Για κανενα δεκάλεπτο δε μιλούσε καμια .
" Αφροδίτη μιλά μου "
Η φωνή της με επανέφερε
" δε ξερω τι έγινε "
" πρεπει να μας έβαλαν κατι στο ποτο . Τι θυμάσαι απο χθες ;"
" τιποτα . Ημουν στο καναπε , πηγα να πιω νερο και μετα τιποτα . Εσυ ;"
" μιλούσα μαζι του , άρχισα να ζαλιζομαι και λιπόθυμησα"
Σίγουρα μας είχαν ρίξει κατι . Το θέμα ηταν τι ειχε γινει .
" Αφροδίτη .... Έγινε κατι μεταξύ σας ;"
" δε ξερω , δε θυμάμαι . Εσυ ;"
" ναι , δε κάποια στιγμη άνοιξα τα ματια μου και τον ειδα απο πανω μου , αλλα δεν μπορουςα να αντίδρασω . "
Θεέ μου, την ειχε βιάσει . Εμενα ; Ειχε γινει το ίδιο ;
" Κατερίνα μου ..."
Άρχισα να κλαίω .
" σηκω , πρεπει να παμε στο νοσοκομείο . Μη κανεις μπάνιο "
Εκανα οτι μου ειπε .
Δυο ωρες μετα μας είχαν πάρει αιμα και μας είχαν εξετάσει . Η Κατερίνα ειχε όντως σημάδια επαφής αλλα εγω όχι . Ειχε ερθει και η αστυνομία να πάρει καταθέσεις . Δυστυχώς δεν μπορούσαμε να τους πούμε πολλα πράγματα . Δεν ξέραμε ούτε επίθετα ούτε τιποτα . Μας είπαν οτι θα έστελναν τις εξετάσεις σε ενα εργαστήριο στη θεσσαλονικη γιατι εκει δεν είχαν τα μεσα για τέτοιες εξετάσεις .
Οταν τελειώσαμε μαζέψαμε τα πράγματα μας και επιστρέψαμε .
Είχαμε δυο μερες που είχαμε επιστρέψει . Η Κατερίνα ειχε κλειστεί στον εαυτο της και δε μιλούσε . Ειχα προσπαθήσει να μιληςω στο Γιώργο αλλα οταν του τηλεφώνησα και πηγα να του πω για τη Κατερίνα μου ειπε οτι δεν ηθελε να ακούσει τιποτα γι αυτήν και μου το έκλεισε . Προσπάθησα άλλη μια φορα αλλα ειχα την ίδια τύχη .
Και με τον Άρη δεν ηταν καλυτερα τα πράγματα . Όσες φορες και αν τον πηρα δεν το σήκωσε . Μετα την Τετάρτη φορα σταμάτησα . Αφού δεν ηθελε να ακούσει δε μπορουςα να κανω τιποτα . Τον χρειαζομουν διπλα μου και με εγκατέλειψε . Εμπιστοσύνη και μαλακιες . Το κεφαλαιο Άρης ειχε κλεισει για μενα .
" Αφροδίτη , με πήραν από τ ο αστυνομικό τμήμα . Πρεπει να παμε απο εκει "
" έχουν νεα ;"
" δε ξερω , είπαν Ότι πρεπει να παμε "
" Κατερίνα ..."
" ειμαι καλα , μην ανησυχείς , αλλα αν τον δω μπροστα μου δε ξερω και γω τι θα γινει "
" ελα παμε "
Δεν είπα τιποτα αλλο .
Μια ωρα μετα φταςαμε στο τμήμα . Μας υποδέχτηκε ένας αστυνομικός που ειχε αναλάβει την υπόθεση μας
" καθίστε "
Κάτσαμε απέναντι του και περιμέναμε
" λοιπόν , στις εξετάσεις έδειξε Ότι όντως σας είχαν ρίξει κατι . Ειναι το λεγόμενο χάπι του βιασμού . Το εχουμε δει σε πολλές γυναίκες . Ρίχνει τις αντιστάσεις και το θύμα δεν μπορει να προβάλει αντίσταση . Δυστυχώς δεν εχουμε γενετικό υλικό που να μας δινει κάποια στοιχεία απο τους δράστες . "
" τα τηλέφωνα τους ; Απο εκει δε μπορειτε να βρείτε κάποια στοιχεία ;"
" ηταν ψεύτικα . "
" μαλιστα , και τωρα ;"
" θα ήθελα να μου δώσετε την άδεια να παμε αστυνομικοί να ψάξουν το σπίτι στη χαλκιδικη . Ίσως καποιο αποτύπωμα ..."
" οτι χρειαστεί .."
" σας ευχαριστω , ξερω δεν ειναι εύκολο , κάνουμε οτι μπορουμε να τους πιάσουμε "
Να κοιτούσε με λύπη
" θα είμαστε σε επικοινωνία "
Τον ευχαριστήσαμε και φύγαμε .
Λιγο πριν βγούμε έξω μας ξαναφωναξε . Είπα να περιμένουμε γιατι επρεπε να υπογράψουμε κατι .
" τι κάνετε εσεις εδω ;"
Γυρίσαμε και είδαμε τον Άρη με το Γιώργο .
" μεχρι εδω έφτασε η χάρη σου Κατερίνα ; Ήρθες στη δουλεια μου να με βρεις ; "
" Γιώργο δεν ..."
" τι δεν ρε Αφροδίτη , σου είπα δεν θελω να ξερω τιποτα γι αυτήν "
" Γιώργο ..."
" αστον Αφροδίτη , "
" ναι ασε με Αφροδίτη , εχω πολλα να της πω αλλα δεν αξίζει ούτε το σάλιο μου . "
" Γιώργο !"
" και εσυ τι ; Ήρθες μαζι της για συμπαράσταση ; Δε ξερω τι θα κανει ο Άρης αλλα εγω δε θελω να σας ξαναδώ "
Κοίταξα τον Άρη περιμένοντας να πει κατι .
" τον άκουσες Αφροδίτη , εξαφανιστείτε και να μη σας ξαναδούμε "
Ήθελα να τους βγάλω τα ματια . Όχι για μενα , αλλα για τη Κατερίνα . Ηταν η πρώτη φορα που δε μιλούσε . Πηγα να πω κατι αλλα με διέκοψε ο αστυνομικός
" λοιπόν , υπογράψτε εδω για να μπορέσουν οι αστυνομικοί να πανε σπίτι σας . "
Ο Άρης και ο Γιώργος κοιτάχτηκαν
" γιατι να πανε σπίτι τους ;"
" για δακτυλικά αποτυπώματα ;"
" γιατι ; "
Ο Άρης άρπαξε το χαρτι απο το χερι του . Το διάβασε και το βλεμμα του σκληρηνε . Το εδωσε στο Γιώργο .
" τι σημαινει αυτο ;"
Ο Γιώργος κοιτούσε μια εμενα και μια την Κατερίνα.
" για πιο βιασμό μιλάει ; "
" παμε Αφροδίτη , κύριε Αθανασίου οτι χρειαστείτε να μας τηλεφωνήσετε "
Ο Άρης με έπιασε απο το χερι
" Αφροδίτη .."
" μη με ακουμπάς ,εχουμε τελειωσει θυμάσαι ;"
Τράβηξα και χερι μου και έφυγα .