Κεφαλαιο 9

15.9K 1.2K 45
                                    

Δεν ήξερα που πηγαίναμε . Δεν είχαμε ανταλλάξει ούτε μια κουβέντα αλλα φαινοταν εκνευρισμένος απο το τροπο που οδηγούσε . Ξαφνικά σταμάτησε σε ενα σπίτι και έσβησε τη μηχανή
" κατέβα "
" μη με διατάζεις !"
Δεν ήξερα γιατι μου έβγαινε τέτοια αμυντικη στάση . Δεν μου ειχε κανει κατι στη τελική .
Το βλεμμα που μου έριξε δεν άφηνε περιθώριο για άλλη κουβέντα . Κατέβηκα απο το αυτοκινητο και τον ακολούθησα . Μπήκαμε σε ενα διαμέρισμα και πέταξε τα κλειδιά στο τραπέζι νευριασμένος .
" κάτσε "
Δε θα τα παμε καλα!!!!
Τον ειδα να βάζει δυο ποτά και έφερε το ενα μπροστα μου .
" τεκιλα αν θυμάμαι καλα .."
Μωρε αυτη ηταν που μας έκαψε . Το πηρα δειλά δειλά και ήπια μια γουλιά . Με κοιταξε με ενα ειρωνικό ύφος αλλα δεν ειπε κατι .
Δε ξερω για πόση ωρα απλά κοιταζομασταν . Τι θα γινει ; Αυτο θα κάνουμε τωρα ;
" ήθελες να μιλήσεις , σε ακούω "
Εγω θα κανω την αρχη ; Και τι να πω ; Ξαφνικά ολα όσα ήθελα να πω τα ειχα ξεχάσει .
Τον κοιτουσα σα χαζη . Ελα Αφροδίτη !!! Μιλά !!!
" τη έγινε μωρο μου ; Η γάτα σου έφαγε τη γλώσσα ; Μια χαρα κελαηδουσες πριν . "
Με ειρωνεύεται κι ολας .
" ας τα πω εγω τότε ! "
Πηρε το ποτο του και κάθησε καλυτερα στο καναπε .
" εξαφανίστηκες ....επέλεξες μονη σου να φύγεις . Σου ειχα δώσει την επιλογή οταν σου ζήτησα να μείνεις , αλλα εσυ έφυγες σαν το κλέφτη μεσα στη νύχτα ..."
Περίμενα να δω που θα το παει
" δεν ξερω τι εχεις μάθει μεχρι τωρα αλλα σε μενα αυτα τα παιχνίδια δεν περνάνε . "
Τι λέει ποια παιχνίδια ;
" πες μου ενα γαμημενο λόγο που έφυγες !"
Τι μου λέει ; Τι περιμένει απο μενα ; Μια φορα τον ειχα δει και ειχε απαιτήσεις λες και είμαστε ζευγάρι
" δεν σε καταλαβαίνω Άρη ... Ενα βράδυ ηταν ... "
" τι είπες ;"
Προσπάθησα να παρω κουράγιο .
" ενα βράδυ ηταν , δε σε καταλαβαίνω "
Σηκώθηκε απότομα
" θες να μου πεις Ότι το κανεις συνέχεια ; Ότι πηδιεσαι κάθε φορα που βγαίνεις και με κάποιον άλλον ;"
" όχι .... Εγω δεν το εχω ξανακάνει "
" άρα ;"
" δεν κατάλαβα γιατι πρεπει να σου δώσω εξηγήσεις . Περάσαμε ενα βράδυ μαζι . Ειχα πιει .."
" μη τολμησεις να το ρίξεις στο ποτο "
" δε σε καταλαβαίνω !!! Οτι έγινε , έγινε . Εχεις τη ζωη σου εκει και εγω τη δικη μου εδω . "
" γι αυτο το έκανες ; Γιατι είχες την ασφάλεια Ότι δεν θα με ξανα έβλεπες ;"
" εγω ..."
" θα σε ρωτήσω μια φορα Αφροδίτη και Τέρμα οι δικαιολογίες . Γουστάρεις ;"
Παντα ειχα ενα προβλημα οταν με πίεζαν . Δε μπορουςα ποτε να λειτουργήσω . Αρε Κατερίνα που εισαι να με σώσεις ;
Σηκωθηκα όρθια
" δεν εχει νόημα αυτη η συζήτηση "
Ήρθε μπροστα μου
" δεν ειναι η απάντηση που περίμενα "
" Άρη ... Εγω .."
Απότομα με έφερε στην αγκαλιά του
" τι εσυ μωρο μου ;"
Ενιωθα να πνίγομαι γι αυτο και είπα τη πρώτη δικαιολογία που μου ήρθε στο μυαλο
" δε μπορω... Εισαι αθηνα και ειμαι εδω . Δε μπορει να λειτουργήσει όλο αυτο "
Πλησίασε πιο πολυ και ειμαςταν πλέον σε απόσταση αναπνοής . Ενιωθα την αναςα του πανω μου .
" και ποιος σου ειπε μωρο μου οτι μένω στην αθηνα ;"
Πριν προλάβω να απαντήσω τα χείλη του βρεθηκαν στα δικά μου . Με κρατούσε τοσο σφιχτά που ενιωθα οτι θα λιποθυμήσω .
Ανταποκριθηκα αμέσως . Με μια κινηση πέσαμε στο καναπε . Δεν κατάλαβα ποτε βγήκαν τα ρούχα αλλα δεν το σταμάτησα . Ηταν τοσο φυσιολογικό αυτο που συνέβαινε μεταξύ μας λες και ειμαςταν ζευγάρι χρονια .
" εισαι δικη μου "
Οταν άνοιξα τα ματια βρισκόμουν στην αγκαλιά του . Δε ξερω γιατι αλλα πανικοβληθηκα . Όλο αυτο ηταν πολυ έντονο για μενα . Δεν ειχα ξανανιώσει ετςι . Με φόβιζε . Σηκωθηκα οςο αθόρυβα μπορουςα , μάζεψα τα ρούχα μου και για άλλη μια φορα έφυγα σαν το κλέφτη .

Ενα βράδυWhere stories live. Discover now