είμαι έτοιμος είπε και μας παράτησε στην πιο κρίσιμη στιγμή.  Εγώ φταίω για όλα,το ξέρω.
Εσύ φταις μου φώναξε η Ρόζα και με χαστούκισε όταν έφυγε ο τζον.  Δεν την κατηγορώ,ξέρω ότι έχει δίκιο. Τους κατέστρεψα.

Έχει περάσει μια βδομάδα από την μέρα που έφυγε. Όλοι ψυχικά είμαστε χάλια. Γιατί τζον; Γιατί δειλιασες; Χειρότερα από όλους μας ήταν ο Τζέισον.

Η καθημερινοτητα μας ήταν άκρως μηχανική. Σχολείο, διάβασμα,φαγητό και από την αρχή.

Από τις σκέψεις μου με έβγαλε το κουδούνι που μας ειδοποιούσε ότι έπρεπε να πάμε στις τάξεις μας.

Μπήκα στην αίθουσα και έκατσα στην θέση μου. Κανονικά τώρα είχαμε μάθημα με τον Τζον, αλλά μόλις εμαθα οτι ήρθε κιολλας ο αντικαταστατης του.

Η πόρτα άνοιξε και μέσα μπήκε ένας αρκετά γοητευτικός άντρας, γύρω στα 35 με μαύρα μαλλιά και μπλε μάτια. Σουτ, έχεις αγόρι, είπε παιχνιδιάρικα η φωνούλα μέσα στο μυαλό μου. Η αλήθεια είναι πως με τον Τζέισον τα πάμε πολύ καλά, έχουμε έρθει πολύ κοντά μετά την αποχώρηση του τζον και νομίζω πως είμαι έτοιμη να προχωρήσω μαζί του. Όταν του το αρνήθηκα και του είπα ότι θα ήταν η πρώτη μου φορά και ότι δεν ήμουν έτοιμη το δέχτηκε,το σεβάστηκε και δεν το ξανά ανέφερε.

[...] Μόλις έφτασα σπίτι και είμαι αρκετά κουρασμένη,θέλω όμως να περάσω στο οικονομικό πανεπιστήμιο οπότε πρέπει να διαβάσω πολύ. Σε λίγο δίνω εξετάσεις και έχω πολύ άγχος.

Τρεις ώρες μετά ακούω την πόρτα μου να ανοίγει και βλέπω τον Τζέισον να στέκεται στην πόρτα με έναν δίσκο γεμάτο φαγητό στα χέρια του.

"Ο πατέρας σου μου είπε ότι δεν έχεις φάει τίποτα όλη μέρα"

"Α κάτω είναι;" μα καλά τι ώρα είναι;

"Όχι μόλις έφυγε για την απογευματινή βάρδια.Τον πέτυχα στην πόρτα"είπε και έκατσε δίπλα μου αφήνοντας τον δίσκο πάνω στα βιβλία μου

" Σ'ευχαριστώ "είπα και τον φίλησα γλυκά

"Τίποτα μωρό μου,απλά φάε σε παρακαλώ. "

"Εντάξει "είπα και έπεσα με τα μούτρα στο φαγητό

Ο Τζέισον άρχισε να γελάει.

Το αγόρι της διπλανής πόρτας(Αυτό το αγόρι 1)Onde histórias criam vida. Descubra agora