Κεφαλαιο 27

13.1K 1K 77
                                    

Με μια κινηση με άρπαξε απο τα μαλλια .
" μη βγάλεις άχνα γιατι θα σε σκοτώσω "
Κοιτουσα ικετευτικά για να με βοηθήσει αλλα ούτε που με κοιτούσε .
" σηκω ρε μαλακα ! Τι κάθεσαι σαν τη κλαμμενη χήρα ; Ετςι όπως τα έκανες τωρα θα τα λούστεις"
Ο Σωκρατης σηκώθηκε δειλά δειλά . Ήρθε διπλα μου και το μονο που ειπε ηταν ενα συγνώμη . Ο Παντελης άρχισε να προχωράει προς τη πορτα . Άρχισα να αντιστέκομαι .
" μη κουνιέσαι !"
Δεν υπήρχε περίπτωση να πήγαινα μαζι τους . Άρχισα να τον χτυπάω με όση δύναμη ειχα .
" αφού το θες ετςι , ετςι θα γινει "
Ενώ πάλευα ενιωσα ενα δυνατό χτύπημα στο κεφαλι και μετα ολα μαύρισαν .
Ανοιξα τα ματια μου και κατάλαβα Ότο ημουν σε αγνωστο χώρο . Ενιωσα το κεφαλι μου να πονάει .  Προσπάθησα να σηκωθώ αλλα δε μπορουςα . Τα χέρια και τα ποδια ηταν δεμένα στο κρεβάτι . Κατι επρεπε να κανω . Η μονη μου ελπιδα ηταν ο Σωκρατης . Μονο αυτός θα μπορούσε να με βοηθήσει .
Η πορτα άνοιξε και μπήκαν μεσα
" επιτέλους ξυπνησες !"
Ο Παντελης πρώτος και ο Σωκρατης πισω του με σκυμμένο κεφαλι .
" ο φιλαράκος μου απο δω μου ειπε το εκανε . Δεν ειχα σκοπό να ασχοληθώ μαζι σου αλλα τωρα όπως εγιναν τα πράγματα δε μπορω να κανω αλλιώς "
" δε θα πω τιποτα σε κανενα . Ασε με να φύγω "
" δεν έχετε βαρεθεί όλες να λέτε τις ίδιες ατακες ; Έλεος ! Γινε λιγο πιο δημιουργική!"
" εισαι τρελός !"
" ίσως ! "
Άρχισε να γελάει .
" λοιπόν ας μη χάνουμε χρονο . Εχω και αλλα πράγματα να κάνουμε "
Τράβηξε το Σωκράτη απο το σβέρκο .
" για τη μαλάκια που έκανες θα με βλέπεις να τη πηδάω και μετα θα τη σκοτώσεις εσυ !"
Γουρλωσα τα ματια . Ο Σωκρατης δεν αντέδρασε .
Ο Παντελης ορμηξε πανω μου
" αυτο ήθελα να το κανω απο τη πρώτη στιγμη που σε ειδα . Μετα τη φιλη σου σειρά είχες εσυ αλλα ο φιλαράκος σου απο εκει σε ηθελε !"
Με μια κινηση έσκισε τη μπλούζα μου
" Σωκράτη βοήθησε με σε παρακαλώ !"
Δεν μπορουςα να κανω τιποτα δεμένη .
" οςο πιο πολυ φωναζεις τοσο περισσοτερο θα πονέσεις "
Ξεκουμπωσε το παντελόνι του και άρχισε να τραβάει το δικο μου
" όχι ! Μη ! Σε παρακαλώ σταματα ! Σωκράτη !"
Μου έριξε μια σφαλιάρα
" σκάσε πια !"
Έπεσε παλι πανω μου . Αυτο ηταν . Ολα είχαν τελειωσει . Ξαφνικά σταμάτησε να κουνιέται . Άνοιξα τα ματια και τον ειδα ακίνητο πανω μου . Άρχισα να νιώθω ενα υγρό να κυλάει πανω μου . Κοίταξα προς τα κατω και ειδα αιμα . Ο Παντελης ηταν ακίνητος . Ο Σωκρατης τον τράβηξε απο πανω μου και τον έριξε ατο πλάι
" δεν μπορουςα να τον αφήσω , επρεπε να το κανω "
Γύρισα και ειδα ενα μαχαίρι καρφωμένο στη πλατη του .
" Σωκράτη , δε φταις εσυ . Εσυ με βοήθησες . Αν δεν το έκανες θα με βίαζε "
Πήγαινε πανω κατω .
" επρεπε .... Επρεπε να το κανω "
" ναι Σωκράτη επρεπε να το κανεις . Τωρα ελα να με λύσεις για να πάρουμε την αστυνομία . "
Ήρθε και κάθησε διπλα μου .
" τωρα θα εισαι δικιά μου . Δε μπορει να σου κανει κακο . Θα είμαστε μονο εσυ και εγω "
" Σωκράτη .. Πρεπει να φωνάξουμε κάποιον . Πρεπει να έρθουν να τον πάρουν "
Το βλεμμα του ειχε αλλάξει . Ηταν σαν χαμένος .
" όχι . Μονο εσυ και εγω "
Σηκώθηκε απότομα και εφυγε απο το δωμάτιο . Το πάτωμα ειχε μουσκέψει απο το αιμα του Παντελή και εγω ημουν ακομα δεμένη .

Ενα βράδυTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon