ÇP - 10

2.8K 141 17
                                    

11.000 olmuşuz okunma sayısı okuyan herkese teşekkür ederim.

Çıktığımızda ise Can ve Melihler erkenden gittiler, Kerem yanındaki sürtüğü posta etti. Ve bize eşlik etmiş bulunmakta.

Çekilebilecek dert değil !

Kerem, Burağa yumruk geçirerek " O benim " karnına bir tekme " Uzak dur " bana dönerek " konuşmalıyız "  diyerek arabasına bindirdi.

Sinirle ve o şokla arabadan çıktım.

" Ne yaptığını sanıyorsun? "

" Lütfen dinle beni ".

**

Hangi yalanını dinleyiverecem?, yüzsüz köpek. Sinirle yüzüne tokatı yapıştırdım.

'' Senin kadar orospu çocuğu tanımadım hayatımda, ye haltları ye ye, hala utanmadan karşımda yemeye devam et sonra dinle beni Aslı, neyini dinleyeyim yalanlarını mı? ah sana çok sinirliydim,kafam çok bozuktu,sarhoştum,seni önemsemedim,siklemedim desene. '' 

Bir hışımla ağızımdan kelimeler böyle çıkmıştı, konuşmayı uzatmak istemeden yerde yatan Burağın yanına koştum. Of salak şey napmış gül gibi yakışlı çocuğa, kanlar bahçesine dönmüş resmen suratı. Çantamdaki ıslak mendille kanları silmeye başladım, bir yandan da iyi ki hep ıslak mendil taşıyorum diye övünüyordum kendi kendime. 

Burak sonunda iki kelime edebildiğinde '' İyi misin Aslı? '' böyle bir durumda bile beni düşünüyor keşke Kerem de senin gibi olsaydı , aman banane ondan iyi ki onun gibi değilsin Burakcım..

İçten bir gülümsemeyle '' Sen beni boşver de kendi haline bak kuzenin olucak hayvan herif seni ne hale getirdi, şuraya bak ya kıyamam sana. ''

Elimi tutarak '' Her zaman ki Kerem işte, ilk kez değil bu,araban yanında mı? '' elimle kanlarını silerken evet diyerek başımı salladım.

'' O zaman beni eve götürür müsün? '' tabi diyerek onu yerden kaldırararak ellerini omzuma attım. Kerem hala gitmemiş bizi izliyordu, arabaya bindirirken gülerek alkışladı.

'' Bravo,çok romantik sahne izledim, gözlerim yaşardı cidden. '' 

Gözlerimi kısarak '' Çok yüzsüzsün,hiç utanmadın değil mi? '' dediğimde kahkaha attı. Utanmadı tabi ki niye utansın Aslı? bu ne biçim soru cevabını bile bile soruyorsun işte, bir umut ediyorsun ama yanılıcaksın.

'' Utanmadım,tabi ki. '' 

Bu sefer ben onu alkışlayarak '' Bu da tam senlik bir davranıştı, eğer koca seçme şansım olsaydı seni değil onu seçerdim. '' arabadaki Burağı işaret ederek söylemiştim, yüzü kızarmıştı bu da demek oluyor ki sözlerim dokunmuş. Bencil.Pislik.

Burağı eve bırakıp,uyuyana kadar başında bekledim. İyi bir adamdı,eminim eşi çok şanslı bir kadın olucaktır.  

İçerden bir yerden müzik çalmaya başladı, Sen geçerken sahilden sessizce... bu şarkı tabi ki benim telefonumdan çıkabilir,güzel şarkı yani,teoman,candır be.

Burağın yanından ayrılıp salona geçtiğimde çantamı bulmakta zorlandım ne kadar büyük bir evi var,pardon villası var. Ne gerek var tek kişilik adamsın bir villa sana çok be,böyle ağaçtan kulüben olucak kafanı dinleyeceksin bu cici hayalleri tek ben kurarım zaten..

Nihayet çantamdan telefonumu aldığımda arayın Kerem değilde Ayşe teyzem olması rahatlattı birazcık da olsa.

'' Alüü kıızım '' ah bu sesi nasıl da özledim.

Çapkın Kocam*Düzenlenecek.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin