ÇP-3

5.1K 162 27
                                    

Bu bölümün şarkısı türkçe olsun istedim :D Nil Karaibrahimgil - Yalnız Kalplerde Atarlar bu şarkı aslı için yazılmış sanki sfjsdk , yabancı bir şarkı olarakta  Lordi - It Snows In Hell

Bu arada hikayeye eklemek istediğiniz , görmek istediğiniz bölümler varsa yazabilirsiniz , bir kusurum varsa da belirtin ki düzeltiyim ^^ . Birde kapak yapmak isteyen olursa seve seve yapabilir kullanabilirim tabi kapak fotoğrafı jensen ile lana olursa karakterler onlardan oluşuyor ^^ bu arada yb 20 voteden sonra gelicek^^

--

Aslı odasında hıçkırarak ağlıyordu,bense napsamda vazgeçirsem diye düşünüyordum. Bizimkiler halinden öyle memnundular ki hala eğlenip gülebiliyorlardı sanki bizim laflarımız boş gibiydi.

Hiç bir zaman bizim ne dediğimiz, ne yaptığımız onlar için önemli olmayacaktı galiba.  Aile olmak sahiden böyle bir şey miydi? bazı zamanlar huzurlu iken bazı zamanlar acı. Neden istediğimiz hayatı yaşamıyoruz da ailemizin istediği hayatı yaşıyoruz? kendimle boğuşuyordum. Bu sözleri onlara haykırarak söylemek istesemde yapamıyordum kırmak istemiyordum öyle keyifliydiler ki üzmek istemedim. Aslıyla evlenmeyi mantıklı düşünmek gerekirse istiyordum belki şirketin başına ben geçebilirdim bu sayede işsiz kalmamış olurdum,kendi evim olurdu, belki de özgür olurdum. Tabi ailem için bu evlilik gerçek Aslıyla benim için ise sahte olmalıydı. Bunu konuşmak istiyordum Aslıyla. 

Sırf çıkarlarım için evlenmek. Yoksa ben evlenir miyim? EVLENMEM. Bu bütün kadınları çöpe atmak olurdu ki o da bana yakışmaz..

'' Keyfinizi bölmek istemezdim de ben bir Aslıya bakayım kız kendisine gelemedi.. ''

'' Bence de oğlum git bir bak konuşun kararlaştırın söyleyin bize. ''

'' Amaanın sakın kapıyı tıklatma dal içeri! şimdi kükrer bizim kız ben sanıp sana iyice sinirlendirme, sinirlenince çok çirkef olur. ''

'' Tamam Aysel Teyze. ''

'' Şşşt kaynanan olucam ben senin deme teyze deme ''

Alem kadın bu Aysel teyze çok fena. Aysel teyze mavi gözlü sarışın orta boylu bir teyzeydi Aslıya alakaları bile yoktu. Acaba üveyde bize mi çaktırmıyorlar? yoksa bu güzel annesine nasıl benzemez..

Aslının odasına girmeden önce kapı deliğinden bakıyordum napıyor diye. Görende yanlış anlicak, oysa ki ağlıyor mu ağlamıyor mu diye bakıyodum.

Aysel teyzenin dediğini yapıp kapıdan içeri daldım pat diye. Yine o gözler ateş fışkırır gibi bakmaya başladı. Sahi ben bu kızla napicaktım? güzel gözleri vardı aslında. Ela gözlüydü, açık kahverengi saçlı , 1.68 boyu vardı kilosu ile tahmin ettiğim kadarıyla 56 olmalıydı. Aslında güzeldi fakat ben sarışın seviyordum..

''Yine ne var? ağlıyorum görmüyor musun! rahatlıkla da ağlayamıyoruz ki bu evde? hem dalga geçmek için mi geldin? şuan çok çirkinim ve sen pat diye dalıyorsun? ya soyunsaydım ya çıplak olsaydım o zaman napıcaksın acaba bay sapık bey!  ''

Bu kız cidden baş belası olmalı.. Oysaki ağlarken bile güzel görünüyordu. Sesi çok tiz bir sesti ince ama hoş.

'' Konuşmamız lazım öyle ağlama yani bırak bu depresif tavırları. Ayrıca annen söyledi öyle girmemi yoksa kükrermişsin bende onun tavsiyesine uydum bu arada fiziği taş olan hatunları gördükçe senin bu fiziğini görsem bile sanmıyorum etki ediceğini. ''

Aslında fiziği o kadar kötü değildi güzel bir fiziği vardı,evet güzel kızdı ve ben beğenmiştim bu kızı. Ama sevmiyorum, hoşlanmıyorum, sadece beğenme.

Çapkın Kocam*Düzenlenecek.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin