ÇP 15 - SAHİL

701 25 9
                                    

Bayadır yazmıyordum,sürpriz olarak devamını yazayım dedim. Sizi seviyorum bana kızgın olsanızda üzgünüm. İyi okumalar yorumlarınızı bekliyorum :) Bu arada hikaye hala düzenlenecek ilk bölümlerden sınavlar nedeniyle yoğunum o yüzden halledeceğim boş günlerimde kusura bakmayın.

Kerem ve Aylini restoranın kapısında kol kola görmemle bakışlarımı Burağa çevirdim. Onları beraber görmek bende kusma isteği yaratmıştı ikisinden de nefret ediyordum. Suratlarındaki yapmacık gülümsemeleriyle yanımıza gelip davet beklemeden oturduklarında gözlerimi devirerek Burağa baktım o da aynı şekilde bana bakıyordu.

" Davet edildiğinizi hatırlamıyorum kumrular gidin az öteye oturun. " ses tonumdaki sert imayla gidiceklerini düşündüm ama Kerem menüyü eline alarak göz gezdirmeye başlamıştı bile.

" Ah canım benim ne güzel özlem gidermeye geldik hem yabancı da sayılmayız niye davet bekleyelim ki? " göz kırparak Ayline menüyü uzattığında onun ne giydiğine baktım. Nar kırmızısı mini düz elbisesiyle şık olduğunu sanıyor olmalıydı ama basit ve sıradan görünüyordu. Onu sevmediğimden değil sadece çok rüküş yada zevklerimiz kutuplar kadar uzak ve soğuk aslında duygularımız da olabilir.

" Ben spagetti alayım çok açım bir şey yememiştim,iyi oldu geldiğimiz aşkım. " diyerek menüyü masaya koydu. Kerem de aynısından alacağını söyleyip garsona siparişleri verdikten sonra Aylinin elini tuttu. Bu kızın bebek gibi konuşmaları ve yılışıkları yüzünden katil olacağım sanırım.

Hafifçe öksürerek " Bu kadarı da fazla " demek istedim ama Aylin beni sinir edercesine öpücük atarak karşılık verdiğinde o kırmızı rujlu dudaklarını tutup koparma isteğim de artmaya başlamıştı.

" Bakıyorum da hemen eski aşkına geri dönmüşsün kuzenciğim, tabi istediğini elde edemeyince avucundakine sığınıyor insan. "

Burak tam da söylemek istediğim lafı ortaya döküvermişti. Kerem yumruğunu sıkmış bir şekilde bana baktı. Kavisli kaşlarını çatmış sakin olmaya çalışıyordu. Ortam hafiften gerilmeye başlamıştı.

Alttan almayacağını düşündüğüm Kerem biricik sahte eşim aslında sahtede sayılmaz ama bizimkisi bir aşk hikayesi sözde! hemende karşılık verdi.

" Senin gibi eskilerime yavşamıyorum kardeşim. " son kelimeyi bastırarak söylemişti.

Eski derken bahsettiği kişi ben miydim? kaşlarımı çatarak " Sen kimsinde ben senin eskin oluyorum ya? ağzından çıkan kelimeleri kulağın duysun!" diye tıslamıştım.

Aylin kahkaha atarak ortaya sazan gibi atladı.
" Atarlı liseliler gibisin şuan tatlım sakinleş biraz. " dediği gibi dudağını ısırarak Kereme baktı belli ki az önce kendi kaderini kendisi çizdiğini anlamıştı.

Yanına yaklaşıp kulağına fısıldadım. " Bu gece buradan sağ çıkmak istiyorsan o güzel çeneni kapatmanı istiyorum tatlım. " tatlım kelimesini onun söylediği bebeksi tonda iğnelemiştim. Tehditimi anlayarak başını evet anlamında salladığında kahkaha atarak karşılık verince Kerem ve Burağın anlamsız bakışlarıyla omuz silktim. Aylin ise bu hareketime tebessüm ederek karşılık verdi,dil çıkartmamak için kendimi zor tutuyordum.

Yemeklerimizi bitirdikten sonra Burağa kalkmamız için kaş göz işareti yaptım,bulunduğum alan yediğim yemek bu gece bana zehir olmuştu. Burak ceketini giydi kalkarak beni de koluna aldı ne kadar ince bir adam keşke Kerem öküzü de böyle olabilseydi. Kerem kaşlarını çatarak koluma baktı ardından şarabından bir yudum alıp öksürdü ki bu yine moral bozucak türden bir konuşma yapacağını gösteriyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 08, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çapkın Kocam*Düzenlenecek.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin