Vedalar soğuk olur sıkı giyin !
Arayıpta buldukların değil tesadüfen karşılaştıkların seni mutlu eder.
Küçükken bize uğur getiren uğur böcekleri şimdi bizden gidiyorlar...
Keşke hep kalplerimiz yerine dizlerimiz kanıyor olsaydı. Nasıl olsa annemize sarılınca geçiyordu ağrısı; gözyaşlarımızın akmasına izin vermiyordu annelerimiz ya beraber ağlardık ya beraber gülerdik hayatın acımasızlıklarına.
Sonbahar geldi nerdesin? Seni bekliyorum seni özlüyorum seni arıyorum hep sen sen her şeyimsin sen! Özlüyorum ama çok.
Yeter anlatmak istemiyorum artık gel beraber yaşayalım herşeyimizi. Gör artık içimizdekileri kör olma bu kadar. Sarıl artık yaralarıma, şunu unutma sabır tükenir birgün, ilk günü ararsın bak bulamazsın, yeter uzak kalma bu kadar gitme artık kal biraz ne olursun yalvarıyorum sana.
Yeter seni artık kalemimle değil kendimle paylaşmak istiyorum.
Sor sorsana kendine ne naptığını bil artık.?
Sen bile bilmiyorsun kendini, kendini tanı biraz bi başkasının anlatığı insan olmaktan çık.
Kendin ol artık! Hani anlatmıştın ya bana hayatını, aileni, kendini ve olmak istediklerini işte sen o osun bana anlatıkların yapmak istediklerinsin. Sen kendini bil kendini kaybetme herbaşını yastığa koyduğunda birini öldürme artık kafanda. Hepsini birden öldürüp bitir sende kurtul bende kurtulayım. Hergün mezarlıkların önünden geçiyorsun, onlar için dua et ve bizim için de dua et çünkü sebebi onlar. Birde şunu demeyi unutma " siz gitiniz bende yeriniz kalmadı yeni bi hayatım var "de. Siz hep pisliklerinizle kaldınız yazık.
Kimse anlamaz beni, senin bi bakışın çözer, kimse tutamaz beni senin bi çağırman yeter.
Sen ol da hayatım boyunca yanımda, ben ömrünün yetiği yer kadar uyuya kalayım. 'Elbet birgün uğrarsın yanıma' yar.ÇOK ÖZLÜYORUM HADİ GEL, SENİ BEKLİYORUM ZAMANSIZ GEL AMA ERKEN GEL GEÇ KALMA OLUR MU??
Dünyadaki engüzel duygu sonsuz olduğunu bilmektir,
Sevgi sadece mutlu olmak değil seninle bir yolda yürümektir.
Bazen beklemek zor gelir birde sevdiğni beklemek ölüm gibidir.
Gönlüm uçmak isterken ayağı takılıyor yerdeki gölgeye,
Bilemezdim bu derdin; seni yolundan beni solundan edeceğini....
Ben burdayım ve ona bakıyorum. Ve o çok güzel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"İÇİMDEKİ SESİZLİK...
De Todo'KİMSESİZ' Kapanıyorum içimdeki sessizlik tabutuna İmam benim müezzin ise acı çerezlik Okuyorum selamı soruyorum; kendime suali Nası bilirdiniz ? Cevaplıyorum; kimsesiz...