Daar staat dus de jongen met de bruine haren.
'Miss Field wat enig dat u alweer mijn mentor bent.' Roept hij overdreven vrolijk.
'Mister Greenwood, wat een genoegen.' Mompelt miss Field.
Greenwood loopt over de stoelen heen en gaat dan recht tegenover me zitten met Piet en Sul naast zich.
'JAYDEN!' Krijst opeens een stem in de deur opening. Ik schrik me rot en ik ben gelukkig niet de enige.
'Mackenzie wat leuk.' Mompelt (blijkbaar) Jayden sarcastisch terwijl hij onderuit zakt in zijn stoel.
'Mevrouw Jones kunt u mij vertellen waarom u en uw vriendinnen zo laat zijn?' Vraagt miss Field poeslief.
'U moet niet zo doen hoor miss.' Keert het ene meisje.
'Nee Mackenzie was haar lipgloss kwijt!' Zegt de ander boos.
'Dames ga gewoon zitten en ik vergeet het anders kunnen jullie je gaan melden.'
De twee popjes trippelen vluchtig op hun stiletto's naar een stoel en houden die in het midden bezet voor Mackenzie.
'HEUYYYYY NIKKI!' Schreeuwt een stem vanuit de gang. Ik draai me om en zie Quin, Mike en Cameron staan.
'Moii!' Roep ik terug en ik steek een vinger in de lucht. Ze lachen en lopen weg. Ik schud mijn hoofd en draai me weer om.
'Jongens! Meisjes! Aandacht!' Roept miss Field, 'We gaan beginnen met het oo zo bekende kennismakingsspel spelen! Wat in houd dat je iets over jezelf vertelt. Milla begin jij eens!'
'Ik ben Milla, ik ben 14 jaar oud en ik heb een zus van 23. Mijn verjaardag is op 26 september en ik zat toen ik nog in San Marino woonde op hockey.' Vertelt Milla.
Na twintig kinderen wordt ik eindelijk uitgekozen.
'Nou ik ben Nikki Foster, ik ben 14 jaar oud en mijn verjaardag is op 12 november. Ik heb twee broers één oudere, Mike hij is 16 en één klein broertje, Davin hij is 8. Ik zat toen ik nog in Nederland woonde op hockey en turnen en met hockey heb ik in Noord gehockeyd.' Vertelt ik, 'Uhm nu mag jij.' En ik wijs naar Jayden.
'Ik ben Jayden, Jayden Greenwood. Ik ben 14 en vier mijn verjaardag op 11 november,' Waarop hij arrogant naar mij kijkt, 'Ik zit op voetbal en ik heb een zusje van 5 zij heet Ràchel.' Hij neemt een korte adempauze, 'Mackenzie barst los!' En hij ploft weer op zijn stoel.
'Wat lief Jayden, nou ik ben dus Mackenzie, ik ben 15 en ben jarig op 14 april. Ik heb een zus van 18 en een zusje van 11. Ik zit op hockey en daar ben ik aanvoerster!' Ze haalt een haar door haar geblondeerde haren, waar al uitgroei zichtbaar is, 'Yannick jouw beurt.' En ze werpt Jayden' Sul een kushandje toe terwijl die zuchtend opstaat.
'Ik ben Yannick, ik ben 14 , ik ben enigst kind en speel voetbal. Hayden jij!' En hij gaat weer verveelt zitten.
'Ik ben Hayden, ook 14, ik heb een broertje Cass van 7 en ik voetbal ook. Laten we Kirsten eens nemen.' En hij glimlacht verleidelijk naar haar.
'Ik ben Kirsten, ik ben 13 jaar, ik heb een tweeling zus zij heet Yael en zit in K-8F en ik speel ook nog hockey.' Eindigt ze het spel.
'Jongens, jongens! Kirsten was de laatste!' Miss Field probeert orde te houden maar dat lukt niet echt. 'Jullie krijgen nog een papier voor jullie sport en dan zijn volgens mij van bijna alle sporten de selecties vanmiddag!'
Ze loopt naar de la van haar bureau en haalt er een stapel briefjes uit. Ze geeft iedereen zijn of haar briefje. 'Als je je brief je hebt kun je gaan! Ik wens jullie veel succes en plezier dit schooljaar!' Ik krijg mijn briefje en pak mijn tas en loop het lokaal uit.
Beste Nikki Foster,
Zoals op je brief is in gevuld: Hockey.
Ik selectie trainingen zijn op maandagmiddag om 14.00 bij het hockeyveld.
We wensen je veel succesSportieve groeten van de sportcommissie.
Oké 2 uur vanmiddag dus. Ik pak mijn telefoon en app Roxy.
________________________
Nikki👑 naar Roxy👭🙈💖:
Heuy bæ vanmiddag 14:00 selectie! Ik zie je daar😘
________________________Ik loop naar mijn kluisje en haal mijn jas eruit. Boven mij wordt ook een kluisje open getrokken.
'Hoi, jij bent toch Nikki?' Vraagt het meisje die volgens mij Milla is.
'Ja dat ben ik! Jij bent toch Milla?'
'Ja inderdaad, jij ging toch ook hockeyen?'
'Ja klopt, hoezo?' We lopen samen richting het trappen huis.
'Nou kijk ik heb niet echt zin om met Mackenzie, Kirsten en Cloe te gaan. Ik vind het zulke arrogante barbiepoppen.'
'Eindelijk ik ben niet de enige! Ik vind het goed hoor, maar ik ga ook met mijn andere vriendin heen Roxy.'
'Super leuk dank je wel! Ik moet hier naar boven verdieping 4, op welke zit jij?'
'Ik op twee. Zullen we beneden bij de trap afspreken?'
'Ja is goed! Doei!' Milla zwaait en loopt naar de lift.
Ikzelf loop richting mijn kamer.
'Nikki!' Schreeuwt Roxy opeens terwijl ze haar deur open rukt.
'Sta je me te stalken of zo?' Lach ik.
'Nee nee maar de administratie kwam een pakket brengen voor jouw maar je was niet thuis.' Ze trok me mee naar haar kamer en wijst naar de grote doos in de hoek van haar kamer.
'Dat is wel een hele grote doos voor 2 iPhone's.' Mompel ik, 'Ik ben Mike even dat hij moet komen, ga je mee naar mijn kamer?'
'Yo ik kom.' Terwijl we de doos naar mijn kamer slepen, bel ik Mike.
'Hey Mike, ben je al vrij?'
'Ja hoezo?'
'Kom even naar mijn kamer pap en mam hebben de telefoons opgestuurd.'
'Ik kom eraan!'
Nog geen twee minuten later staat hij voor de deur.
'Dat is wel een hele grote doos voor 2 iPhone's.' Zegt hij verbaasd.
Ik pak een schaar en maak de doos open.
________________________Wat denken jullie wat nog meer in de doos zit behalve de 2 iPhone's? Laat het achter in de reactie's🙊
xoxo mij
JE LEEST
Hockeygirls v.s Voetbalboys
Teen FictionDaar sta je dan in een ander land, met je broer voor een grote, hele grote school. Verder niemand. Hoe ga je dat oplossen? Jongens, hockey, jongens, voetbal, school en nog meer jongens. Hoe houdt Nikki haar leven een beetje normaal? ♥️ Hoogste rank...