Άκουγα φωνές . Τις αναγνωριζα αλλα δεν ημουν σίγουρη σε ποιον ανήκαν .
" ποτε θα ξυπνησει ρε Γιώργο . Πανε τρεις μερες !"
" κανε υπομονή ρε Κατερίνα . Δεν πέρασε και λίγα . Θα συνέλθει . Το ειπε ο γιατρός , πέρασε το κίνδυνο "
" δε μπορω να περιμένω αλλο "
Άκουγα τη Κατερίνα που έκλαιγε . Ηταν όνειρο ;
" Κατερίνα ;"
Είπα το ονομα της χωρις να ανοίξω τα ματια
" Αφροδίτη ;;;"
Ενιωσα κάποιον να μου σφίγγει το χερι .
" πες κατι παλι σε παρακαλώ !"
" με πονας !"
Αφησε αμέσως το χερι μου και έπεσε πανω μου
" επιτέλους ! Το σκατα έκανες και κοιμοσουν τοσο μου λες ; Θέλεις να με πεθάνεις ;"
" αςτην ρε Κατερίνα ! Χειρουργημένη ειναι , θα κανεις καμια ζημιά !"
" Γιώργο σε μας παρατάς ; Πανε να φέρεις το γιατρο !"
Άκουσα τη πορτα να κλείνει και άνοιξα σιγα σιγα τα ματια μου .
" επιτέλους φιλενάδα , με πέθανες τοσες μερες "
" τι έγινε ;"
" μας ειδοποίησαν οτι σε βρήκαν και σε έφεραν εδω . Δεν ξέραμε αν θα τα καταφέρεις . Έχασες πολυ αιμα . Αλλα τωρα ολα ειναι καλα "
" ο ..."
" ειναι νεκρός αγαπη μου , τελείωσε "
Έβγαλα μια αναςα ανακούφισης .
" θέλεις να μου πεις τι έγινε ;"
" όχι τωρα Κατερίνα "
" ενταξει , οπότε θέλεις εσυ "
Ο Γιώργος ήρθε με το γιατρο ο οποίος αφού τους έβγαλε έξω άρχισε να με εξετάζει
Μισή ωρα μετα μου ανακοινωσε οτι σε δυο μερες θα μπορουςα να επιστρέψω σπίτι . Μολις εφυγε η Κατερίνα μπήκε με χαμόγελο .
" εμαθα τα ευχάριστα ! Σε δυο μερες φιλενάδα θα είμαστε σπίτι μας "
" ναι ..."
Τον Άρη δεν τον ειδα πουθενα και η Κατερίνα δε μου ειπε τιποτα
" ο Άρης ;"
" ηταν εδω οταν σε έφεραν , μετα εφυγε . Επερνε το Γιώργο κάθε μερα να μαθαίνει νεα σου ."
" παλι εξαφανίστηκε δηλαδή "
" ηταν .."
" αστό Κατερίνα "
" του ειπε ο Γιώργος οτι συνηλθες "
" μπράβο του "
" ειπε .."
Πριν προλάβει να μου πει άνοιξε η πορτα και μπήκε ο Γιώργος με τον Άρη . Φαινοταν ταλαιπωρημένος .
" Γιώργο παμε για κάφε "
Έφυγαν και μας άφησαν μόνους .
" εισαι καλα ;"
Πλακα μου κανει ;
" μια χαρα "
Ειχα θυμωσει μαζι του . Μια ζωη έφευγε . Απο εκει το βράδυ που ηταν εξαφανισμένος . Και τοσες μερες εδω και επερνε μονο τηλεφωνο . Δεν ήθελα τέτοιον άνθρωπο διπλα μου .
" Αφροδίτη .. Εγω .."
" εσυ τιποτα . Σε παρακαλώ να φύγεις . Δε μπορω να ειμαι μαζι σου . Δε μπορω να στηρίζομαι πανω σου . Δεν μπορω να ξερω αν θα εισαι διπλα μου . Παντα φεύγεις . Προτιμάς να τα αντιμετωπίζεις μόνος σου και με αφήνεις απο έξω . Δεν ειναι ετςι οι σχέσεις . Δεν εχω μάθει ετςι . Φύγε Άρη . "
Δε μου ειπε τιποτα . Άνοιξε τη πορτα και εφυγε . Κλασικός Άρης . Δεν έκατσε να μιλησει . Παλι εφυγε χωρις να προσπαθήσει για τιποτα .
Άρχισα να κλαίω . Δεν ήξερα για πιο απο ολα . Γι αυτο που έγινε το Σωκράτη , για τον Άρη ;
Η Κατερίνα μολις μπήκε ήρθε αμέσως διπλα μου
" τι έγινε ;"
" τελειωσαμε "
Δεν μου ειπε τιποτα . Απλά με αγκαλιαςε .
Ειχα βγει απο το νοσοκομείο και σήμερα θα πήγαινα στο τμήμα να δώσω κατάθεση . Η Κατερίνα δεν ηθελε να με αφησει μονη μου και βρει μαζι μου . Μαζι με τον αστυνόμο μπήκε και ο Γιώργος . Τους είπα όσα έγιναν και έβλεπα τη Κατερίνα που έκλαιγε βουβά . Ο αστυνόμος με ευχαρίστησε και μου ειπε οτι βρήκαν το σπίτι που με κρατούσε όπως επίσης και το πτώμα του Παντελή . Ενα βάρος εφυγε απο πανω μου . Με συμβούλεψε να επισκεφτώ ενα ψυχολόγο για να μιληςω για όσα έγιναν αλλα αρνήθηκα . Καθώς φεύγαμε ειδα μπροστα μου τον Άρη .
" καλησπερα σας "
Κοντοστάθηκα και τον κοίταξα .
" καλησπερα "
Δεν είπα τιποτα αλλο . Έφυγα κλείνοντας αυτα τα κεφαλαία πισω μου .'Σας ευχαριστω που στηρίξατε και αυτη την ιστορία μου . Το επόμενο κεφαλαιο θα ειναι το τελευταίο '