We staan met zijn allen klaar voor de line-up.
We staan voor onze duckouts en lopen langs de middellijn naar de middenstip. Daar moet ik tossen, bal ui of kant kiezen.
De scheidsrechter blaast op zijn fluitje en we lopen naar de middenstip. We geven elkaar allemaal een handje en dan loop ik naar de twee scheidsrechters toe. Ik schud ze een hand en daarna ook die van de captain van het St Eustagieus college.
'Succes!' Zeg ik opgewekt.
'Ja,dat zul je nodig hebben!' Mompelt ze arrogant.
Ik schud mijn hoofd en richt me weer op de scheidsrechters.
'Jij bent uitspelend, wil je kop of munt?'
'Doe maar kop!'
'Oké!'
Hij gooit het muntje in de lucht en laat hem op de grond vallen, kop!
'Wil je een helft kiezen of de bal uit nemen?'
'Doe maar helft kiezen! Ik wil graag hun kant.' Zeg ik wijzend op de helft van de tegenpartij.
Mijn coach van vorig jaar zei altijd dat je het beste kant kon kiezen, want dan kan je in de tweede helft naar je eigen duck-out spelen.
Ik schud de scheidsrechters nog een handje en we lopen als team zijnde naar de andere kant van het veld.
We gaan in een kring staan en doem onze yell: 'WAT GAAN WE DOEN?'
'WINNEN!'
'WAT GAAN WE DOEN?'
'WINNEN!'
'OKÉ LETS GO!' Rogier loopt naar de duck-out met de wisselspeelsters en wij gaan allemaal onze plek staan. Ik sta laatsteman, onze keeper is er later bij gekomen, want die moest nog zon keepersselectie doen.
Ik stop mijn bitje in mijn mond, trek mijn sokken op en vouw ze dan nog even dubbel. Ik raap mijn stick op en de scheidsrechters vragen of klaar zijn en beide partijen roepen ja.
** (halverwege de 1e helft)
De scheids fluit en wijst naar het goal, YES strafcorner! Die "Tessa" kan echt goed voor strafcorners zorgen zeg! Applaus mensen! Applaus! Ik sprint naar voren en overleg met Liza, Mackenzie en Vajén wie hem aanneemt en scoort.
'Ja ik geef aan!' Sist Liza.
'Ik sta er vaak achter voor als hij door schiet.' Zegt Vajén en ze loopt naar achter.
'Mack, anders ga jij laag alsof jij de bal aanneemt en dan speel jij hem naar mij Liza!' Mompel ik zacht, zodat de meiden van de tegenpartij het niet horen.
'Doen we!' Zeggen Liza en Mackenzie.
'Naar Mackenzie, Liza!' Roep ik en ik sla met mijn stick op de grond als teken dat hij eigenlijk naar mij moet.
De scheidsrechter doet zijn hand naar beneden, Liza wacht nog even met aanspelen en speelt hem dan op een onverwacht moment (voor de tegenstanders dan) recht op mij af. Ik stop de bal en sla knetterhard hem in de linkerhoek.
'Yeahhh!' Schreeuwen we.
0-1 BITCHES!
'Lekker Nik!' Roxy vliegt op me af.
We joggen naar onze helft.
'Dames jullie moeten nog een helft!' Roept Rogier
** (Na de wedstrijd)
Ik heb mijn mobiel in mijn hand en heb Snapchat open staan, iedereen vliegt erop af en we maken een paar selfies totdat we een mooie hebben.
0-3 gewonnen🎉🎉
Ik maak er nog een met Roxy, ze heeft haar eigen iPhone 6 voor haar mond en zet een pretbek op.
Op naar NYC🗽
Ik maak ook nog een met Milla, we steken allebei onze duimen op en maken van onze monden een grijns.
Nu nog lekker 3,5 uur in de bus😍😒
Ik open mijn WhatsApp en maak een verzend lijst aan voor Mike, Quin, Mama en Papa. Want Roxy had het al in de "Best Squad🖕🏻" gezet.
Yeahh 0-3 gewonnen🎉🎉 en nog gescoord uit een strafcorner😍
Ik verstuur het en stop mijn mobiel in de broekzak van mijn joggingbroek.
Ik doe mijn bagage in het laadruim van de bus. Ik loop samen met Roxy de bus in en plof neer in een stoel.
Ik pak mijn mobiel uit mijn broek zak en pak mijn oordopjes. Ik doe ze in mijn oren en sluit mijn ogen
Het is redelijk vermoeiend om tegen HockeyBitches te spelen
________________________Sorry dat het niet meer in de details is🙈 Maar anders werd het zo saai😅 Ik weet ook dat de tijden niet helemaal kloppen sorry😚
Hoe vonden jullie het?
xoxo mij
P.S ALMOST 1K😱😱😱 ILY guys💖
JE LEEST
Hockeygirls v.s Voetbalboys
Fiksi RemajaDaar sta je dan in een ander land, met je broer voor een grote, hele grote school. Verder niemand. Hoe ga je dat oplossen? Jongens, hockey, jongens, voetbal, school en nog meer jongens. Hoe houdt Nikki haar leven een beetje normaal? ♥️ Hoogste rank...