Ik dump mijn tas op het zand en plof er zelf ook bij.
'Het was echt veel te warm in die bus.' Mompel ik terwijl ik mijn handdoek uit mijn tas haal.
'Echt hé! Je zweet al terwijl je nog niet eens op het strand ben!' Zucht Roxy, ze is bezig haar armen in te smeren met zonnebrand. Ikzelf heb het op zich niet nodig, want ik verbrand niet heel erg snel.
Ik leg mijn handdoek neer en doe mijn shirt uit, dan ga ik op mijn rug liggen en probeer mijn short uit te doen.
'Lukt het?' Mike komt lachend boven me hangen.
'Dude, je staat in mijn zonlicht!' Hij blijft stug staan. Ik zwaai mijn been omhoog in een poging om hem te trappen.
'Mike! Laat me los!' Roep ik.
'Jij begint!' Roept hij verontwaardigd.
'Nee jij!'
'Echt niet!'
'Ik deed gewoon mijn broek uit!'
'Ja en dan begin jij toch!'
'MIKE FOSTER, LAAT NU METEEN JE ZUSJE LOS!' Krijst een stem.
Mike laat mijn been vallen en ik vlieg overeind. Daar staan mijn ouders en Davin. Ik kijk Mike aan en we rennen naar ze toe. Davin komt er ook aangerend en vliegt in mijn armen.
'Nikki, gatsiedarie je plakt helemaal!' Davin laat me snel los en veegt met een vies gezicht over zijn armen. Ik schud lachend mijn hoofd en loop naar mijn ouders. Mijn moeder trippelt op sandalen, niet eens hakken, naar me toe. Ze heeft zwarte met gekleurde bloemetjes jurk aan en trekt me in een knuffel.
'Ik heb je gemist mam!' Mompel ik in haar jurk.
'Ik jou ook!' Ze drukt een kus op mijn kruin en dan komt mijn vader er aan. Hij heeft een witte Ralph Lauren polo aan en een lichte bruine korte broek.
'Wat ben jij groot geworden!' Roept hij.
'Pap ik heb je één maand niet gezien!' Ik schud lachend mijn hoofd en nestel mijn hoofd in zijn schouder, 'Maar ik heb je gemist hoor!'
'Ik jou ook lieverd!'
'QUINNIE!' Ik laat me los van mijn vader en kijk om me heen.
'Ken je een Quinnie?' Vraagt papa verbaasd.
'Nee, nee ik ken een Quin.' Ik kijk zoekend om me heen en zie dan Quin staan met een meisje, van wie ik schat dat ze 4 of 5 is, staat te knuffelen.
'U moet Valesca en Rick Foster zijn of niet?' Er komen en man en vrouw van mijn ouders leeftijd aanlopen, 'De ouders van Mike en Nikki?'
'Ja..?' Mijn vader sloeg een arm om mijn moeder heen.
'Wij zijn de ouders van Quin! We wilden trouwens ook nog zeggen, van wat Quin had gedaan de eerste schooldag, dat we de schade compleet vergoeden.'
'Is niet nodig!'
'Ik ben trouwens Giovanni en dit is mijn vrouw Merdyth Orlando!'
'Wij zijn Valesca en Will Foster.' Ze schudden elkaar de handen. Quin en het kleine meisje komen er ook bij staan.
'Quin is dat je vriendinnetje?' Fluistert ze net iets te hard.
'Nee!' Doet hij net zo hard terug. Ik zie vanuit mijn ogenhoek dat ze haar hoofd schud en ze komt op mij af lopen.
'Hoi! Ben je Quin zijn vriendinnetje?' Ik kijk haar beduusd aan, maar schud dan lachend mijn hoofd
'Nee! Maar wie ben jij dan?'
'Ik ben Ilse, de zus van Quin!' Ze grijnst haar tanden bloot, waar er overigens één mist.
'Kleine zus!' Verbetert Quin haar en heen steunt met zijn elleboog op haar hoofd.
'Mamaaaaa!' Roept ze met een zeurderig stemmetje.
'Ilseeeeee?' Zegt Merdyth precies zo terug.
'Quin doet vervelend!'
'Ilse, jij wou toch zwemmen? Laat ze nieuwe Frozen bikini eens zien!'
'Oowh ja!' Keert ze en begint haar jurkje uit te doen.
'Ik ga ook zwemmen!' Zegt Davin en hij trekt zijn shirt uit.
'Ja ik ook!' 'Yepp!' 'Wacht op mij!' Ik smijt mijn broekje uit en ren achter Quin, Mike, Davin en Ilse aan.
Ik spring tegelijk met Ilse in het water, ze heeft een zwemband in haar handen klimt daar dan snel in.
'Psst! Nikki!' Sist Ilse.
'Wat is er?'' Vraag ik haar.
'Weet je?'
'Nou?'
'Toen Quin naar huis belde, weet je wat hij toen zei?'
'Nee, maar ik denk dat jij dat mij nu gaat vertellen!' Antwoord ik, waarop zij driftig met haar hoofd knikt.
'Hij heeft gezegd dat hij je heeeeel knap en heeeeel lief vind!'
Ook al zegt een kind van 4 dit, toch voel ik mijn wangen rood worden.
'Potverdikkie, dat zou je toch aan niemand vertellen?' Ik draai me met een ruk om en sta dan, wat bij betreft, veel te dicht op Quin. Hij haalt een hand door zijn natte haren en doet dan een stapje naar achter.
'Ik vind jouw haar echt super mooi! Wie heeft dat gemaakt?' Ilse praat vrolijk door. Ik kijk Quin aan en die gebaard dat ik gewoon door moet praten.
'Dat heb ik zelf gemaakt. Wil je ook?' Vraag ik haar, de slag in mijn rug betekent dat Quin weer weg is.
'Jaaaaa!' Schreeuwt Ilse.
'Kom maar mee, ik heb een kam en borstel in mijn tas.'
We zwemmen naar de kant en ik maak twee vlechtjes in de dunne haren van Ilse. Daarna praten we nog wat over koetjes en kalfjes en dan wordt Ilse door haar moeder geworden of ze niet met haar vader een zandkasteel wil maken. Waarop zij natuurlijk ja zegt.
En zo was ik nog alleen.
________________________Speciaal hoofdstukje voor xlobketevelde omdat zei op het publiceer knopje heeft gedrukt-.- LY🙈😘 (ook voor marianx25 trouwens💕)
Even een hoofdstuk met Quin's familie+een hereniging met haar eigen ouders. Het hoofdstuk hierna wordt veel leuker😏
xoxo mij
JE LEEST
Hockeygirls v.s Voetbalboys
Teen FictionDaar sta je dan in een ander land, met je broer voor een grote, hele grote school. Verder niemand. Hoe ga je dat oplossen? Jongens, hockey, jongens, voetbal, school en nog meer jongens. Hoe houdt Nikki haar leven een beetje normaal? ♥️ Hoogste rank...