We zitten in mijn kamer de bewerkte video te bekijken, Roxy heeft tranen over haar wangen lopen en Milla moest zich naar de WC haastten.
'Ik hoop dat hij zijn lesje heeft geleerd!' Ik staar grinnikt naar het scherm.
'Wanneer zet je hem online?' Vraagt Cameron.
'Als het goed is vanavond om 19.00, maar dan moet ik even een oproep op sociaal media plaatsen.' Ik ruk Mike' mobiel uit zijn handen en kijk hem aan, 'Jij ook!'
Ik open Snapchat; 'Yoo mensjes! Vandaag om 19.00 komt een nieuwe video op ons kanaal!'
In het balkje type ik "Maak Een Screen Als Je Hem Gaat Kijken🈹"
Mike doet hetzelfde en we posten ook nog wat op Instagram, Twitter en Facebook.
'Nu nog klaar zetten!' Ik ga naar Safari en open YouTube en zet hem klaar.
'Jongens, ik ga hoor ik moet nog huiswerk maken!' Roxy staat op en kijkt me verontschuldigend aan. 'Ja ik ook!' 'Me two' 'Sorry zussie!' 'Rox wacht ik ga ook mee!'
Ik geef Milla een vernietigende blik en die blaast me een kushandje toe. Ik kijk Quin aan, die nog steeds op mijn bed zit te staren naar mijn laptop.
'Zullen we Netflixen? The Mazerunner staat erop!' (Volgens mij in het echt niet hoor😅)
'Jaa cool, ik ben geen meisje maar i love that movie!' Hij gaat rechtop zitten.
'Als je even wacht haal ik Mike zijn MacBook even op mijne is aan het uploaden!' Ik pak mijn board onder mijn bed weg en stuif de deur uit, 'Je red je wel even 5 minuutjes toch?'
'Zekers!'
Ik race naar Mike en storm naar binnen. Daar tref ik een zoenende Mike aan met een of andere Barbie. Ik zie hem naar me kijken en ik wijs naar zijn laptop. Hij steekt zijn duim op en ik sluip naar binnen om hem te pakken.
'Be carefull!' Fluister ik. Met de laptop onder mijn arm ga ik weer terug naar mijn eigen kamer.
Daar zie ik Quin door een oud fotoboek bladeren, ik loop voorzichtig de kamer binnen en trap mijn board weg. Ik ga naast hem zetten en tik hem aan. Zijn schouders schokken en dan kijkt hij me lachend aan; 'Wat was jij cute vroeger!' En hij wijst naar een foto, waar Mike en ik onder de taart zitten.
'Ben ik nu niet meer schattig dan?' Ik kijk hem geshockeerd aan.
'Ja hoor nu ben je ook nog wel cute hoor!' En hij haalt een hand door mijn haar.
'Zullen we de film gaan kijken?' Ik ga op mijn buik liggen en start hem op. Ik zoek de MazeRunner op in Netflix en zet er Nederlandse ondertiteling onder voor mezelf.
'Ondertiteling?' Quin kijkt me aan, 'Je kan vet goed Engels!'
'Ja maar films gaan nogal snel! Start jij hem verder op?'
Ik loop naar mijn badkamer en maak van mijn losse haar een knot. Ik verwissel mijn croptop voor een Adidas sweater en mijn korte broek voor een zwarte joggingbroek en pak mijn paarse slaapsokken.
Quin staart me aan.
'I know I'm beautifull!' En ik draai een rondje en plof op het bed.
** (Halverwege de film)
Naar één uur wordt ik toch wel moe, ik laat me zakken en lig met mijn hoofd op Quin' schoot, hij kijkt naar beneden en glimlacht. Ik glimlach ook en sluit mijn ogen.
'KUT de video!' Ik vlieg omhoog en ren, half struikelend, naar mijn laptop. Pfieuw hij heeft hem er uit zichzelf op gezet.
Ik ga weer liggen, Quin legt zijn armen op mijn borst en dan sluit ik echt mijn ogen en val in slaap.
** (De volgende ochtend ca. 12.00 uur)
Ik rek me uit en kijk om me heen, Mike' MacBook staat nog open, maar wel leeg, ik lig nog steeds bij Quin maar dan onder een deken. Ik rek me uit en kijk naar Quin, hij is best wel cute als hij slaapt *zwijmel zwijmel*. Stop Nikki! Zo mag je niet denken, hij is de beste vriend van je broer.
'Kun je het zien of moet ik opzij gaan?'
'Huh?' Ik knipper met mijn ogen, en lach dan schaapachtig.
'Hoe laat is het eigenlijk?' Hij pakt zijn mobiel en ontgrendelt hem, 'Het is 12.03!'
'Hebben we lang geslapen!' En ik rek me uit, opeens blijf ik stokstijf stil hangen. Waardoor ik kramp krijg in mijn armen.
'Het is dinsdag!' Schreeuw ik, Quin kijkt me verschrikt aan en ik vlieg naar mijn kleding kast. Ik pak een witte ripped jeans en verwissel mijn sokken voor zilveren sandalen met kraaltjes. I know top combinatie sweater met sandalen.
Quin kamt met mijn borstel zijn haren, ik ruk de knot uit mijn haar en laat het over mijn schouders vallen.
Ik pak mijn tas en prop mijn boeken erin, 'Quin schiet verdomme op!'
'Ja ja zeikerd!'
'Ik ook van jou!'
Hij komt de badkamer uitgelopen en samen rennen we naar school.
Het is nu zo'n beetje de 5e les dus ik loop bij tekenen naar binnen alsof ik er de andere 4 uren ook ben geweest, ik zwaai nog even kort naar Quin en ga dan uiteindelijk naar binnen.'Van waar zo laat mevrouw Foster?' Miss Baker kijkt me vragend aan.
'Uhm, ik heb net een groot probleempje gekregen.' Ik kijk haar verontschuldigend aan.
'Aha ga maar snel zitten.' En ze wijst naar mijn stoel met een verontschuldigend lachje.
Ik plof naast Milla neer.
'What the fuck waar was is de eerste 4 uur?'
'Mijn bed had me gevangen genomen!'
'Of Quin?' En ze wiebelt met haar wenkbrauwen.
'Nee gadverdamme! We hebben alleen een film gekeken!' Ik kijk haar boos aan.
'Ja ja.' En richt zich weer op de lerares. Ik zucht en kijk dan ook weer mee.
Saaiste les ever. Waarom ben ik niet in bed gebleven. Met Quin....
NIKKI ZO MAG JE NIET DENKEN!
________________________Dat was hoofdstuk 15, wat vonden jullie ervan?
Mijn hoofdstukken zijn bijna op😣 En ik heb volgende week 2 proefwerken en 6 SO's, dus het kan zijn dat ik ietwat slomer update☺️ SORRY🙈
xoxo mij
JE LEEST
Hockeygirls v.s Voetbalboys
Fiksi RemajaDaar sta je dan in een ander land, met je broer voor een grote, hele grote school. Verder niemand. Hoe ga je dat oplossen? Jongens, hockey, jongens, voetbal, school en nog meer jongens. Hoe houdt Nikki haar leven een beetje normaal? ♥️ Hoogste rank...