Κεφαλαιο 28

13K 1K 87
                                    

Δεν ξερω ποσες μερες είχαν περασει . Ημουν ακομη δεμενη στο κρεβάτι . Κάθε μερα ο Σωκρατης ερχόταν , μου έφερνε φαγητο , καθόταν να μου κανει λιγο παρέα και μετα εξαφανιζόταν . Οςο και να τον παρακαλούσα να με αφησει δεν καταλάβαινε.
Το προηγούμενο βράδυ τον κατάλαβα που μπήκε οςο κοιμομουν και άρχισε να μου χαϊδεύει τα μαλλια . Δεν άνοιξα τα ματια μου . Εκανα οτι κοιμομουν .
Άλλη μια φορα μπήκε στην ωρα του και μου έφερε πρωινο .
" καλημέρα "
" καλημέρα Σωκράτη "
Κατι ηταν διαφορετικό στα ματια του
" ελα να σε ταΐσω "
" Σωκράτη αν με έλυνες θα μπορουςα να το κανω και μονη μου "
" μου αρέσει να σε φροντίζω "
" το ξερω αλλα δεν μπορω να κουνηθω , πονάνε τα χέρια μου και τα ποδια μου "
Σκεφτόταν αυτα που του είπα .
" δεν προκειται να παω πουθενα . Απλά θελω να ξεμούδιασω λιγο "
" όχι , θα με αφήσεις ..."
" Σωκράτη ..."
" είπα όχι , τωρα άνοιξε το στομα σου !!!"
Εκανα Ότι μου ειπε και τον άφησα να με ταΐσει . Για άλλη μια φορα εφυγε και με αφησε μονη μου . Κατι επρεπε να κανω , δεν γινόταν αλλο αυτη η καταςταςη . Επρεπε να βρω τροπο να ξεφύγω . Άραγε με ψάχνανε ; Η Κατερίνα θα ειχε τρελαθεί . Ο Άρης ;
Η Άρης ..... Δεν ήξερα τι ενιωθα . Αν ηταν εκείνη το βράδυ μαζι μου . Τον παρακάλεσα να ερθει και για άλλη μια φορα με αγνόησε . Ίσως τελικα να μην ηταν αυτο που φανταζόμουν .
Η πορτα άνοιξε και μπήκε ο Σωκρατης .
" θα έρθεις μαζι μου "
" που ;"
" θα μένεις στο δωμάτιο μου απο δω και πέρα "
Δεν ήξερα αν επρεπε να χαρώ η να κλάψω .
" τα εχω ολα έτοιμα , το σπίτι μας ειμαι ετοιμο ..."
Άγαρμπα κατάφερε να μου βγάλει τις χειροπεδες και με τράβηξε απότομα . Μολις βγήκαμε απο το δωμάτιο μου ήρθε μια απαίσια μυρωδιά . Περάσαμε απο ενα χώρο και βρεθήκαμε σε ενα μικρό σαλονάκι με μια κουζίνα . Η μυρωδιά ηταν αφόρητη .
" εδω ειναι η Κουζίνα που θα μαγειρεύουμε . "
Πήγε να προχωρήσει αλλα κοντοσταθηκε
" μη του δίνεις σημασία , συνήθως κοιμάται "
Γύρισα να δω τι εννοεί . Ο Παντελης ηταν ριγμένος πανω σε ενα καναπε . Παναγία μου . Το ειχε ακομη μεσα ατο σπίτι. Δεν άντεξα να βλεπω και γύρισα το κεφαλι μου αλλου . Απο αυτόν ηταν η μυρωδιά
" μη στεναχωριεσαι δεν θα σου κανει κακο , μου το υποσχέθηκε"
Άρχισε παλι να με τραβάει προς σε ενα αλλο δωμάτιο . Μολις μπήκαμε μεσα ηταν μια κρεβατοκάμαρα
" αυτο θα ειναι το δωμάτιο μας . Ειναι λόγο μικρό αλλα δεν πειράζει . Οςο εχουμε την αγαπη μας δεν εχει τιποτα αλλο σημασία "
Δεν ειχα λόγια . Ειχα μείνει ακίνητη .
" κανε ενα μπάνιο και θα έρθω σε λιγο "
Εφυγε και κλείδωσε τη πορτα . Δεν γι οταν αλλο . Επρεπε να φύγω .
Εκανα ενα γρήγορο μπάνιο γιατι φοβόμουν μήπως ερθει νωρίτερα και σκεφτομουν πως μπορουςα να το σκάσω . Ίσως αν πήγαινα με τα νερά του .
Δεν ξερω ποσες ωρες είχαν περασει οταν ήρθε ξανα .
" πολυ καλυτερα , εισαι πανέμορφη "
" ευχαριστω "
Ήρθε και κάθισε διπλα μου
" ελπιζω τα παιδια μας να σου μοιάσουν "
