Κεφαλαιο 14

15.1K 1.1K 41
                                    

Πέρασε ένας μήνας . Ένας τέλειος μήνας . Με τον Άρη περνούσα οςο περισσότερο χρονο μπορούσαμε . Κοιμόμασταν κάθε μερα μαζι , τρώγαμε μαζι γενικά κάναμε τα παντα μαζι . Η μονη ωρα που χωρίζαμε ηταν οταν πηγαίναμε στη δουλεια , αλλα ακομη και εκει μιλούσαμε οςο περισσότερο γινόταν στο τηλεφωνο .
Ειχα επιστρέψει σπίτι και ειχα δυο ωρες στη διάθεση μου μεχρι να περνούσε να με πάρει για φαγητο .
" έλεος ρε Αφροδίτη , είπαμε να ερωτευτείς αλλα εσυ εχεις ξεπεράσει ολα τα όρια , "
" παράπονα κανεις κατερινουλα ;"
" εννοείται ! Ποτε ηταν η τελευταια φορα που κάναμε κατι μαζι ; "
" εεε.."
" ακριβως , ούτε εσυ ούτε και εγω θυμάμαι ;"
" εχεις δίκιο , αλλα και εσυ εισαι εξαφανισμένη όλη την ωρα . Όλο με το Γιώργο "
" καλα ρε συ , αφησαμε δυο αντρες να μας φέρουν τα πανω κατω . Ποιος εχει το πανω χερι στη σχέση ;"
" αυτοί ;"
Μου εδωσε μια αγκωνιά
" εισαι βλαμενο παιδι μου ; Εννοείται εμείς . Και γι αυτο θα πάρουμε τα ηνία . Λοιπόν .."
Πήγαινε πανω κατω
" θα ακυρώσω το Γιώργο για σήμερα και θα κανεις και εσυ το ίδιο "
" μα .."
" δεν εχει μα , και θα πεις την αλήθεια , όχι δικαιολογίες "
" καλα ..."
" ελα ... Θα περάσουμε τέλεια "
Πηρε πρώτη το Γιώργο και άρχισε να φωνάζει και να της λέει οτι του το λέει τελευταια στιγμη . Αφού μάλωσαν για άλλη μια φορα του έκλεισε το τηλεφωνο
" θα επιζήσει .. Σειρά σου "
Πηρα και εγω τον Άρη και οταν του εξήγησα μου είπε οτι δεν υπάρχει προβλημα και οτι καταλαβαίνει . Με ρώτησε τι θα κάνουμε και του είπα οτι μάλλον θα μείνουμε σπίτι.
" είδες λογικός άνθρωπος ; Όχι σαν τον αλλο τον αγροικο !"
" αφού τον αγαπας !"
" λες μεγάλες κουβέντες , απλά περνάμε καλα μαζι "
" ναι καλα , μας έπεισες τωρα "
" δεν ειναι της ώρας αυτα ! Τι θέλεις να κάνουμε ;"
" να παραγγειλουμε κατι και να δούμε καμια ταινία ;"
Με κοιταξε με γουρλωμένα ματια
" βλαμμενο εισαι παιδι μου ; Εχουμε μια μερα ελεύθερη και θα μείνουμε μεσα ; Θα βγούμε έξω . Θα παμε αγορά , μετα για φαγητο Και μετα για ποτο !"
" μα .."
" ασε τα μα και σε μισή ωρα να εισαι έτοιμη ! Κουνησου !!!"
Δεν ειχα επιλογή ! Σε μισή ωρα ειμαςταν ήδη στο δρομο .
" που παμε ;"
" ελεγα στο εμπορικό . Έτσι θα ψωνίσουμε και θα παμε για φαγητο κάπου εκει κοντα "
" οκ ! Μεσα !"
Πάρκαραμε το αυτοκινητο και φταςαμε στο εμπορικό . Αρχίσαμε να χαζεύουμε τις βιτρίνες . Όπως προχωρούσαμε η Κατερίνα σταμάτησε απότομα
" τι επαθες ; Είδες κατι που σου άρεσε ;"
" μάλλον που δε μου άρεσε ! Κοιτα !"
Γύρισα προς τη μεριά που μου έδειξε και ειδα τον Άρη , διπλα του μια γυναίκα που σχεδόν κρεμόταν απο πανω του , ο Γιώργος και διπλα στο Γιώργο άλλη μια που του ψιθυρίζε κατι στο αυτί
" θα γινει χαμός "
Αν και άκουγα τα λόγια της Κατερίνας ειχα κολλήσει .
" Αφροδίτη ξυπνά ! Παμε !"
" όχι ! Περιμενε !"
" τι να περιμένω ; Εδω μας τα φοράνε κανονικα και εσυ μου λες να περιμένω ;"
Προσπαθουσα να διαβάσω τος κινήσεις του . Ναι μεν η άλλη όλο και τον πλησίαζε αλλα ο Άρης καθόταν ακίνητος και δεν εκανε καμια κινηση να τη διώξει .
" πάρε τηλεφωνο το Γιώργο . Μη του πεις τιποτα , απλά ρώτησε τον τι κανει !"
" ειναι έτοιμος να βγάλει τα ματια του , αυτο κανει !"
" Κατερίνα καντο !"
Έβγαλε το κινητό της και τον κάλεσε . Τον είδαμε που είδε το κινητό και το σήκωσε αμέσως
" ελα μωρο μου τι κανεις ;"
Ειδα τα ματια της να σκοτεινιάζουν .
" α μαλιστα σπίτι , ακούγεται θόρυβος όμως "
Πήγε να κανει ενα βημα μπροστα και τη σταμάτησα
" α η τηλεόραση . Καλα μωρο μου , ετςι πηρα να δω τι κανεις . Θα τα πούμε μετα "
Το έκλεισε και με κοιταξε
" δούλεμα κανονικό . Ειπε ειναι σπίτι με τον Άρη και βλέπουν τηλεόραση . "
" περιμενε , σειρά μου !"
Πηρα και εγω τον Άρη αλλα η δικη μου έκπληξη ηταν μεγαλύτερη . Έβγαλε το κινητό για να δει προφανώς ποιος τον παίρνει και το έβαλε ξανα στην τςεπη του .
" Κατερίνα φεύγουμε "
" τι λες ρε Αφροδίτη ; Θα τους αφήσουμε ετςι ; Μας δουλεύουν κανονικα "
" παμε σε παρακαλώ . Τελείωσε !"
Μπήκαμε στο αυτοκινητο και ξεκινήσαμε για το σπίτι . Μολις φταςαμε καθησαμε στο καναπε χωρις να πούμε τιποτα
" και τωρα ;"
" τωρα τελος . Αφού έπελεξε να το παίξει έτσι , ετςι θα γινει . Για μενα τελείωσε . Δε ξερω τι θα κανεις με το Γιώργο ..."
" να του βγάλω τα ματια θελω .."
" δε χρειάζεται , η απουσία μας θα τους στοιχίσει πιο πολυ . Και ακομη περισσότερο γιατι δεν θα ξέρουν τι εχει γινει . Βλέπεις η άγνοια ειναι που σκοτώνει "
" ναι αλλα .."
" δεν εχει αλλα για μενα Κατερίνα . Την κοροϊδία δεν την ανέχομαι . Τελείωσα !"

Ενα βράδυDonde viven las historias. Descúbrelo ahora