Ara sokakta...
Eğer birgün birini alırsan hayatına ona 'HAYATIM' deme! Yoksa hayatını mahvedersin.
Umut senin sadece peşinden koşturur. Bir hayalim var deme onada aldanma adı üstünde hayal güvenini sarsar ve umudunu yıkar. Koşma yolun sonuna hemen gelirsin, yıkılırsın uçurumun ucunda, ruhun tek kalır bedenin coktan düşmüştür.
Çok hızlı anlatıyor ve yaşıyorsun hayatı. Bıraktığın yerdeyim İstanbulda'yım bıraktığın yerde ki aynı insan hala suskun, dudakları titreyerek gülümseyen kızım!
-'Dılımında du heyi dıle cevemın duyi' bunun ne anlama geldini bilirsen eyer bir gün ozaman anlarsın içimdeki sesizliği.Benim hikayemde anlatmak istediğim, içimdeki yanlız sevgi. Saygımdan ötürü hayata haykıramadığım gizli sevda. Sanki içimden geçen herşeyi his ediyormuş gibi bi hisiyat taşuıyorum. Umudun bitiyi yerde hayalimin olması. Söküp atamadığım bi kalp onu hiçe sayamayan bi duygu... Gizli dil sevgim bilen çok kişi var.
Örneğin= duygularım,atar damar,ruhum,elerim ve en önemlisi onu gören gözlerim var; bukadarı yetmezmi, ben onu daha fazla paylaşamam. Bi başkasının onu sevmesine dayanamam...
Belki anlamakta zorluk çeke bilirsiniz çünkü abartısız ićimdekileri anlatmaya çalışıyorum.
Ben sadece kendimi anlamaya çalışıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"İÇİMDEKİ SESİZLİK...
Random'KİMSESİZ' Kapanıyorum içimdeki sessizlik tabutuna İmam benim müezzin ise acı çerezlik Okuyorum selamı soruyorum; kendime suali Nası bilirdiniz ? Cevaplıyorum; kimsesiz...