Το πρωι που σηκωθηκα το κεφαλι μου πήγαινε να σπάσει . Δεν ειχα κοιμηθεί καθόλου . Πήγα στο σαλόνι και βρήκα τη Κατερίνα με ενα ποτήρι καφε
" τωρα ξυπνησες ;"
" γιατι κοιμήθηκα καθόλου ;"
Ενα ενα φλυτζάνι και καθησα μαζι της .
" εχθές όλο το βράδυ με επερνε τηλεφωνο ο Γιώργος "
" του μίλησες ;"
" όχι δεν το σήκωσα . Μετα άρχισε τα μηνύματα . Που ειμαι γιατι δεν το σηκώνω . Στην αρχη φαινοταν αγχωμένος και μετα τσατισμενος . Μου ειπε το καλο που του θελω να μην μην ειμαι με κάποιον άλλον . Ακούς θράσος ; Εσυ ; "
" δεν ξερω , δεν κοίταξα το κινητό μου "
Πήγα να το βγάλω απο τη τσάντα μου και ειδα τρεις κλήσεις και ενα μήνυμα
' ελπιζω να περνάς καλα '
Το έδειξα στη Κατερίνα και με κοιταξε ειρωνικά .
" αυτοί σίγουρα περνουσαν καλα "
" ας το αφήσουμε Κατερίνα . Δεν θελω αλλο να μιλαω γι αυτους "
" τι μαλακιες λες ρε Αφροδίτη ; Πως θα το αφήσουμε ; Μας την έφεραν ετςι και εμείς θα κάτσουμε με σταυρωμένα τα χέρια ;"
" δε θελω ! Σου είπα για μενα τελείωσε . Το ήξερα οτι δεν επρεπε να μπλέχτω μαζι του . Και τωρα ; Βλέπει Ότι δεν το σηκώνω και στέλνει ενα μήνυμα να περνάς καλα ; Με δουλεύει ; "
" σηκω !"
" τι ;"
" σηκω ! Φεύγουμε !"
" τι λες παιδι μου ; Που θα παμε ; Σε λιγο πρεπει να ετοιμαστούμε για δουλεια "
" δε θα παμε . Σήμερα ειναι Πέμπτη . Πάρε ζητά άδεια , πες κατι σου έτυχε ναι φεύγουμε ;"
" να παμε που ; "
" παμε στη Χαλκιδική στο σπίτι της γιαγιάς μου . Δεν θα ειναι κανεις . Ετςι θα ξεφύγουμε λίγο και θα ηρεμήσουμε "
Δεν το πολυ σκέφτηκα . Ήθελα να φύγω . Ενιωθα οτι αν εμενα θα εκανα μπαμ . Μεσα σε δυο ωρες πήραμε τηλεφωνο να ζητήσουμε άδεια , ετοιμάσαμε απο ενα σάκο και ειμαςταν ήδη στο δρομο .
Την ωρα που οδηγούσα άρχισε να χτυπαει το τηλεφωνο μου .
" ο Άρης "
" αστον να περνει "
Μετα απο λιγο χτυπησε το τηλεφωνο της Κατερίνας
" ο Γιώργος ;"
" ναι "
" θα απαντήσεις ;"
" εννοείται "
Τον έβαλε σε ανοιχτή ακρόαση
" ναι ;"
" τι ναι ρε Κατερίνα ; Που σκατα είστε ;"
" καλημέρα και σε σένα Γιωργακη "
" ασε τα Γιωργακη σε μενα και πες που είστε !"
" σπίτι βρε "
" με δουλεύεις ; "
" εγω ; Ποτε !"
" αφού είμαστε σπίτι σας και δεν ανοίγει κανεις !"
" ε μάλλον ειναι δυνατα η τηλεόραση και δεν σας ακούμε !"
Με αυτο του το έκλεισε στα μούτρα . Δεν άντεξα και άρχισα να γελάω .
" να σαι καλα ! Το χρειαζομουν !"
" σιγα μη μας δουλέψει ο Γιωργακης "
Το τηλεφωνο της άρχισε να χτυπαει και παλι
" αστον τωρα να χτυπιέται "
Μια ωρα μετα φταςαμε στη Χανιωτη . Η γιαγια της Κατερίνας ειχε ενα σπίτι μπροστα στη παραλία . Ο καιρος δεν ηταν για Μπάνιο αλλα μονο που είχες μπροστα τη θάλασσα άξιζε το κόπο .
Με το που μπήκαμε αφησαμε τα πράγματα πήγαμε σούπερ να εφοδιαστούμε και γυρίσαμε να συμμαζέψουμε το σπίτι . Οταν τελειώσαμε καθησαμε εξαντλημένες .
" ειμαι ενα πτώμα . "
" μια απο τα ίδια "
Το κινητό της Κατερίνας άρχισε παλι να χτυπαει .
" τωρα θα τον βρίσω "
Μολις είδε ποιος την καλούσε άλλαξε ύφος
" εσυ μας ελειπες τωρα . Ελα Παντελή ! .... Όχι δε θα μπορέσω αυριο , ειμαι Χαλκιδική ... Ναι με τη Αφροδίτη . .... Α! Ναι ; Ωραία ! ... Στη Χανιωτη ...... Καλα , θα μιλήσουμε "
Την κοίταξα με απορία
" ο Παντελης , πηρα να βγούμε αυριο , αλλα του είπα οτι είμαστε εδω και για καλη μας τύχη ειναι με το Σωκράτη εδω για δουλειές "
" αχ όχι ρε Κατερίνα . Δε μπορω . Ασε που αυτός ο Σωκρατης ειναι κάπως . Αν θες να πας , να πας μονη σου . Εγω θα μείνω εδω "
" σιγα μη παω μονη μου . Θα του πω οτι δε μπορουμε και θα κανονισουμε άλλη μερα "
Μαγειρέψαμε μια απλή μακαρονάδα και αφού φάγαμε βάλαμε μια ταινία . Το κινητό μου συνέχισε να χτυπαει και στο τελος το εκλεισα .
Ειμαςταν στα μεσα της ταινίας οταν χτυπησε η πορτα .κοιταχτηκαμε με απορία
" ποιος ειναι ;"
" που να ξερω εγω ; "
" είπες σε κανενα οτι είμαστε εδω ;"
" όχι "
Το χτύπημα στη πορτα έγινε πιο έντονο .
" παω να ανοίξω "
" περιμενε Αφροδίτη , αν ειναι κανένας δολοφόνος ; "
" τι λες μωρε ; Θα σου χτυπούσε τη πορτα ;"
" μπορει να ειναι ευγενικός "
" τι κάθομαι και σε ακούω ;"
Μολις άνοιξα τη πορτα ειδα τον Άρη με το Γιώργο . Ο Γιώργος με παραμέρισε και μπήκε μεσα . Ο Άρης στεκόταν ακομη στη πορτα .
" ελπιζω να εχεις μια πολυ ,πολυ καλη δικαιολογία "
Με άρπαξε απο το χερι και με τράβηξε έξω .