" πάτε καλα ; Ποιοι νομίζετε οτι είστε και μπουκάρετε ετςι ;"
" θελουμε να μιλήσουμε "
" τι μας λες ! Ακούς τι λέει ρε Κατερίνα ; Θέλουν να μιλήσουν . Μεχρι πριν λιγο μας έδιωχναν και τωρα θέλουν να μιλήσουν . Οταν θέλαμε εμείς μας διαολοστειλαν"
" ακούω πως δεν ακούω !"
" λοιπόν αγοράκια για να τελειώνουμε . Δεν εχουμε να πούμε κατι , μεταβολή και έξω "
Κοιτάχτηκαν μεταξύ τους και μετα εμάς . Ο Άρης γύρισε παλι στο Γιώργο
" θα πάρεις το δωμάτιο η προτιμάς το σαλόνι ;"
" δεν εχω θέμα "
Για πιο δωμάτιο έλεγαν ;
" καλώς ! Πάρε το σαλόνι . Τα λέμε σε λιγο "
Χωρις να το καταλάβω με άρπαξε στον ώμο του και με πήγε στο δωμάτιο . Οςο και να τον χτυπούσα και του φώναζα με αγνοουσε
Μπήκαμε στο δωμάτιο με αφησε κατω και κλείδωσε τη πορτα .
" απο δω δεν θα φύγουμε αν δεν μάθω τι έγινε "
" οταν ήθελα να σου μιληςω δε με αφησες . Τωρα δεν θελω να σου πω τιποτα "
" Αφροδίτη δεν ειναι πλέον αστειο , διάβασα την αναφορα αλλα θελω να τα ακούσω απο σένα "
" αφού τα διάβασες τι θέλεις τωρα ;"
" δεν ειναι το ίδιο , ίσως κάποια λεπτομέρεια που παρέλειψες . Σε παρακαλώ μωρο μου , μιλά μου "
" τωρα ξαναέγινε το μωρο σου ;"
" παντα ησουν "
" αλλα έλεγες "
" καταλαβε με ρε Αφροδίτη . Μπήκα στο δωμάτιο σου και σε βρήκα γυμνή με εναν αντρα διπλα σου , τι επρεπε να φανταστώ "
" ειναι αστειο ξέρεις , την ίδια μερα μιλουσες για εμπιστοσύνη και τα ξεχασες τοσο γρήγορα τα λόγια σου "
" ησουν γυμνή γαμωτο "
" δε με νοιαζει ! Ας ημουν ! Επρεπε να με εμπιστευτείς ! Πως μπόρεσες να το πιστέψεις αυτο για μενα ! Σου έδωσα κανενα τέτοιο δικαίωμα ;"
Με κοιταξε χωρις να μιλησει
" αν πιστεύεις κατι τέτοιο για μενα δεν υπάρχει λόγος να μιλαμε "
Με ενα βημα ήρθε διπλα μου
" όχι δεν το πιστεύω ! Απλά ζήλεψα , οταν σε ειδα μαζι του έχασα τη γη κατω απο τα ποδια μου "
" δεν ειναι δικαιολογία "
" και εσυ το ίδιο θα έκανες . "
" όχι "
" με δουλεύεις ; Αν με έβλεπες με άλλη γυναίκα γυμνοί και οι δυο δε θα το πίστευες ; "
Απο τη μια ειχε ενα δίκιο αλλα παλι ...
Πηγα να απαντήσω αλλα άκουσα πολυ φασαρία απο το σαλόνι . Πράγματα να σπάνε . Έτρεξα γρήγορα . Μολις μπήκα μεσα ειδα το Γιώργο να τα σπάει ολα . Ο Άρης έτρεξε διπλα του και το τράβηξε απο τα τον ώμο
" τη βίασε ο μαλακας ! Ηταν αναίσθητη και δε λογάριασε τιποτα ! Θα το σκοτώσω ! Αν πέσει στα χέρια που θα τον γαμησω !"
Η Κατερίνα έκλαιγε στη γωνία . Πηγα διπλα της και τη πηρα αγκαλιά .
" δε βοηθάτε με αυτη τη συμπεριφορά ! "
Ο Γιώργος σταμάτησε αλλα το ύφος ηταν ηταν γεμάτο οργή . Πήγε να κανει μια κινηση προς τη Κατερίνα αλλα τον σταμάτησα
" όχι , φύγετε ! Σε αυτη τη καταςταςη δε μπορειτε να μας βοηθήσετε
"
Ο Άρης τον κρατησε .
" ελα παμε Γιώργο "
" τι λες ρε μαλακα "
" τωρα είπα , δε τη βλέπεις ;"
Η Κατερίνα ειχε κουρνιάσει στην αγκαλιά μου . Ο Γιώργος μολις την είδε χαλάρωσε και εφυγε χτυπώντας δυνατα τη πορτα .
" αυριο το πρωι θα είμαστε εδω . Ήρεμα και όμορφα θα μιλήσουμε . "
Χωρις να πει τιποτα αλλο ακολουθηςε το Γιώργο .
Σήκωσα τη Κατερίνα και την έβαλε στο καναπε .
" ελα ηρεμήσε , εφυγε"
" ηταν εκτος εαυτού "
" λογικό ρε Κατερίνα , ενδιαφέρεται για σένα , πως περιμενες να αντιδράσει ;"
" φοβάμαι , μήπως κανει καμια βλακεία , δε θελω να βρει το μπελά του για μενα "
" θα ηρεμήσει , ειναι αστυνομικός ξέρει τι κανει !"
" αυτο ακριβως , εχει και όπλο ! Αν κανει κατι και ...."
" μη τα σκέφτεσαι αυτα .... Τον αγαπας ε ;"
" εννοείται ... Το βλάκα !"
" ηρεμήσε , ελα να κοιμηθούμε και αυριο που θα ξανάρθει θα τα συζητήσουμε ολα "
" εσυ με τον Άρη ;"
" θα δείξει "