İçimdeki seszlik kimsesiz.
Sorgusuz sualsiz.
Ölüm ani bunu her an hatırlayıp yaşamamız lazım. Gönül bir parça et ama içini anlatamam nası muazam dır. Sevgi görünmez ama sevgiyi yaşamak çok güzel dir...!
Seni yaşatmadığim hiç bi anım yok. Sensiz günler ardında terk edilmişim, yapayanlız, kimsesiz bıraktın birşey diyemedim, hiç birşey anlatamadım hisiyatlarım ardında.. Umutsuz yarınlara bir gün daha eklenip, umutsuzluga ertelenen bir güne daha davetlinim... Korkma anlatmayacağım seni. Gözlerini görmeyeceğim, sevgini dil sevgisizliğini hisedeceğim. Ardında bıraktığın sakat bi insan zaten. Sakat bi insan sevilmez dilmi. Sen böyle olma tut sakatın elinden kilitlensin sana. Dün öldürmeye çalıştığın bugün sakat ve sessiz bi dilencin...
Sana muhtaç sevgine aç ve susuz; gör artık şu garibin halinden anla. Sen seversin sende yürek var. Sen acırsın senin vicdanın var. Yeter artık yapma bunları bana acı çektirme bukadar. Bana seni unutmamı söyleyen çok kişi oldu yapamadım ama birşey yaptım. Bana seni unut diyenleri unutum... Ben seni unutamam.
Bir an olsun seni sensizliğime bile terk etmedim ben bunu yapamadım sevgiye ayıp olurdu.
Biliyorum seviyorsun beni. Senin sevginle sana bağlandım sebebi sensin. Sadece korkum vardı terk edersin birgün diye; ama sen her gün bırakıp gitin beni. Yinede ben vaz geçmedim saygım vardı sevgine. Bunu sana deyil duygularına yapamadım...
Sevdan gözüm gönlüm üstünde.
Muradım olasın garip gönlüme.
Ölüm alsın sakat kalbimden.
Hayatım olsun uçurumun ucu,
Sen var oldukça kalbimde,
Gözlerim yoluna.
Ben sana hayat:
Kuş olsun sonsuzluğa...NurcanTFR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"İÇİMDEKİ SESİZLİK...
Aléatoire'KİMSESİZ' Kapanıyorum içimdeki sessizlik tabutuna İmam benim müezzin ise acı çerezlik Okuyorum selamı soruyorum; kendime suali Nası bilirdiniz ? Cevaplıyorum; kimsesiz...