Eenmaal terug op school en dus in New York, is het enige wat ik nog wil mijn bed.
Ik zeg Roxy en Milla gedag en laat me op mijn vallen. Ik schop mijn versleten All Stars uit, trek mijn sweater uit en doe mijn joggingbroek uit. En dat terwijl ik op bed lig. Ik kruip onder de dekens en sluit mijn ogen.
** (De volgende morgen)
Ik wrijf in mijn ogen en kijk zuchtend op mijn wekker, 11:30. Jemig zo vroeg. Ik draai me om zodat ik mijn wekker niet meer kan zien en sluit mijn ogen weer.
'NIKKI! DOE VERDOMME DIE DEUR OPEN!' Hoor ik Mike roepen.
Ik negeer het en ga op mijn buik liggen.
'NIKKI FOSTER!' Roept hij nu echt kwaad.
'Huhm.' Mompel ik.
'GODVER NIKKI DOE DE DEUR OPEN!' Ik hoor hem bonzen, maar blijf stug liggen.
'NIKKI!' Roept hij zeurderig.
'GODVERDOMME FLIKKER OP MIKE! HET IS NOG SUPER VROEG!' Krijs ik naar hem.
'NIKKI DIT IS FUCKING DRINGEND!' Kaatst hij boos terug.
Jezus hij weet ook niet van ophouden.
'MIKE JIJ! JIJ! JIJ! UGH IK KAN NERGENS OPKOMEN MAAR JE MOET ECHT JE BEK HOUDEN ALS IK NOG LIG TE SLAPEN!'
Ik schrik me rot als ik Roxy haar stem opeens ook hoor, dus besluit ik om ook maar even te gaan kijken. Ik open mijn deur in wrijf in mijn ogen, want het licht is best vel in de gang.
Daar staat Mike dan met zijn MacBook onder zijn arm, Roxy staat er al vol ongeloof naar te kijken.
'Wat is er zo spannend dat je mij uit mijn slaap moet halen?' Ik kijk hem vragend aan, 'Als het geen KFC ofzo is weet je dat het dan wel héél belangrijk moet zijn!'
'Oké, eigenlijk heb ik twee dingen!'
Hij draait de laptop bij zodat ik hem kan zien, 'Ten eerste we zijn verified (Blauw vinkje voor degene die het niet weten😉💕) en ten tweede hebben we meer dan 1.000.000 clicks.'Ik kijk hem ongelovig aan maar vlieg hem dan om de hals. Wat niet zo slim was want zijn laptop flikkert bijna op de grond. Mike duwt me vlug aan de kant en vangt zijn laptop op.
'Thanks zus!' Hij duwt me mijn kamer in en smijt de deur dicht, ik open hem weer en kijk hem na.
'Ik ook van jou hoor!' Roep ik, 'Sorry voor het lawaai Rox!' Ik geef haar een luchtkusje en we lopen allebei weer onze eigen slaapkamers in.
Ik ga me nu denk ik ook maar aankleden. Ik loop mijn kledingkast in en kies een setje uit.
Een grijze croptop van Calvin Klein met een grijze chimomma broek met paarse ritsen en een paar dikke zwarte sportsokken met een wit Nike logo aan de zoom.
Ik ga in kleermakers zit op mijn bed zitten en open mijn laptop. Alles van ons YouTube kanaal wordt ook naar mij gestuurd dus ik ga alles nog even rustig nalezen.
Als ik alles heb doorgelezen, ga ik nog bezig met mijn geschiedenis presentatie. Wie boeit het nou dat Vasco da Gama drie vrouwen heeft gehad?! (xlobketevelde )
Ik heb mijn deel af en stuur de steekwoorden voor de PowerPoint. Ik sluit mijn laptop af en pak mijn iPhone en open Instagram. Ik plaats een foto van afgelopen zomer waar Mike, Davin en ik opstaan. We dragen allemaal een sweater over onze zwemkleding. Mike en ik staan door onze knieën gezakt en Davin staat er op. We hebben allebei een van zijn handen vast en we doen (💪🏼) met onze andere arm. Mijn moeder heeft die foto gemaakt op het strand in Italië bij ondergaande zon. De lucht is er prachtig roze/oranje achtig.
Eronder zet ik:
@xNikkiFoster had posted:
OMG @Mike_Foster en ik zijn gewoon verified op YouTube🎉💕 En we hebben al meer dan 1.000.000 clicks op ons PayBack video (link in bio) You're Amazing Guys🙈💖
Ik tag Mike nog even in de foto en post hem dan, ik zet de berichtmeldingen op stil. Als je 10.6K volgers hebt kan dat namelijk wel iet wat spam opleveren.
Ik smijt mijn mobiel weg en log op de tv in bij Netflix. Ik klik Once Upon A Time aan, ik weet niet maar ik vind PLL maar niks.
Ik loop naar mijn mini koelkastje en kastje voor etenswaren toe. Ik pak een flesje Dubbelfrisss appel-perzik en wil een zak chocolade pepernoten pakken, als ik me bedenk dat ik die nog moet kopen.
Ik zucht, stap in mijn ultra super moderne hippe Adidas badslippers, graai mijn mobiel sleutels en portemonnee van tafel en draai mijn deur op slot.
Ik loop, nou ja sjok naar het "winkeltje" en pak een pak chocolade pepernoten uit het schap. Ik loop naar de kassa en reken af.
Ik strompel de trap weer op.
Ik loop mijn kamer in en plof op mijn bed neer. Ik maak de zak open en zet het flesje op de grond naast mijn bed.
Ik druk op play.
ik kijk totdat we moeten eten. Ik doe mijn zwarte Superstars aan en loop naar beneden.
________________________Heuy iedereen👋🏼 Mijn eerste echte hoofdstuk die geplaatst is na de 1K reads😽
FIJNE SINTERKLAAS IEDEREEN! Hebben jullie al iets leuks gekregen?🙈
Tot het volgende hoofdstuk💋
Ik ga dinsdag weer posten denk ik😔 Dan kan ik namelijk nog wat reserve hoofdstukken maken en dan hoeven jullie niet meer zo lang te wachten🤗 SORRY😚
xoxo mij
JE LEEST
Hockeygirls v.s Voetbalboys
JugendliteraturDaar sta je dan in een ander land, met je broer voor een grote, hele grote school. Verder niemand. Hoe ga je dat oplossen? Jongens, hockey, jongens, voetbal, school en nog meer jongens. Hoe houdt Nikki haar leven een beetje normaal? ♥️ Hoogste rank...