ÇP - 4

4.3K 134 19
                                    

YENİ BÖLÜMÜ BEKLETMİM DEDİM UZUN YAZDIM BAYA 5.BÖLÜM DE DE DÜĞÜN KINA İŞLERİ ^^ , İSTEMEK VE EKLEMEK İSTEDİKLERİNİZ VARSA SÖYLEYEBİLİRSİNİZ , ELEŞTİRİLERİNİZİ BOL BOL BELİRTİN DÜZELTMEYE ÇALIŞMAM İÇİN ^^ SİZİ SEVİYORUM TEŞEKKÜRLER HER ŞEY İÇİN. YENİ BÖLÜM İÇİN DE +20 VOTEDEN SONRA GELİCEK. MÜZİK GÜLÜM ÇAHAN - FİLM BU BÖLÜME UYGUN BİR ŞARKI, ŞARKI İSTEKLERİNİZ VARSA DA SÖYLEYEBİLİRSİNİZ ^^

~~~~~

Aslı için bir hafta ölüm gibi geçmişti. Öyle çok bunalmıştı, sıkılmıştı ki kafasına bam bam bam yağdırmak istedi.

Kerem için ise aynıydı durmadan çorap değiştirir gibi kız değiştirmişti. Arada sırada Aslıyla görüşmek zorunda kalmıştı.

--

Of bu ne biçim bir hafta. Gelin olmak ne zormuş! Oysaki ben çakma bir gelinim çakma. Tabi gerçeği sadece Kerem bilicek. Acaba Kemale söylesemiydim, ya Kerem kızarsa? umurumda değil ki, kızmaya hakkı yok! -.-

" Kııız geliiin düğün davetiyelerini hazırlıyoz gelde baaak" dedi sayın kayınvalide ayşe sultan. Oğlun baksın ben niye bakıyorum ki, oğlun hiç bir şeyle ilgilenmesin ben burda harcaniyim vay anasını! elbet bunlar sana faiziyle geri dönücek kerem bey.

"Geldiiim, geldiim bunlar da ne böyle." yüzümü ekşiterek aman tanrım didim! iğrenç iğrenç, ağlamıyorum gözüme davetiye kaçtı..

Tabi ki yalandan cici kız gülümsemesiyle " Ooo bunların hepsi benim mi, maşallah ne kadar ugly bunlar" ayşe teyze şaşkın şaşkın gözlerini kısmış, ee tabi ingilizcesi yok kadının bizde fırsattan istifade ahaha bad girl aslı seni.

"Anlamadım gııız ne deyon agay ne¿¿ -.- "

dedi güzelim şivesiyle. "Kötü bir şey değil ayşe teyzem yorma kafanı bırak işimize bakalım ama bunlar çok süslü yaaa :'( "

bebek ağlaması gibi taklit yapmıştım, belki acındırırsam vazgeçerlerdi..

"Gız dediğin süsünden geçilmez, sen şu gelinliğini aldın mı bakıverem?^^" dedi neşeli sesiyle ne kadar tatlı hiç öküz bey annesine çekmemiş, yanaklarını mıncırasım var ^^"

İSYANKAR SES TONUMLA ELİMİ BAŞIMA KOYDUM " HAYIIR NE MÜNASEBEET! DEMET AKALIN GELİNLİĞİ İSTEDİM!! OLMADI NEDEN ŞU HAYATTA TEK İSTEDİĞİM OLMUYOR, REPLAY MIYIM BEN? ÜVEY MİYİM? NEDEN!"

İşe yaramadı tabi ki bu acındırmalarım, zaten benden oscarlı oyuncu olmaz! anca oyuncuların arkasında 1 2 kere gözüken figüran olur olsa olsa. -.-

Elindeki davetiyeleri bir kenara bırakıp kafasını benden yana çevirerek öhöhö diye öksürmeye başladı belli ki ayşe hatun öğüt verecekti nasihat verecekti!

" Bak gızım, bu hayatta öyle her istediğin olmaz.Hayat bu. Alışacaksın elbet, öğreneceksin. Hayat seni güldürse bile acı çektirmesini çok iyi bilir. O yüzden sakın haa kendini acındırma! ^.^ " dedi ne kadar güler yüzlü kaynana yahu!

Acaba eve gelip bana işkence yaptırır mığğ, annem gibi bulaşık yıkatır, halıyı temizletir miğğ.. yok be yapmaz güler yüzlü kadın yapmaz anam gibi haiin değil ya.

"Valla ayşe teyzem çok haklısın sadece oyunculuğumu konuşturmak istedim tabi ama error verdi ^.^ '' dedim acaba anlar mıydı? error ne diye sormaz umarım..

" gızım erör ne? eroyin mi yoksaa :O eroin mi içiyon seeen! valla terliği göriveren mi! " dedi gözleri faltaşı gibi açılmıştı..

" Ahaha sen beni yanlış anladın ayşe teyzem hata yani error okey amaan takma sen yahu □□ " bu kadın alem annem 2 valla annem 2..

Çapkın Kocam*Düzenlenecek.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin