Evet bu ilk hikayem umarım severek okursunuz :)
--
Lanet olası alarm sesi bir türlü uyutmadı sabah sabah üstelik bardan da erken gelmek zorunda kalmıştım kahrolası iş görüşmesi yüzünden. Dün gecelik hatunlara elvada demek o kadar üzücü ki.
'' Kereeem uyandın mı oğlum? hadi çabuk iş görüşmesine geç kalıcaksın. Umarım o zıkkımlardan arınmışsındır. ''
Ayşe hatun yine azarlayacak galiba. Yandık! diyerek iç geçirdim.
Yatağımdan kalkar kalkmaz elimde bir kızın numarası olduğunu fark ettim birde aynadan bakınca kıyafetlerimle yattığımı.
Barda arayacağım seni hatun! diyerek durumu es geçtim. Ayakta bile duramıyordum, 8 saattir uyumama rağmen başım o kadar çok ağrıyor ki dün gece fena içmişiz demek ki çocuklarla.
Yüzümü yıkadıktan sonra aklıma iş görüşmem geldi birden fırladım yerimden, geç kalacaktım. Hemen yeni takımlarımı giyinip kahvaltıya doğru koştum pek bayılmasamda bir şirkette muhasebe için görüşme yapıcaktım annemin zoruyla tabi.
Hayalimde müzik yapmak şarkı söylemek vardı birde grup kurmak.
Keşke her şey hayal ettiğimiz gibi olsaydı. Keşkeler çirkin, keşkeler bok!
'' Oğlum aç bakim ağzınıı şu reçelden ye, hoop kaymak sürdüm bal bal! biraz çay iiiç şu salamdanda ye bakim güç gelsin. '' diye yapıştırdı ağzıma tontiş yanaklı.
"Ayşe hatun boğucaksın beni yavaş.. " dedim aceleyle.
Annem öyle dalmıştı ki elindekilere beni duymuyordu. Keyifle önüne geleni koyuyordu.
'' Aa oğlum enerji gelsin güç kuvvet gelsin bal ye bal. iş görüşmesine gideceksin hiperaktif ol hiper hiper git. ''
Anlaşıldı Ayşe hatun ben geç kalmadan gideyim.
'' Eve erken gel süprizim var! ''
Önce şaşırdım. Acaba süpriz neydi? yeni araba mı almışlardı umarım öyledir bu eski arabamdan çok sıkıldım çok.
İş görüşmesine yetişmek için, biraz da ayşe hatunun çenesinden kurtulmak için hemen çıktım evden.
Eğer çıkmasaydım her zaman ki gibi evlilik çoluk çocuk bla bla bla ünlü konuşmasını yapıcaktı. Evlilik bana göre değil hemde hiç! o ne öyle tek kadına sahip olmak? bir sürü seksi güzel kadın varken neden tek kadın? sadık kalmak çok saçma. Öyle güzel kadınlar var ki baştan çıkaran...
Aslı 《》
Sabah sabah lanet olası alarm. Canıım müziklerimden soğumamak için alarm sesi olarak kullanmıyorum yoksa bana yazık her türlü bana yazık!
Üniversite 2e yeni geçmeme rağmen annem benden çok gezer, ben temizlik, bulaşık elim ayağıma dolaşır ruhundayımdır üşeniyoruz napak!
Birde psikolog olucağım! önce kendimi tedavi etmem lazım.. Yoksa hastalarımla depresyona bağlayıp gidicez..
''Anneeee nerdesin sen nerdesin? tüm işi bana yıkıyosun gidiyosun adil mi bu? he adil miii! kaçıcam gidicem en sonunda bu ne bu!! ''sinirlendiğimde atarlı ergen ruhlu kişiliğe sahibim..
'' Aslı yeter kendine gel kızım. Ben Ayşe teyzenlerdeyim sen güzelce evi topla ne yaparsan yap bana bulaşma yeter ki. ''
Paat! yüzüme kapattı. Bence bizim ailede bir sorun var yada ben evlatlığım tek çocuğum diye bana bunları yapıyorlar! ah bir kardeşim olsaydı, bu önemli şeylerde kardeş çok işe yarıyor çöp desen dökmek zorunda, ekmek almak desen almak zorunda, temizlik, bulaşık, ütü.. hepsi onda valla ne güzel olur şimdi bütün çileyi ben çekiyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çapkın Kocam*Düzenlenecek.
Teen FictionBirbirini tanımayan 2 genç görücü usulü ile evlenirse.. Kerem çapkın iken Aslı hanımcık.