Sabah kalktığımda boynumda bir el hissettim, bir nefes gözlerimi açıp sağa baktığımda horul horul uyuyan keremle karşılaştım. SARILMIŞTI. Aman tanrım didim içten içe. Uyurken çok güzeldi. Dağınık kumralımsı saçları, uzun kirpikleri, horuldayan ağızı.. Suratı neden böyle çok tatlı? karşımdaki meteorsa diğerleri ney? asfalt falan mı.
Telefonumun titreme sesi düşüncelerimi böldü annem arıyordu. Keremi uyandırmadan sessizce kalkıp pencerenin önüne geçerek açtım.
" Kızım torun işi nasıl geçti " dedi soluk soluğa pes yani sabah sabah.
" Sanada günaydın anneciğim eksik olma. " kadın ne torun meraklısı çıktı.
" Yapmadınız mı yoksa aboov " sesinden hayal kırıklığına uğradığı belliydi.
" Neyi "
" İşinizi kızım işinizi "
" Hangi iş "
" Torun diyorum canımıniçi "
" Daha çok var diyorum hanımağa "
" Yakın bir zamanda bekleniyor yavrum "
" inş cnm ya "
Telefonu nihayet kapadıktan sonra Kerem yatakda bağdaş kurmuş güldükçe gülüyordu.
" Bak ben sana dedim yapalım diye " yatağa tekrar yatarak gülmeye devam etti. Sinirle yastığı kafasına attım.
" Ha ha ha çok beklersin "
" Ne o kısır mısın yoksa? " Ağzını açmış aaa tarzı sesler çıkarıyordu pislik.
Gözlerimi tavana dikerek " Umarım sen kısır olursun bay ukala "
Yatakdan kalkarak " Benim ufaklık hiç oralı değil tatlım " dedi pişkin pişkin gitti tuvalete.
Elimdeki havluyu uzatarak " Senin ufaklığın başını kesmek lazım ki rahat dursun "
Havluyu alıp yanıma yaklaşarak " Anca rüyanda görürsün psikopat "
Sırtını ittirerek " Hıı " diye homurdandım.
Bugün özgürlüğümün ilk günü olarak doğruca Alışveriş yapıcaktım, dolu dolu gezicektim. O ne yaparsa yapsın umurumda değil.
Mutfağa geçtiğimde Kereme baktım, televizyonu açmış sabah sabah maç haberlerine bakmakla meşguldü. Amerikan mutfağı olduğu için salonla bitişikti. Oh valla kahvaltıyı ben hazırlim beyfendi yan gelip yatsın yok öyle.Ellerimi birleştirip kaşlarımı çattım '' Kahvaltıyı hazırlamayacak mısın? -.- '' diye sorduğumda, bana dönüp alaycı bakışlarını attı uyuz.
'' Sen ne işe yarıyorsun? hazırla işte. '' bu cevabı sabah sabah sinir etmeye yetmişti.
Yanına gidip elinden kumandayı alıp televizyonu kapattım '' Hizmetcin değilim, sende bana yardım ediceksin oturmak yok. ''
Kaşlarını çatarak elimden kumandayı aldı. '' Beni rahat bırak maç izlemek istiyorum ''
Oldu çok beklersin hı hı '' Her istediğin olmaz bu evde benim de kararlarım geçerli olacak kahvaltıya yardım ediceksin. ''
Sesimin ciddi olmasına özen göstermiştim,ciddili sinirlenmek üzereydim.
'' Şu kumandayı elimden alma televizyonu bozucaksın dayanamaz o sana '' zorlama bir gülümsemeyle güldü , bende karşılık verdim.
'' Senden daha dayanıklı olduğu kesin ''
kumandayı aldığı gibi bacağının arasına koydu sinsice gülümsedi '' Hadi bakalım oradan da almayı dene de görelim ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çapkın Kocam*Düzenlenecek.
ספרות נוערBirbirini tanımayan 2 genç görücü usulü ile evlenirse.. Kerem çapkın iken Aslı hanımcık.