ÇP - 13

1.7K 100 9
                                    

Geç olmadan yazayım dedim,iyi okumalar.

Aslı.

Burakla tartışırken eliyle koluma sert bir şekilde baskı yaptığı anda aniden Kerem girdi odaya, ağızım açık şekilde Kereme baktığımda Burağı yumruklamaya başlamıştı, ne zamandır beni böyle korumaya başlamıştı,iç sesim düşünme böyle Aslı hiç sırası değil şimdi desede Keremin Burağı dövmesini seyrettim,ayırmayacaktım artık Burak haksızdı.

Yatağa oturdum,Keremin Burağı yumruklamasını görmek istemiyerek ellerimle yüzümü kapattım,dövmesini istesemde vicdanım el vermedi her zaman ki gibi..

Burağın " Kerem bir gereksiz kız için değer mi? " sözleri kalbimi kırdı,beni de mi o kızlardan sanıyordu,onu tanıdığımı sanmıştım yanılmışım.

Kerem " Ondan uzak durucaksın,ona dokunursan eğer.. " sözleri yarıda kesildi aniden.

3.şahıs adını anmak istemediğim yelloz Aylin " Benim için kavga etmenize gerek yok beyler " sazan gibi atlayarak araya girdi.

Ukala sözleri bozuk olan sinirlerimi alt üst etti, ellerimi yumruk yaparak sabretmeye başladım biraz daha konuşursa güzelim sarı saçları elimde kalacaktı.

Kerem Burağı bıraktığın da,yanıma geldi sarılarak " Üzgünüm Aslı,bunu bilerek yaptım, Keremden sana umut yok anla artık. " dediğinde Keremle Aylinin hala bakışmalarını izlemeye başladım, ne diyecekti çok merak etmeye başladım,kalbim çok hızlı atıyordu.

Kerem Ayline bir adım atarak yanağına elini koydu,ikiside gözlerini kapatmıştı.

Aylin gözlerini açmadan " Seni Çok Özledim Sevgilim " dediğinde kalbimdeki heyecan sönerek yerini acıya bıraktı.

Keremin ne diyeceğini merak etmeye başladım artık sinirli değildim,gözlerim dolmaya başlamıştı.

Kerem tek kelime etmeden biraz daha yaklaştı, baş parmağını kızın dudağına bastırdı, "Şşş" diyerek öpmeye başladı.

Daha fazla görmeye dayanamazdım,gözlerimden yaşlar akarken son defa onlara baktım. Aylin öpmeye devam ederken tek gözünü açıp,gülümsedi.

Anlaşılan bu onun zaferiydi,elimden almıştı daha doğrusu almamıştı,benim olmayan bir şeydi,asıl ben onun olanı elinden aldığımı sanmıştım.

Koşarak odama gittim,hıçkırarak ağlıyordum. Burak haklıydı, umut yoktu.

Valizimi toplayacaktım ki annemlerinde burada olduğu aklıma geldi. Odada bir oda daha vardı,orada kalmaya karar verdim.

Eşyalarımı odaya koyarak sırt üstü yattım, " şuan nasılda mutludur beyfendi ilk ve son aşkıyla " düşündükce daha çok ağlıyordum.

Kapı tikirtisini duyduğumda " Aslıı kızım burda mısın? " annem gelmişti.

Ağlamamı keserek, " Yorgunum anne ne oldu? " sesimi mutlu gibi çıkartmaya özen gösterdim,annemi de cekemezdim bu olayların üstüne.

" Akşam hep beraber yemek yiyeceğiz,misafirimiz var,orada ol hanfendi "diyerek kapıyı açmaya çalıştı.

" Aylin mi misafir " yüzümü ıslak mendille silip,fondotenle düzelttikten sonra kapıyı açtım.

Annem şaşırarak yatağa oturdu " Evet,tanıştınız mı? çok iyi bir kız " dediğinde kaşlarımı çattım,sinsi cadı annemide hipnoz etmişti.

Ellerimle amaan işareti yaptıktan sonra " Melek gibi görünen sinsi şeytan o neresi iyi " diyerek anneme öldürücü bakışlar atmaya başladım.

Çapkın Kocam*Düzenlenecek.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin