ÇP - 11

2.2K 99 12
                                    

Merhaba,bayadır yeni bölüm yayınlayamadım düzenli girmediğim için aksattım. Kusura bakmayın artık her hafta yeni bölüm yayınlamayı düşünüyorum 2 -3 gün sonrada olabilir. Yeni bölümleri kafamda iyice tasarladım,önerileriniz,eleştirileriniz varsa söyleyin,sizi seviyorum :')

TATİL.

Tatil fikri hiç içime sinmemişti,fırsatım olsaydı tek başıma gitmeyi dilerdim.

Arabanın camından bakarken Kerem camı tıklattığında düşüncelerimden dış dünyaya döndüm.

Camı açtığımda ellerini cama yasladı,gülerek '' Aslı, tatile çıktığımız için sevinmen gerekirdi, ne o öyle kocakarılar gibisin. '' dedi.

Keremle uğraşmayacak kadar halsiz hissediyordum kendimi,gücüm yoktu nedensizce. 

'' Dalga geçmenin hiç sırası değil, hadi gidelim bir an önce neyi bekliyoruz ki? '' dememle Keremin sürücü koltuğuna pat diye geçmesi bir oldu. Supermen gibi maşallah..

Arabayı çalıştırıp,telefonuna yöneldi.'' Babamları bekliyoruz,onlar da hazırlığını bitirsin çıkacağız. '' demesiyle telefonda babasıyla konuştuğunu anladım. 

Baştan aşağı süzdüğümde ilk defa pantolon değilde kapri giymişti,istemsizce yüzümde tebessüm oluştu. Bu sahneyi hiç beklemiyordum hele ki kaprisinde ateşli kapri olduğunu düşünürsek...

Kerem garip garip yandan bakışlar atmaya başladı '' Keyifin yerine geldi bakıyorum,neye gülüyosun birden ruh hali hayattan bıkmış çılgın doktor hanım? '' dikkatli dikkatli yeşil gözleriyle gözlerime bakıyordu.

''Ihııı ıhıı' diye öksürerek '' kaprine bakıcak olursak oldukça ironi bir durum olurdu gülmemem '' dedikten sonra arabayı çalıştırdıktan sonra gülerek

'' Sen modayı anlamazsın güzelim,hazırlarmış yola çıkıyoruz ''

--

16 saatlik araba yolcuğuluğundan sonra nihayet gelebilmiştik. Karşımda duran kocaman yatağa kollarımı açarak sırt üstü yattım. O kadar çok yorulmuştum ki,üstelik Kerem gibi bir bela varsa başımda yorulmamak mümkün bile değil geveze çeniyle dırdırdır karılar gibi konuşmadan edemedi.

'' Aslıı,kaysana kaplamışsın yatağın dörtte dördünü '' diyerek üstünü çıkardı. 

'' Kerem,kanepede yatarsın,yada git kendine oda al hiç halim yok '' diyerek kendimi tutmaya başladım, sağa dönmüş uyuyacaktım ki sabah Keremin kollarında uyandığım günü düşününce suratımı ekşiterek vazgeçtim.

'' Parasını veren benim,hadi canım yer açıyosun bana da '' diyerek yatağın soluna savurdu adeta beni.

Yatma pozisyonundan sinirle oturma pozisyonuna geçtim.

'' İstersen annemlerin odasına gideyim,biz sığamadıkta sizde yer var mı diyim he? '' diye tehdit etmeye başladım belki işe yarardı.

Elleriyle yüzünü kapatarak '' Aslı,korkma yemem seni '' artık dayanamayacak gücüm kalmadığı için mecbur yatağa uzanarak ona da yer açtım.

'' Eğer sabah bir sarılarak uyanalım,yada bana dokunduğunu,yaklaştığını görim bak o zaman sana neler yapıyorum Kerem bey.'' dedikten sonra uykuya daldım. Tek duyduğum şey gülerek ''hıhı'' demesiydi.

Sabah pozitif olarak saat sekizde kalkmıştım,kendimi çok dinç hissediyordum yorgunluğumdan eser yoktu.

Yanımdaki haylaz beyfendiye baktığımda horul horul uyuduğunu gördüm,nasıl vücudu varsa yatağın hepsini kaplamıştı. Dağınık saçlarıyla çok sevimli görünüyordu. Aman Aslı ne diyorsun! hiçte sevimli değil,kendini beğenmiş bir bey.

Çapkın Kocam*Düzenlenecek.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin