Keremin Ağzından.
Sabahın erken saatlerinde kurduğum alarm sesiyle uyandım,güne spor yapıp formda başlamak istiyordum,çizgili pijamalarımı üzerimden çıkarttıp,siyah eşortmanlarımı giydim.Aylin geldiğinden beri Aslıyla aynı yatakda yatmıyorduk,bu durum beni çok şaşırtsada bir şey diyemiyordum. Odasına girdiğimde tek gördüğüm dağınık boş bir yataktı,Aslı yerinde yoktu bu saatte nereye gidebilirdi ki...Masada duran telefonumu alıp evden çıktım.
Bahçeye çıktığımda etrafta tanıdık kimse yoktu,kulaklıklarımı takıp,sevdiğim şarkıyı açtım,koşmadan önce bir kaç egzersiz yapıp koşmaya başladım,kendimi şarkıya öyle kaptırmıştım ki yanımda koşan kişiyi fark etmedim.
'' Sana eşlik edebilir miyim? yakışıklı. '' Sesin geldiği yöne dönüp baktığımda,bana yetişmeye çalışan Aylin'i gördüm. Üzerine giydiği pembe eşortmanlarıyla gözüme seksi değil,komik gelmişti.
Başımı iki yana salladım. '' Kafa dinlemek istiyorum,rahat bırak '' Aylini yanımda görmek istemiyordum,eski günleri hatırlamak istemiyordum,şuan tek istediğim kafa dinlemekti.
'' Huzurun olduğunu sanıyordum '' dediğinde durdum,aramızdaki mesafeyi kapatmıştım. Sinsi gülüşü dudaklarından yankılanıyordu,sinirle bir adım daha yaklaştım,mavi gözlere bakmamak için yeşilliklere bakıyordum.
'' Aradan kaç yıl geçti,lise hevesimden başka bir şey değilsin artık,unutsan iyi olur çocuk değiliz biz. ''
'' Benden bu kadar çok nefret edeceğini sanmıyordum '' gülümsemesi dudaklarından kayboldu,alaylı bakışları ciddileşti.
'' Seni anlayamıyorum,aramızda çok eskiden bir yaşanmışlık olduğu halde daha yeni karşıma çıkıyorsun söylesene derdin ney senin? nasıl davranmamı bekliyordun hala sırılsıklam aptal bir aşık gibi mi? '' Kaşlarımı çatmış,gözlerinin içine bakıyordum.
'' Tabi ki hayır, ben sadece affedersin sanmıştım '' Ciddi tavrı silinmiş,eski alaylı tavrı yine yerleşmişti yüzüne,gözlerimi kısarak,koşmaya devam ettim.
Arkamdan bağırmalarına aldırış etmeden koşmaya devam ettim, içimden de inşallah kötü bir gün geçirmem diyerek dua ediyordum.
Odama geldiğimde direk duşa girdim,bornozumu giyinip çıktığım da Aslıyı görememiştim,yine ne halt yiyordu,neredeydi,kiminleydi,nankör kuzenimlemiydi merak etmeye başlamıştım.
Kanepeye yayılarak telefonu elime aldım,Aslı arayıp arama konusunda tereddüt ederek elimde sallıyordum. Arayıp aramama konusunda içimle tartışsamda aramaya karar verdim.
'' Aradığınız kişiye şuanda ulaşılamıyor,lütfen daha sonra tekrar deneyiniz. '' telefonu kapatarak masaya fırlattım. Telefonunun kapanmasına,ulaşamadığıma,sesini duyamadığıma sinirlenmiştim.
Üstüme rahat olabileceğim beyaz tişört,bol paça kot pantolonumu giyip,annemlerin odasına uğradım. Annem kapıyı üç çalışta açabilmişti.
'' Anne,ağaç ettin beni kapıda '' neşeyle boynuma sarıldı.
'' Mızmızlanma da geç hadi içeri oğlum ''
Salona geçip,kırmızı kanepeye oturdum,çok gecikmeden annem elinde tepsiyle yanıma oturdu.
'' Hiç gerek yoktu bunlara,sultanım '' dedim hoşlanacağı şekilde.
'' Aaa,ben oğluşumla muhabbet etmeyi özledim sus bakim '' tepsidekileri masaya koydu.
Tebessüm ederek anneme baktım,büyüdüğümü hala kabul edemiyordu,bu durumdan şikayetçi değildim. Kahveden bir yudum alarak tadına baktım,nefisti. Kim annesinin hazırladığı kahveyi beğenmez ki?
'' Hangi dağda kurt öldü oğlum,anlat bakalım niye geldin? '' göz kırparak kahvesini içti.
'' Ayıp ediyorsun ama her gün birbirimizi görüyoruz ya '' dedim başımı sallayarak.
'' Çekinme,anlat hadi '' dedi elimi güven verici bir şekilde tututarak.
'' Aslıyı merak ediyordum da belki bilirsin diye sormak için geldim '' en masum bakışlarımı fırlattım.
