HS. 27

3.6K 144 15
                                    

Ik sta gezellig met Quin kauwgom onder de tafels van de kantine, weg te schrobben.

'Ik had me toch iets anders voorgesteld.' Mompel ik, 'Iets wat meer romantisch is.'

'Wat?' Hij steekt zijn hoofd boven een tafel uit.

'Wat?' Ik kijk hem vragend aan, maar voel mijn wangen rood worden. Dawm hoe doet hij dat toch.

Ik pak mijn schraper (Idk hoe zo'n ding heet) weer en probeer de kauwgom aan de onderkant weg te halen.

Ugh die kut broek zakt de hele tijd af en mijn schoenen! De punt is hartstikke goor. (Zie foto voor kleding^^)

'Nik moet je dit zien!' Roept Quin.

Ik klim onder de tafel weg en loop richting "zijn" tafel.

'Wat? Ik zie niks?'

'Nee hier!' Hij klinkt zo blij als een klein kind. Een beetje als Davin heeft gescoord bij Mike met FIFA '15.

Ik kruip onder de tafel en kijk Quin dan vragend aan, 'Ik zie niks hoor?' Ik draai m'n hoofd naar hem toe en merk dat er eigenlijk totaal geen ruimte tussen zit.

'Er was niks hé?'

'Nope, ik wou je alleen even zien.'

Ik trek mijn wenkbrauwen op en begin dan te lachen, 'Hoezo cliché?'

'Wat?' Hij kijkt me quasi-geschokt aan. Hij trekt me naar zich toe en ik leg mijn hoofd op zijn schouder.

'Lukt het een beetje?'

Ik vlieg overeind, knal met mijn hoofd tegen de onderkant van de tafel aan en sta dan snel op. Met een rood hoofd. Quin duikt achter me op.

'Leuk Mike!' Ik kijk hem kwaad aan, 'Dus alsjeblieft ik!' Ik gooi mijn schraper naar hem toe en sprint naar de uitgang.

'Good luck bro!' Quin rent achter me aan, maar ik hoor Mike ook komen.

'En waar dachten jullie heen te gaan?' Mevrouw de Jongh kijkt ons streng aan. Ik sta abrupt stil, Quin en Mike knallen daardoor tegen me aan.

'Ach meneer Foster u ook hier? Dan mag u meneer Orlando en mevrouw Foster vergezellen. Tijdens het schrobben en nablijven.' Ze klapte in haar handen, kijkt ons verveeld aan en draait zich om.

Ik loop zuchtend terug naar de kantine.

'Was het gezellig?' Fluistert Mike in mijn oor.

'Geweldig!' Sis ik sarcastisch.

'Sorry hoor?' Hij steekt zijn handen in de lucht als teken van overgave.

**

De hele week hebben we na school, eerst één uur nagebleven (Quin en ik dan) en toen gezellig met zijn drieën (Mike, Quin en ik). Nu is het zaterdag en hebben de jongens hun eerste voetbalwedstrijd.

Ik sta met Milla en Roxy het team aan te moedigen.Wat ik alleen niet weet is dat er ook cheerleaders zijn (Sorry mensen heb alle Bring It On films dit weekend gekeken🙊) en dat ene kind begint me flink te irriteren.

'Zie je dat kind?!' Vraag ik Roxy wijzend op een meisje met geblondeerd haar, een veel te kort rokje en te diepe decolleté.

'Oeeh is er hier iemand jaloers?' Roept Roxy lachend.

'Roxy!' Sis ik en ik sla mijn hand voor haar mond, 'Iell! Roxy niet likken!' Ik trek mijn hand weg en veeg hem aan haar shirt af.

'Ja, want dit is wel hygiënisch.' Zucht ze en ze draait met haar ogen.

Ik richt mijn aandacht weer op Quin en zie dat het meisje nu bijna bij haar op schoot zit.

'Oké! Zo is het genoeg!' Ik klim over het hek heen en been naar de teams toe.

'Nikki!' Roepen Milla en Roxy in koor.

'Moet je eens even....' Milla en Roxy pakken mijn armen vast en trekken me mee naar achter, 'Verdomme laat me los!'

'Hey Nik!' Quin komt naar me toe lopen en drukt zijn lippen zacht op die van mij, 'Perfecte timing, dat kind begon me echt te irriteren.' Fluistert hij tegen mijn lippen aan. Ik kan een grijns niet onderdrukken.

'Exactly the same!' Mompel ik. Ik kijk voorzichtig over mijn schouder naar het meisje en als antwoord krijg ik een vernietigende blik. Ik rol met mijn ogen en laat Quin weer los.

'Succes trouwens!' Ik draai me om, zwaai en loop dan met Milla en Roxy weer terug naar de plek waar we stonden.

'Thanks!' Hij jogt terug naar zijn team.

'Ik wil ook zo'n lief vriendje!' Zucht Milla.

We klimmen over het hek, maar ik word terug getrokken.

'Da fuck!' Ik schop naar achter.

'Nik normaal doen!' Sist Mike.

'Ik doe normaal!' Hij grijpt mijn arm en trekt me mee naar een hoekje van het veld.

'Echt Nikki! Waag het niet om dat nog een keer met Quin te doen!' Hij kijkt me kwaad aan, 'Je leek net Candice!'

'Candice?' Ik kijk hem kwaad, maar vragend aan.

'Die hoer uit het cheerleader team!' Hij is echt kwaad. Ik loop naar hem toe en breng mijn gezicht heel dichtbij die van hem.

'Gast, ten eerste ik ben geen hoer, slet of iets in die richting!' Ik kijk hem kwaad aan, 'Ten tweede, je bent verdomme mijn moeder niet en ik ben oud genoeg om zelf te beslissen wat en met wie ik iets doe. Dag Mike!' Ik draai me om en loop kwaad weg.
________________________

Wat is hij toch een geweldig broer of niet?👫 Hoe vonden jullie het?🙅🏼

xoxo mij

Hockeygirls v.s VoetbalboysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu