Κεφαλαιο 3

18K 1.2K 35
                                    

Ημουν σαν ζόμπι . Με το που φταςαμε θεσσαλονικη πήγαμε σπίτια μας να κάνουμε ενα μπάνιο και να ετοιμαστούμε για τη βάφτιση . Ποσο το ειχα μετανιώσει που συμφώνησα να παω !!
Μετα απο πολυ κόπο ετοιμάστηκα και ήρθε και με πηρε η Κατερίνα .
Στην εκκλησία ηταν γεμάτο μωρά . Τι περίμενα δηλαδή ; Οι φωνές τους με ζαλιζαν !! Έβλεπα τους γονείς να τρέχουν απο πισω τους και τους λυπομουν .
Μπήκαμε στην εκκλησία για να αρχίσει η τελετή .
" παμε κάπου πισω "
" γιατι Αφροδίτη ; Νιωθεις τύψεις για τις αμαρτίες που έκανες εχθές το βράδυ και δεν θέλεις να σε δουν οι άγιοι ;"
" Κατερίνα θα σε χτυπήσω !!"
" αφού ξέρεις ποσο μου αρέσει να σε πειράζω !"
" οτι τωρα που δεν εχω κοιμηθεί !"
" καλα καλα , προχωρά αμαρτωλή !!"
Της έριξα ενα άγριο βλεμμα και πήγαμε να καθίσουμε .
" ξυπνά !! Τελείωσε !!"
Άνοιξα τα ματια και δεν ειχα καταλάβει ποτε με πηρε ο ύπνος .
" έλεος !! Μονο που δε ροχαλισες ! Άντε παμε να συγχαρούμε και να φύγουμε επιτέλους !"
Την ακολούθησα κοιμισμένη προς τα έξω που ηταν το ζευγάρι με το μωρο . Οι γονείς ηταν κατι συμμαθητές απο τη σχολή και ειχα υποσχεθεί Ότι θα πήγαινα στα βαφτίσια μιας και ειχα χάσει το γαμο τους .
Μολις έφτασε η σειρά μας πλησίασα τη χαρούμενη μητέρα και της ευχήθηκα
" Σοφία μου να σου ζήσει η κορη ! Ηταν πολυ καλη . Συγχαρητήρια !"
Η Σοφία ενώ στην αρχη με κοιτούσε με χαμόγελο μετα άλλαξε . Η Κατερίνα μου σκουντούσε το πόδι . Αφού δεν αντιδρούσα με τράβηξε στην ακρη ειπε ενα τυπικό ' να σας σας ζήσει ' και με μάζεψε να φύγουμε .
" μπορεις να μη με τραβολογας ετςι ; Τι επαθες ;"
" καλα ρε Αφροδίτη !! Εισαι ... Τι να πω !!! Το μπλε κουστουμάκι με το καπέλο δεν το είδες ; ΑΓΟΡΑΚΙ εχει η κοπέλα  , όχι κοριτσάκι . Και δεν έβγαλε το σκασμό σε όλη τη διάρκεια της βάφτισης . Αφού κοιμοσουν τι τα ήθελες τα σχόλια ; "
Σκέφτηκα τι μου ειπε και έβαλα τα γέλια . Ειχα καθησει σε ενα παγκάκι και κρατούσα τη κοιλιά μου
" δεν υπάρχει περίπτωση να με ξανακαλεσει πουθενα ! Δεν το ειδα το μωρο , στο ορκίζομαι !!! "
Η Κατερίνα άρχισε να γελάει μαζι μου
" μονη που δεν της έπεσε ο μπέμπης απο τα χέρια οταν τον είπες κοριτσάκι . Κοιτούσε μια εσένα και μια το μωρο . Ειμαι σίγουρη οτι προς στιγμής σκέφτηκε ' λες να κρατάω λάθος μωρο '"
Δεν άντεχα αλλο . Πονουσε το στομάχι μου απο τα γέλια . Όλη η κούραση ειχε φυγει . Καλα λένε οτι το γέλιο σε ξανανιώνει .
" άντε παμε για ενα καφε τωρα . Ξυπνησα που ξυπνησα !"
Την ωρα που σηκωθήκαμε η Κατερίνα με τράβηξε λιγο πισω
" να σου πω αυτόν εκει απέναντι που τον ξέρουμε ;"
Γύρισα να δω ποιον εννοούσε αλλα δεν μου έλεγε κατι
" δεν νομίζω να τον ξερω εγω , μήπως ειναι κανένας πρώην και δεν τον θυμάσαι ;"
" μμμ εξυπνάδες !! Κατι μου λέει η φάτσα του αλλα ... Τελος πάντων θα τον θυμηθώ "
Όντως εκείνος ο αντρας μας κοιτούσε . Μιλούσε με κάποιους καλεσμένους αλλ το βλεμμα του ηταν σε εμάς
" άντε παμε τωρα μη το μετανιώσω . "
" προχωρά !!"

Στην άλλη μεριά ο αντρας που παρακολουθούσε τα κορίτσια πληκτρολόγησε εναν αριθμο
" λέγε !"
" πες και ενα καλημέρα "
" όχι σήμερα Γιώργο , εχω τα νευρα μου "
" μήπως εχει να κανει με τη μελαχρινή που έφυγες εχθές απο το μαγαζι ;"
" Γιώργο μη το παρα τραβάς .."
" δηλαδή Άρη ... Δεν θα σε ενδιέφερε να μάθεις οτι ειναι μπροστα μου αυτη τη στιγμη .."
" ειναι θεσσαλονικη ;"
" την εχω απέναντι μου "
" μάθε τα παντα γι αυτήν , και μη τη χάσεις απο τα ματια σου . Το απόγευμα θα ειμαι εκει ."
" μαλιστα στρατηγέ μου "
" Γιώργο !!!!"
" Άρη !!!"
" κλείνω γιατι θα σε βρίσω ... Μάθε τα παντα !!"
" οτι πειτε ..."

Ενα βράδυWhere stories live. Discover now