Başını seni gidi der gibi sallaması,kahkaha atmama neden oldu. Annemin benim tek gerçek dostum olduğunu o an tekrardan anlamıştım.
'' Burakla bir işi olduğunu söyleyip gittiler '' dediğinde içtiğim kahveyi püskürerek,ağzım açık öylece bakakaldım.
Kendimi üstüne kuma alınan kadın gibi hissediyordum,kuzenimle kaçmıştı, bir şey demeden beni burada bırakarak gitmişti. Sakin olmalıydım,sakin.
'' Bilmiyordum,ne işleri varmış '' sesim kekeleyerek çıkmıştı.
'' Söylemediler oğlum,merak etme istanbula gitmediler ''
Annem açıklama yapsa da yeterli olmamıştı,istanbula gizli gidip gelebilirlerdi onlara güvenmiyordum. Özellikle de sinsi kuzenim olucak ayyaşa.
Annemin yanından ayrılıp odama girdim,girdiğimde Aslı koltuğa yaylanmış film izliyordu.
'' Senin Burağın yanında olman gerekmiyor muydu? '' dedim karşısındaki tekli koltuğa geçerek.
Söylediğimi umursamadan patlamış mısırını yemeğe devam ediyordu,Aslı diyerek bağırdığımda omuzunu silkerek oturuşunu düzeltti.
'' Sanane,akşam yemeğe çıkacağız bende mola veriyorum. '' öldürücü bakışlarıyla süzmesi,ürkütmüştü.
'' Kocanım ben senin ne demek banane? '' kahkaha atarak bir süre cevap vermedi. Kaşlarımı çatarak kollarımı birleştirdim.
'' Kocam olduğun şimdi mi aklına geldi?,beni kuzenine almalıydılar diye düşünmeye başladım '' kaşlarının tekini havaya kaldırmış,ne diyeceğimi merak ediyordu.
'' Aylinle konuştuğum için mi bütün bunlar? ''
'' Konuşmaktan ziyade,öpüştün belki de yattın aman neyse ne beni ilgilendirmiyor hadi beni rahat bırak. '' filmini kapatıp odasına gitti.
O an hatamı anlamıştım,çok aptaldım,salaktım,maldım. Kendime kızmaktan ziyade sövmeye başladım,Aylinle öpüştüğümü Aslı söyleyene kadar hatırlamıyordum,eskiden olsa unutmam mümkün değildi,söylene söylene sinirden duvarları yumruklamaya başladım. Bana acı çektiren zalim bir kızı öpmüş olamazdım...
Aslı odadan çıktığında üzerinde siyah göğüs dekolteli uzun elbise vardı,çok güzel görünüyordu,üzerine cuk diye oturmuştu. Gözlerimi bir an bile olsun ayıramıyordum,şimdiye kadar nasıl olurda fark etmemiştim?bu gün kendime çok kızmıştım.
Küçük siyah çantasını eline alarak bana soğuk bir bakış attı. '' Akşam geç gelirsem,merak etme kocacığım toplantıdayım '' göz kırparak kapıdan çıktı.
Aslı,kuzenimle takılmaya başladığı günden beri eskisi gibi değildi,aramızda bir bağ oluşmuştu,bu bağ git gide azalıyordu ve ben bunun olmasını istemiyordum.. Nereye gittiklerini öğrenmek için,Aslıyı takip etmeye başladım.
Burağın koluna girmiş sahil kenarında ki restorantta oturuyorlardı,onları öyle görmem tüylerimin diken diken olmasına yetmişti. Aslı benim karımdı, onu kuzenime kaptırmaya hiç niyetim yok!
Onları gözetlemeyi bırakıp,Aylinin odasına doğru gittim. Kapıyı açtığında üstünde ki kırmızı dantelli geceliği vardı. Beni görünce şaşırsa da daha sonra yine sinsi gülüşüyle güldü.
'' Geleceğini biliyordum '' demesi sesli gülmeme neden olmuştu.
'' Üstüne güzel mini elbiselerinden giy,süpriz bir yere gidiyoruz ''
'' Hemen aşkım '' cilveli bir şekilde göz kırparak gitti.
Kapıda yarım saat Aylinin gelmesini bekledim,geldiğinde ise üzerinde nar kırmızısı mini elbisesi vardı. Güzel olmuştu, fakat Aslı kadar etkilememişti.
'' Nereye gidiyoruz? '' soru sormaması için sus işareti yaptım,gülerek başını salladı.
Aylinle içeri sarmaş dolaş girdiğimiz,Aslıyla Burağın bakışları tamamen bize odaklanmıştı. Yanlarına gidip oturduk.
Aslıyla Burağın suratları bizi görünce düştü,onlara bu yemeği zehir edecektim özellikle de Aslıya!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çapkın Kocam*Düzenlenecek.
Teen FictionBirbirini tanımayan 2 genç görücü usulü ile evlenirse.. Kerem çapkın iken Aslı hanımcık.