Bölüm geç geldi kusura bakmayın, kitaba benimle devam edicek yardımcı bir yazar arıyorum eğer isteyen olursa mesaj atması yeterli.. İyi okumalar :) Kira adlı kitabımı da okumadan geçmeyin seviliyorsunuz ^^
Dün ki fesat gece bitmişti çok şükür, sabah kalktığımda yatağımda uyumayı özlediğimi fark ettim. O eve hiç dönesim yoktu, o şerefsizi affetmeye de niyetim yok.
Anneme neler olduğunu anlatmamıştım. Sadece uyumak istediğim için, bu sabah konuşucaktık, kedili pembe terliklerimi giyip mutfağa doğru ilerledim, ilerlerken salonda beklenmeyen misafir gördüm.
Burağı beklemiyordum açıkcası, kendisinin gelicek yüzü olmadığı için kuzenini yollamıştı tabi yüzsüz.
Beni görünce baştan aşağı süzüp gülümsedi. Bu sıcakta takım elbise giymeye üşenmedi mi? koskoca şirketleri var tabi. Burak, Keremden daha yakışıklı, karakterli biri olduğu kesin. Kahverengi kumral dağınık saçları, iri koyu kahverengi gözleri, kol,karın kasları olan vücudu.
Nasıl olur da böyle birinin sevgilisi olmaz? diye düşünüyor insan. Belkide vardır,kim bilebilir? salona geçip onun oturduğu karşı koltuğa oturdum. Dün olanlardan sonra tebessüm etmeye enerjim yoktu açıkcası, Burağın enerjisi gayet yerindeydi pozitiflik saçarak etrafa bana doğru gülümsedi
" Süpriz oldum değil mi ? "zoraki bir gülümsemeyle başımı salladım.
Karşımdaki koltuktan kalkarak yanıma oturdu.
" Olanları biliyorum Aslı, çekinmeden konuşabilirsin Kerem çok ileri gitti farkındayım " elimi tutarak gülümsedi.
Kerem ileri gitmiş miş peh, beyinsiz, kıt kafalı, gargamel burunlu. Burağa anlatıcaktım artık Keremle birlikte yaşayamazdım bünye kaldırmazdı o şerefsizliğe. Kerem'in teşhisini koymuş büyük harflerle imzamı atmıştım. " KARAKTERSİZ KAYBI, ACİL NAKİL KARAKTER ARANIYOR " yakında bunun kampanyasını da yapacağım..
Elimi çekerek kaşlarımı çattım.
" İleri gitmiş hali bu mu? bana onu savunma öyle bir yanını göremedim. Zorla evlendirildik, birbirimizi sevmiyoruz, bana saygı duyması gerekirdi nefret etmesi değil. Ben istemedim bu evliliği o beni kandırdı. Anlaşma yapmıştık ve o anlaşmayı yerle bir etmeyip, üstünden tren geçirdi. Anladın mı beni? "
öyle çok sinirlenmiştim ki ağzını açamadan susturdum " Siz erkekler hepiniz zevkinize düşkünsünüz değil mi? kadınları zevk için kullanır öylece bir köşeye atarsınız. Sizin içinizde sevgi yok, saygı yok, şefkat yok, duyguları bile önemli değil. Siz 5 dklık zevkinizi düşünüyorsunuz ve sizden iğreniyorum! özellikle Keremden. " dedikten sonra kalktım fakat Burak elimi tutarak tekrar koltuğa oturttu. Konuşmakta ısrarlı gibiydi.
" Hayır öyle değiliz. Keremi düzeltebilirsin Aslı vazgeçme. Onun birisini sevmeye ihtiyacı var, ona öğretebilirsin. " sesi kararlı ve ciddiydi. Fakat öyle olacağını zannetmedim hayatta bana karşı duygu beslemezdi, besleyeceği en son kişi bendim.
" Kendini hafife alıyorsun, seni kıskanması bile bir gelişme. " hafif tebessüm ederek saçlarını düzeltti.
Beni kıskanmasına şaşırmıştım, fark etmemiştim hiç. " Saçmalama, kıskansa fark ederdim. " Kaşlarımı yukarı kaldırarak bakıyordum açıkcası annemin bizi dinlediğini bildiğim için kendimi tutuyordum. Aileler arasında kavga olsun istemezdim çok iyi anlaştıkları için içim el vermedi.
" Fark etmeyecek kadar karamsarsın " boşboş suratıma bakmakla yetindi. Sadece kendime karamsardım, belki de dalgındım ama kıskanmıyordu işte. Kıskansa bile umurumda değildi, sevdiğini göstermezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çapkın Kocam*Düzenlenecek.
JugendliteraturBirbirini tanımayan 2 genç görücü usulü ile evlenirse.. Kerem çapkın iken Aslı hanımcık.