Όπως σε θυμόμουν.

2.7K 207 8
                                    

**Το κεφάλαιο περιέχει ελαφρύ ερωτικό περιεχόμενο **

Έχει περάσει ένας μήνας από την αποκάλυψη του τζον. Με τον Τζέισον είμαστε μαζί και είναι η καλύτερη περίοδος της ζωής μου. Τον αγαπάω πραγματικά. Θυμάμαι την ημέρα του σχολικού χορού.

Άκουσα το κουδούνι, μα ποιος να είναι τέτοια ώρα; Η Αλλι μόλις είχε φύγει για τον χορό και ήταν μια κούκλα. Ανοίγω την πόρτα και βλέπω τον Τζέισον να φοράει ένα κουστούμι και να κρατάει μια σακούλα.
"Τι έγινε άνοιξε το τριωδιο;" είπα γελώντας
"Ήρθα να σε πάρω"
"Τι εννοείς "
"Ντύσου και ετοιμάσου, σήμερα θα συνοδευσω την ομορφότερη κοπέλα του κόσμου στον χορό του σχολείου μας." Δεν το πιστεύα. Μου έδωσε την σακούλα και όταν την άνοιξα είδα ένα πανέμορφο φόρεμα.
"Τζέισον, πως;"
"Με βοήθησε η Αλλι "είπε χαμογελώντας
"Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ!! " φώναξα και τον φίλησα. Αμέσως έτρεξα στο δωμάτιο μου και ετοιμάστηκα.
Μισή ώρα μετά κατέβηκα στο σαλόνι και τον είδα να με κοιτάει με ανοιχτό το στόμα.
Φορούσα το μακρύ, στράπλες, κόκκινο φόρεμα που μου έφερε και μαύρες γόβες. Τα μαλλιά μου τα είχα κάνει αέρινες μπούκλες και είχα βαφτεί έντονα, με το κατακόκκινο κραγιόν μου να με στολίζει.
"Είσαι πανέμορφη "είπε και φίλησε το χέρι μου.
" ευχαριστώ ".
Εκείνη τη νύχτα χορέψαμε, γελάσαμε και χαρήκαμε τον έρωτα μας. Η νύχτα τελείωσε με εκείνον να με κρατάει αγκαλιά μέχρι να κοιμηθώ.

Επιστροφή στην πραγματικότητα. Κάθομαι στο κρεβάτι μου και κοιτάω την εργασία μου. Τι να γράψω τώρα; Μετά από όλα αυτά;... Έπιασα το λαπτοπ μου και ξεκίνησα να πληκτρολογώ.

Μια ωρα μετά ξαναδιαβάζω την εργασία μου,είναι ένα αριστούργημα. Μπορεί να έχω κρύψει ορισμένα πράγματα αλλά πιστεύω ότι αξίζει ένα 19 τουλάχιστον. Ακούω έναν περίεργο ήχο,σαν κάτι να χτύπησε το παράθυρο μου. Πάω κοντά και βλέπω τον Τζέισον απέναντι να πετάει πετραδάκια για να ανοίξω. Είχα σκάσει στα γέλια.

"Εφευρέθηκε το Facebook ξέρεις."

"Προτιμώ αυτόν τον τρόπο "είπε γελώντας

"Τι θες Τζέισον; "

"Έχεις όρεξη να πάμε να δούμε καμιά ταινία;" είπε και μέχρι να ανοιγοκλεισω τα μάτια μου στεκόταν μπροστά μου.

"Αα "τρόμαξα "σου είπα να μην το κάνεις αυτό"είχε ένα χαμόγελο στα χείλη του, το ευχαριστιοταν.

"Σαγαπω "είπε και με φίλησε

"και εγώ" του είπα και ανταπέδωσα το φιλί.

"Θα πάμε σινεμά;" ρώτησα χαρούμενη.

"Ναι "

"Πάμε "είπα ενθουσιασμένη. "Εγώ διαλέγω ταινία! " φώναξα

"Κάνε όνειρα "τον άκουσα να λέει σιγανά

"Τι είπες αγάπη μου;"

"Εννοείται είπα μωρό μου"

[...] Τελικά αποφάσισα εγώ ποια ταινία θα δούμε. Αγοράσαμε ποπ κορν και μπήκαμε στην αίθουσα, πρέπει να παραδεχτώ ότι η ταινία δεν ήταν ωραία αλλά το βλέμμα του Τζέισον κάθε φορά που είχε ρομάντζο ήταν ανεπανάληπτο.

Μπορώ πια να πω ότι είμαι πραγματικά χαρούμενη.

[...] Μόλις φτάσαμε σπίτι άκουσα κάτι περίεργους ηχούν. Ο Τζέισον σαν να ξύπνησε άρχισε να τρέχει στον πάνω όροφο από όπου ακούγονταν οι φωνές. Οι γονείς μου έλειπαν.

Έτρεξα και έφτασα πρώτη στο δωμάτιο του αδερφού μου,από εκεί ακούγονταν. Άνοιξα την πόρτα και δεν πίστευα αυτό που έβλεπα. Την κολλητή μου κάτω από τον αδερφό μου, γυμνή!

"Θα τα πούμε μετά! " είπα και έφυγα, δεν έπρεπε να το δει αυτό ο Τζέισον.

"Αγάπη μου!" φώναξα και ήρθε δίπλα μου,"όλα είναι υπό έλεγχο, ο Ράιαν έπαιζε ένα παιχνίδι στον υπολογιστή. " τον είδα να χαλαρώνει.

"έλα πάμε στο δωμάτιο μου να καθίσουμε " παραδόξως έκανε αυτό που του είπα.

Καμερον POV

Έμπαινα με δύναμη μέσα της μέχρι που την ένιωσα να λιώνει μέσα στα χέρια μου. Δεν πέρασε πολύ ώρα και τελείωσα και εγώ.

Καθόμασταν στο κρεβάτι της.

"Λοιπόν μεγαλειοτατη;"

"Υπέροχος όπως σε θυμόμουν Καμερον. "

"Λοιπόν, για πείτε μου την επόμενη αποστολή μου"

"Ετοίμασε το Τάγμα. Πρέπει να είστε σε ετοιμότητα, μια καινούργια απειλή μόλις ανακαλύφθηκε. Ένα ημιαιμο. " το αίμα μου πάγωσε. Όχι.

"Μάλιστα μεγαλειοτατη "

"Την λένε Κάρα Τζόνσον, είναι η κόρη της Ιζαμπελ. "

"Το κάνετε να ακούγεται σαν να είναι προσωπικό "

"Είναι Καμερον. Θέλω να με συνοδευσεις στο Ρέσεστερ. Πιστεύω ότι ήρθε η ώρα να επισκεφτώ την πολυαγαπημενη μου ανιψιά. " και με αυτό με αποστομωσε.

____________________________________________________________________

Αποφάσισα να το βάλω λίγο πιο νωρίς :)

Ένα πολύ χαλαρό κεφάλαιο με μια μεγάλη αποκάλυψη στο τέλος.

Vote και comment αν σας άρεσε.

Ευχαριστώ για την υποστήριξη σας.

Όσοι δεν το ξέρετε έχω ξεκινήσει μια καινούρια ιστορία στα ελληνικά, είναι επιστημονική φαντασία (sci-fi) και είναι αυτή που επιλέξατε εσείς, ρίξτε της μια ματιά σας παρακαλώ :)
Λέγεται: finding them

-Lib

Το αγόρι της διπλανής πόρτας(Αυτό το αγόρι 1)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz