Κόκκινα όλα.

2.6K 246 33
                                    

Γειά σας :)

Πείτε μου ποιο ζευγάρι σας αρέσει πιο πολύ. Κάρα/Κάμερον ή Τζέισον/Κάρα ?

Δεν θα αλλάξει τίποτα απλά έτσι για να γίνεται κουβέντα :ρ

Επίσης, αποφάσισα ότι θα υπάρχει και ερωτικό περιεχόμενο στο βιβλίο, θα υπάρχει προειδοποίηση στην αρχή του κεφαλαίου, θα το κάνω έτσι ώστε και να μην διαβάσετε την σκηνή να μην αλλάζει κάτι :)

Φιλιά!

Vote και comment αν σας άρεσε :)

Όπως πάντα ευχαριστώ για την στήριξη σας :)

_____________________________________________________________________

Κάμερον POV.

Έχω Δεθεί, το ξέρω. Νιώθω τον κόσμο μου να φωτίζεται όταν γελάει, μου δίνει λόγο ύπαρξης όταν μου λέει για το μέλλον και με κάνει ορολογιακη βόμβα, έτοιμη να εκραγεί, όταν κλαίει. Είμαστε μαζί ένα μήνα. Εννοείται ότι δεν τη έχω πιέσει γις τίποτα, θα περιμένω όσο χρειαστεί. Θέλω να κάνω τα πάντα μαζί της, να γελάσω, να κλάψω,να δω τον κόσμο. Όλοι οι υπόλοιποι στο Τάγμα με κοροϊδεύουν "Που είναι ο σκληρός μαχητής και αρχηγός μας?", δεν με νοιάζει όμως. Επειδή την αγαπώ.

Την άλλη βδομάδα είναι ο χορός και θέλω να την συνοδευσω.

Ξεκλειδώνω την πόρτα του σπιτιού μου, τους κατάλαβα αμέσως. Όπου πάνε, ο θάνατος ακολουθεί,πιστός υπηρέτης τους. Μόνο καλό δεν θα είναι αυτό.

"Κάμερον "είπε και η φωνή του ήταν αρκετή για να μου προκαλέσει ρίγος. Μια φωνή, ρίγος, σε ένα άτομο σαν εμένα.

"Πρεσβύτερε."είπα και μέσα μου ετοιμάζουν για μάχη.

"Νομίζω πως ήρθε η ώρα να μιλήσουμε."είπε και δέκα φιγούρες ξεπροβαλλαν από τις σκιές.

Βγάζω το μπουφάν μου και ετοιμάζομαι.

"Συμφωνώ "

Κάρα POV

Έχω παραμελήσει αρκετά το σχολείο μου με όλα αυτά που συμβαίνουν, ο μόνος που μου δίνει ελαφρυντικό είναι ο τζον,επειδή ξέρει τι συμβαίνει. Μόλις τελείωσε άλλη μια κουραστική μέρα σχολείου και περίμενα τον Κάμερον να έρθει να με πάρει. Μπροστά μου σταματάει ο Τζέισον με το αμάξι.

"Μπες μέσα"

"Περιμένω τον Κάμερον."

"Ο τζον μας θέλει όλους στο σπίτι του,ο Κάμερον μου είπε να σε πάω εγώ,μπες μέσα είπα."

"πφφ"είπα και μπήκα μέσα,είχα πάει όσο πιο άκρη μπορούσα, δεν είναι καλό να είμαι σε κλειστό χώρο μαζί του. Ναι τα έχω με τον Κάμερον αλλά μας λείπει αυτή η σπίθα που έχω με τον Τζέισον, αυτή η έλξη,αυτή η χημεία. Θα του πω ότι δεν μπορούμε να συνεχίσουμε μια από αυτές τις μέρες. Νιώθω πράγματα γιαυτον όμως,μου φέρεται πολύ καλά, με κάνει και γελάω, αλλά δεν είναι ο Τζέισον.

[...]Περίπου μισή ώρα μετά φτάσαμε στο σπίτι του τζον. Ο Τζέισον χτύπησε την πόρτα και ο τζον του άνοιξε αμέσως. Με το που με είδε ο Κάμερον έτρεξε και με αγκάλιασε. Ήταν γεμάτος μελανιές και το χείλος του ήταν σκισμένο.

"Μωρό μου ανησύχησα τόσο πολύ " άκουσα τον Τζέισον να τον κοροϊδεύει.

"Γιατί, τι έγινε;"όλοι κοιτούσαν τον Τζον.

"Το Συμβούλιο. " είπε και έπεσε νεκρικη σιγή.

"Και τι σημαίνει αυτό; "

"Κάρα..." ξεκίνησε να απολογείται ο Κάμερον

"Ο Κάμερον είναι ο αρχηγός του Ταγματος του Θανάτου." είπαν και ένιωσα τα πάντα να σκοτεινιαζουν. Έκλεισα τα μάτια μου και όταν τα ξανανοιξα, όλα ήταν κόκκινα.

"Κάντε όλοι πίσω"φωνάζει ο τζον."Κάμερον "είπε και ο Κάμερον ήρθε κοντά μου. Κουνουσε το στόμα του αλλά δεν άκουγα τίποτα."Δεν έχει Δεθεί. "είπε ο τζον.

"Κάντε όλοι στην άκρη "φωνάζει ο Τζέισον και σπρώχνει τον Κάμερον από μπροστά μου. Γονατίζει μπροστά μου και με κοιτάει στα μάτια.

"Πριγκίπισσα μου."Μου λέει και τον κοιτάω χωρίς να μπορώ να μιλήσω, να του πω ότι είμαι εδώ,για εκείνον, μόνο για εκείνον.

"Πριγκίπισσα κοίτα με και άκου την φωνή μου."είπε και το έκανα.

"Πρέπει να τραφεί."είπε ο τζον. Να τραφω; Τι στο καλό λένε;
"Εγώ θα το κάνω!" φωνάζει ο Τζέισον.

"Εγώ είμαι το αγόρι της και εγώ θα το κάνω"φωνάζει ο Κάμερον.

"Κάμερον αν ξαναμιλήσεις μα το Συμβούλιο θα σε αποκεφαλισω."Ο Κάμερον υποχώρησε. Ο τζον έδωσε ένα μαχαίρι στον Τζέισον, αυτός έφερε το χέρι του μπροστά μου και με μια γρήγορη κίνηση έκοψε το χέρι του.

"ΌΧΙ!!! "Άρχισα να φωνάζω αλλά δεν κουνήθηκα ούτε εκατοστό,ούτε ακούστηκα,όλα ήταν μια εσωτερική μάχη.

Αίμα άρχισε να στάζει. Μια πείνα με κατέκλυσε, δεν καταλαβαίνω.

"Πιες Κάρα "είπε και μέσα σε δευτερόλεπτα το στόμα μου ήταν πάνω στο χέρι του. Τον αποδυνάμωνε. Σταμάτησα και λιποθυμησα.

Ελπίζω να μην με μισείτε.

Το αγόρι της διπλανής πόρτας(Αυτό το αγόρι 1)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt