Κεφαλαιο 1

47.5K 1.3K 59
                                    

" να δω τι θα καταλάβεις ! Τι θελω και σε ακούω δε μπορω να καταλάβω "
" αμάν βρε Αφροδίτη !!! Τι γκρίνια ειναι αυτη πρωι πρωι !!"
" ελα ντέ !! Με τι μυαλο έκλεισες εισητηρια τοσο πρωι ρε Κατερίνα ; "
" αφού θα παμε που θα παμε Αθηνα . Ας εχουμε όλη τη μερα μπροστα μας . "
" ναι γιατι αν φτάσουμε στις εννια τα μαγαζια εμάς θα περιμένουν ."
" τωρα έγινε ! Σταματα να γκρινιάζεις και προχωρά γιατι μας κοιτάει ο κόσμος "
" και εχουμε και τα βαφτίσια αυριο ! "
" ωχ ναι το ξεχασα αυτο "
" τι ωρα ειναι; "
" μια "
" δηλαδή για να καταλάβω ... Πετάμε σήμερα στις οκτώ , επιστρέφουμε αυριο στις έντεκα και μια η ωρα πρεπει να παμε στα βαφτίσια "
" κάπως ετςι !"
" τι να σου πω !!"
" εγω φταίω που βαφτίζει η άλλη το παιδι της ;"
" εσυ φταις που τα έκλεισες "
" Αφροδίτη αν δεν σταματησεις να μιλάς θα σε παρατήσω και θα φύγω !!"
Πηρα μια βαθιά αναςα να ηρεμήσω
" καλα προχωρά "
Μου εδωσε ενα φιλι στο μάγουλο
" γι αυτο σε αγαπάω φιλενάδα !!! Αθηνα σου ερχόμαστε !!!"
Με το που μπήκα στο αεροπλάνο εκλεισα τα ματια για να κερδίσω λίγες ωρες ύπνου . Στην Κατερίνα απαγόρεψα να μου μιλησει . Βέβαια ποσο να κοιμηθώ . Η πτήση θεσσαλονικη αθηνα ηταν μολις σαράντα λεπτα .
Οταν φταςαμε πήραμε τα πράγματα μας και πήγαμε να πάρουμε το μετρο. Για κακή μας τύχη χάσαμε μεσα απο τα ματια μας αυτο που περνούσε και επρεπε να περιμένουμε μισή ωρα για το επόμενο .
" εσυ φταις και η γκρίνια σου "
" ναι για ολα εγω φταίω !!"
" παντα !!!"
" τι να σου πω τωρα "
" να μου πεις οτι θα σταματησεις να γκρινιάζεις και θα απολαύσεις το ταξίδι μας . Μη μου το βγάζεις ξινό . Ξέρεις πως το περίμενα !!"
Η Κατερίνα ειχε μολις χωρίσει . Ο Χρήστος μια ωραία μερα εμφανίστηκε με άλλη γυναίκα και απλά της ειπε Ότι ξέχασε να της πει οτι χώρισαν . Εκανε δυο βδομάδες να βγει απο το σπίτι αλλα τελικα ξαναέγινε ο παλιός της εαυτός .
Ήθελα να τον πλακώσω . Ποιος αντρας αφήνει μια γυναίκα σαν την Κατερίνα . Ψηλή , ξανθιά με γαλάζια ματια . Την κοιτουσα και απορούσα ορισμένες φορες . Μπορούσε να εχει όποιον ηθελε αλλα παντα έπεφτε σε μαλακες.  Εγω παλι μελαχρινή με κάστανα σκούρα ματια , μέτρια σε ύψος . Πιο ντροπαλή . Παντα η Κατερίνα έβγαζε το φίδι απο τη τρύπα . Οταν ήθελα να γνωρίσω κάποιον κατι έβρισκε και μας γνώριζε . Αν και γνωριζόμασταν μονο τρια χρονια δέσαμε απο τη τη πρώτη στιγμη .
" τι σκέφτεσαι ;"
" εμάς , πως γνωριστήκαμε .."
Η γνωριμία μας έγινε οταν ηταν ακομη με το Χρήστο . Ο φίλος του ο Γιώργος ήρθε να μου μιλησει και κάπως ετςι ξεκίνησε η ιστορία μας . Βέβαια δεν προχώρησε ποτε με το Γιώργο . Ηταν σε άλλη φάση . Τη μια με έψαχνε , την άλλη την έπεφτε σε άλλη οταν ειμαςταν στο ίδιο μαγαζι . Είχαμε βρεθεί δυο φορες σπίτι μου μετα απο πολλές πολλές τεκιλες αλλα κατι παντα με σταματούσε . Δεν εκανα ποτε κατι μαζι του πέρα απο κατι Φιλακια και χάδια . Ακομη και τωρα μου στέλνει κάποια μηνύματα αλλα εχω πάψει να ασχολούμαι . ' η με τον τροπο του μου ειπε η καθόλου '  επέλεξα το καθόλου
" να ειναι καλα οι ηλίθιοι !!"
" όντως αν δεν ηταν αυτοί δε θα γνωριζόμασταν "
Συνεχίσαμε να μιλαμε για άσχετα μεχρι που έφτασε το τρένο . Βρήκαμε μια θέση να καθίσουμε και περίμεναμε μεχρι να φτάσουμε στο Σύνταγμα .
Το ξενοδοχειο μας βρισκόταν τριακόσια μέτρα απο τη στάση . Αφησαμε τα πράγματα μας και πήγαμε για ενα καφε .
Τρεις ωρες μετα η Κατερίνα με έσερνε στα μαγαζια .
" σταματα επιτέλους , δεν αντέχω αλλο , εχουμε και στη θεσσαλονικη μαγαζια !"
" αφού ειναι ωραίο να ψωνίζεις σε άλλη πόλη !"
" απο τα ίδια μαγαζια ;"
" έχουν αλλο αέρα !!"
" μια ωρα ακομη ! Μετα παω να κοιμηθώ !"
Μια ωρα μετα επιστρέψαμε στο δωμάτιο να ξεκουραστουμε λιγο . Τελικα η ξεκούραση ηταν δυο ωρες ύπνου .
" σηκω !! Σε άφησα να κοιμηθεις δυο ωρες ! Πεινάω !!!"
" καλα καλα ! Να κανω ενα μπάνιο και φύγαμε "
Η Κατερίνα ειχε κανονίσει να βρεθούμε με κατι φίλες της για ποτο πιο μετα . Θα πηγαίναμε σε ενα μαγαζι που ειχε πάρτυ . Πριν παμε όμως εκει επρεπε να φάμε  κατι . Ειμαςταν όλη μερα νηστικιες.
Καταλήξαμε σε ενα ταβερνάκι . Παραγγειλαμε διαφορα ορεκτικά και αρκετό τσίπουρο . Μεχρι να φύγουμε απο εκει είχαμε κανει ήδη κεφαλι .
Πήραμε εν ταξί για να παμε στο μαγαζι που μας περίμεναν .
Γινόταν χαμός ! Παλι καλα που είχαν παει οι άλλες εκει και είχαμε κάπου να ακουμπήσουμε . Εγιναν οι απαραίτητες συστάσεις , αν και δεν θυμόμουν κανενα ονομα και αρχίσαμε να πίνουμε και να χορεύουμε .
Δε ξερω σε πιο ποτο ημουν . Δεύτερο ; Τρίτο ; Αλλα ημουν σε αλλο κόσμο . Γελούσα και χόρευα συνέχεια .
" περνάς καλα ; "
" τέλεια κατερινακι μου !!"
" ωχ !! Μεθύσες!!! "
" ολα ειναι τέλεια ! "
" δεν θα εχουμε καλα ξεμπερδέματα !"
Εκει που χορευαμε ήρθε η σερβιτόρα με μια γύρα ποτά .
" αυτα απο τον κύριο "
Γυρίσαμε να δούμε ποιος τα εστειλα και μείναμε κυριολεκτικά με το στομα ανοιχτό . Καθόταν στο μπαρ με κάποιον άλλον . Ψηλός , μελαχρινός με μαλλια λιγο μακρυα . Και απο σώμα ; Νόμιζες οτι αν σε πάρει στην αγκαλιά του θα χανοσουν.
" τι ειναι τούτο Αφροδίτη ;"
" δε ξερω ! Εσυ πες μου μήπως εγω δε βλεπω καλα απο το ποτο !"
" μια χαρα βλέπεις !!! Δεν ειμαι καλα !!"
" για ποια παει ; "
Γυρίσαμε και οι δυο να τον κοιτάξουμε καλυτερα για να καταλάβουμε
" όλος δικός σου Αφροδίτη !!"
" τι ;;"
" αφού εσένα κοιτάει "
" αποκλείεται !!"
" άκου τι σου λέω !"
Τον κοίταξα και παλι και τα ματια του με κάρφωναν . Καθόταν σοβαρός και απλά με κοιτούσε . Τι θα γι οταν τωρα ; Ετςι θα ειμαςταν ; Ενιωσα άβολα και τράβηξα το βλεμμα . Συνέχεια να ρίχνω κλέφτες ματιές και το βλεμμα του ηταν παντα πανω μου
" Κατερίνα !!! "
" τι ;"
" λες να ερωτεύτηκα ;"
" όχι απλά εχεις πιει πολυ !"
" ναι αλλα .."
" αν σου αρέσει αρκετά κανε κατι ! Σήμερα είμαστε εδω , αυριο θεσσαλονικη ! Ζήσε λιγο ! Βγες απο το καβούκι σου !"
Πήγα να πω κατι αλλα ένας τυπος ήρθε διπλα μου
" να κεράσω κατι ;"
" όχι ευχαριστούμε "
Γύρισα να της πω παλι κατι αλλα μας διέκοψε
" δεν ειναι ευγενικό αυτο !"
Πριν απάντησω ακούστηκε μια φωνή απο πισω του
" και εσυ δεν καταλαβαίνεις την απόρριψη . Έφυγες !!"
Τον κοιτάξαμε ολοι με ανοιχτό το στομα και ο τυπος είδε οτι δεν τον επερνε και εφυγε . Στεκόταν μπροστα μου και του ερχομουν μεχρι το στήθος . Μου έριχνε τουλάχιστον ενάμιση κεφαλι .
Δεν μιλούσε κανεις . Μου εδωσε το χερι του .
" παμε ;"
Δεν ήξερα τι να κανω . Δεν ειχα ξανακάνει κατι τέτοιο στη ζωη μου . Απο τη μια φοβόμουν απο την άλλη ήθελα να φύγω μαζι του σαν τρελή . Η Κατερίνα ήρθε διπλα μου .
" στείλε μου μήνυμα οτι εισαι καλα ! Μη το σκέφτεσαι . Θα κρατήσω το φιλο του εδω να μάθω πληροφορίες "
Τον κοίταξα άλλη μια φορα και πηρα το χερι του .

Ενα βράδυWhere stories live. Discover now