Άρχισα να πανικοβάλλομαι. Έφερε το χερι του και άρχισε να μου χαϊδεύει τα μαλλια .
" τοσο όμορφη "
Με αηδιάζε.
" Σωκράτη , θα σε πειραζε να βγαίναμε μια βόλτα να παρω λόγο καθαρό αέρα ; "
Πετάχτηκε πανω
" όχι , όχι , όχι !!! Θα φύγεις "
" Σωκράτη .... Δεν θα παω πουθενα , στο υπόσχομαι ,απλά τοσες μερες μεσα λιγο κουραστηκα "
" είπα όχι !!!"
Εφυγε και χτυπησε δυνατα τη πορτα .
Έβαλα τα κλάματα . Δεν μπορουςα αλλο . Δεν μπορουςα να συνεχίσω αλλο με αυτο το τροπο .
Η πορτα ξανάνοιξε και μπήκε μεσα .
" συγνώμη , δεν θελω να κλαις . Ελα σηκω . Θα βγούμε για λιγο έξω "
Στα λόγια του χαμογέλασα . Η τωρα η ποτε .
Με πηρε απο το χερι και του χαμογέλασα . Καθώς περνούσαμε απο το σαλόνι εκλεισα τα ματια . Δεν μπορουςα να ξαναδώ το Παντελή .
" μη φοβασαι σου είπα , κοιμάται πάλι "
Μολις βγήκαμε έξω ηταν θεοσκότεινα. Προσπαθουσα να ανα γνωρίσω κατι στην περιοχή αλλα ηταν μάταιο .
" ελα προχωρά , λιγο πιο κατω ειναι πιο καλα "
Καθώς προχωρούσαμε άρχισα να βλεπω λίγα φώτα . Πληςιαζαμε σε ενα δρομο . Δεν σκέφτηκα . Τον έσπρωξα με δύναμη και άρχισα να τρέχω .
" Αφροδίτη !!!!"
Τον άκουσα ποσο θυμωμένος ηταν αλλα δεν έδωσα σημασία . Έτρεχα προς το δρομο . Τα βήματα του ηταν πισω μου .
" υποσχέθηκες !!! "
Βρέθηκα στο δρομο και τα αυτοκίνητα περνούσαν απο μπροστα μου . Άρχισα να κουνάω τα χέρια να σταματήσει καποιος . Ολοι κόρναραν και με απέφευγαν . Συνεχιςα να τρέχω . Ειχα μπει πλέον στη μεση του δρόμου .
" Αφροδίτη !!!"
Ηταν πισω μου . Σε κάποια στιγμη άκουσα ενα αυτοκινητο να φρενάρει απότομα . Οι πόρτες άνοιξαν και βγήκε καποιος .
" τι κάνετε κυρία μου ; Θέλετε να αυτοκτονήσετε ;"
Γύρισα και ειδα εναν αστυνομικό .
" σας παρακαλώ , βοηθήστε με, θέλει .."
Δεν προλαβα να τελειώσω τη φραςη μου . Με άρπαξε απο τα μαλλια .
" σου είπα να μη φύγεις . "
Ο αστυνομικός τράβηξε το όπλο του
" ασε τη κοπέλα και απομάκρυνσου "
Δεν καταλάβαινε τιποτα . Συνέχισε να με τραβάει .
" γιατι το έκανες ; Θα ειμαςταν μια οικογένεια !"
Ο αστυνομικός πλησίαζε
" δε θα το ξαναπώ ! Ασε τη κοπέλα "
Με τραβούσε απο τα μαλλια . Έκλαιγα και τον παρακαλούσα να με αφησει .
" Σωκράτη σε παρακαλώ , ασε με !"
" όχι , μονο εσυ και εγω !"
Έβγαλε απο τη τςεπη του ενα όπλο και το κολησε στη μεση μου .
" πετά το όπλο !"
Ξαφνικά σταμάτησε να μιλάει . Με γύρισε απότομα και πλέον ημουν μπροστα του .
Με κοιταξε μεσα στα ματια
" σε αγαπώ !"
Η φωνή του αστυνομικού ηταν πιο έντονη
" ασε κατω το όπλο !"
" μονο εσυ και εγω ! Παντου μαζι "
Πριν προλάβω να απαντήσω πάτησε τη σκανδάλη . Ενιωσα ενα πόνο στη κοιλιά . Κοίταξα προς τα κατω και ειδα αιμα . Το δικο μου αιμα .
" τωρα θα είμαστε  παντα μαζι "
Σήκωσε το όπλο και πυροβόλησε τον εαυτο του .
Έπεσα κατω κρατώντας τη κοιλιά μου . Άκουγα φωνές γύρω μου . Σιγα σιγα αρχιςαν να ξεθωριάζουν . Καποιος βρέθηκε πανω μου και μου κρατησε το χερι .
" κρατήσου !"
Μονο αυτο άκουσα . Μετα κενό .

Ενα βράδυWhere stories live. Discover now