" μη δείξεις φόβο και κυρίως μη δείξεις οτι ζηλεύεις !"
" μα δε..."
" ελα ... Μαζι μιλάμε ! Στάσου στο ύψος σου "
" καλα .."
Δε μπορουςα να κρυφτώ απο τη Κατερίνα . Ζήλευα και πολυ μαλιστα . Όχι για κανενα αλλο λόγο ... Απλά ... Δε ξερω και γω γιατι ζήλευα .
Όχι ήξερα !!! Ειχε εμενα χθες στο κρεβάτι και τωρα θα παει με άλλη ; Λες και το χθεσινό δεν σήμαινε κατι ; Ενταξει έφυγα το πρωι ! Πως κανει ετςι ! Τι έπαθε ;
Δεν κατάλαβα ποτε βρεθήκαμε μπροστα τους .
" βρε βρε , τι κάνουν τα παιδια ;"
Ο Γιώργος κοιτούσε τη Κατερίνα με θυμό . Ο Άρης δεν κατάλαβα . Σαν να μην ημουν εκει . Τελείως αδιάφορος .
" καλώς τες , πως και απο τα μέρη μας ;"
Καλα μας δουλεύουν τωρα ; Η Κατερίνα μου εδωσε μια στο πόδι γιατι μάλλον απο τη φάτσα μου φαινοταν Ότι τα ειχα καραπαρει .
" είπαμε να σας καλωσορίσουμε στα ΔΙΚΑ μας μέρη , αφού φαίνεται Ότι τα προτιμάτε το τελευταίο καιρο "
Ο Άρης τράβηξε το βλεμμα του απο πανω μου και γύρισε προς τη Κατερίνα
" ναι ,, έχετε ενδιαφέρον κόσμο ..."
Τωρα τι εννοούσε ; Εμενα η τη ρουφήχτρα που δεν έλεγε να ξεκολλήσει απο πανω του . Αυτη στο κόσμο της . Εδω ο κόσμος χάνεται και αυτη βαρκούλες αρμενίζουν .
Δεν θα δείξω οτι με ενοχλεί .! Κυρία θα το παίξω ! Αν την ξεμάλλιαζα όμως θα ημουν ακομη κυρία ; Οι σκέψεις έτρεχαν μεσα στο μυαλο μου . Κράτησου Αφροδίτη !!!
Ηταν σειρά μου να μιληςω
" ναι η αλήθεια ειναι οτι μαζεύει όλες τις ποικιλίες εδω μεσα ! Βέβαια όχι και τις καλύτερες ορισμένες φορες αλλα τι να κανεις ! "
" είμαστε ανοιχτοί σε όλες τις επιλογές . Βέβαια ποτε δε ξέρεις τι θα σου τύχει . Αλλα βλέπεις και αλλα σου ερχόνται"
Αυτο ηταν καρφί για μενα ;
" σωστά , ποτε δε ξέρεις , γιατι αλλα λένε και μετα αλλα κάνουν . Λόγια του αέρα κοινώς "
Το κλίμα ειχε αρχίσει να ανάβει .
" ναι λες και αν πεις μια κουβέντα θα βγάλεις ακρη ! "
Ο Γιώργος πετάχτηκε κοιτώντας παντα τη Κατερίνα
" αν κάποιοι δεν τα πιάνουν με τη πρώτη δε φταει κανεις !"
Ο Γιώργος πετάχτηκε όρθιος
" με ειπε ηλιθιο ρε μαλακα ;"
" εμενα θα μου πει κανεις τι γινεται γιατι δεν καταλαβαίνω τιποτα ;"
Είχαμε ξεχάσει τη ρουφήχτρα .
" όχι !!!"
Είπαμε ταυτόχρονα με τη Κατερίνα
" κοριτσάκια , όπως βλέπετε ειχα μια σοβαρή συζήτηση εδω με τους κυρίους . Αν δεν σας κανει κόπος ..."
Άρχισε να μας κουνάει το χερι για να φύγουμε
Η Κατερίνα γύρισε προς τα εμενα
" αυτη τωρα, εμάς διώχνει ;"
" νομίζω πως ναι "
" εχει κόσμο το μαγαζι ;"
" ναι γιατι ;"
" να δω ποσο ρεζίλι θα γίνω αν την πλακώσω"
" είπες να μη δείξουμε Ότι ζηλεύουμε ."
" δεν δείχνω κατι σε αυτους , με το σκουλήκι εχω προβλημα "
" Κατερίνα συμμορφωσου , δεν εχω όρεξη να τρέχω παλι στα τμήματα "
" θα μου το χτυπάς για παντα ; Εκείνη έφταιγε τότε ! "
" επειδη σου πηρε το σκαμπό ;"
" ειχα τακούνια , επρεπε να κάθομαι !"
" δεν ηταν λόγος να τη ξεμάλλιασεις όμως "
" που να ήξερα Ότι ηταν η γκομενα του ιδιοκτήτη και θα έπαιζε τοσο θέατρο "
" τι θα γινει κοπελιές ; Θα μείνετε πολυ ακομη ;"
Πήγε να πει κατι η Κατερίνα αλλα τη σταμάτησα .
" αςτην Κατερίνα δεν αξίζει "
Γυρίσαμε και τους κοιτάξαμε . Ο Άρης ειχε ενα περίεργο χαμόγελο και ο Γιώργος έβγαζε φωτιές .
" παμε .."
Επιστρέψαμε στις θέσεις μας .
" τους είδες τους μαλακες ; Τι ύφος ειναι αυτο ; Εδω ειναι τα δικά μας τα λημέρια και κουμάντο κάνουμε εμείς !"
" και τωρα ;"
Κοιταξε γύρω της και χαμογέλασε σατανικά .
" και τωρα παίζουμε "
Ακολούθησα το βλεμμα της και ειδα δυο τύπους που καθόντουσαν διπλα μας και μόλις είχαν σηκωσει τα ποτά τους για να μας κάνουν στην υγεια μας .