Dışarıdaki Mevsim Kimin Umrunda

183 5 0
                                    

''Yaşamalıyım çünkü hikayemin sonunu merak ediyorum..''

Çok özledim ben seni. Senden çok birşey istemiyorum, senden çok birşey beklemiyorum, sadece çekip gitmene anlam veremiyorum. Seviyorsan yaz bana, seviyorsan konuş benimle, yeniden severim ben seni. Yeniden severiz birbirimizi. Fazla geç kalma sadece her mevsim beklerim. Belki hayatında ki her şey benden sonra kazanmış olursun  ama bunuda algıla. Kazandığın herşeyin ucunda, beni kaybettiğini unutma...

Evet seni kaybetmekten korkuyorum. Kaybetmek istemediğin bensem eyer yokluğuma alışacak kadar yanlız bırakmam. Seviyorsan eğer; basit tartışmalardan sonra beni aramamakla cezalandırmaya çalışma, gurur yapma... Bir kadını erkeye bağlayan şey nekadar sevdiği değil, ne kadar sevdiğindir. Sen ne kadar seversen sev, onun sevgisi bittiğinde herşey bitmiş demektir...!

Kırıldıkça değişirsin, deyiştikçe güçlenirsin, güçlendikce umursamazsın. Onlara teşekür 'et'..
İnsanlar kırmaya çalıştıkça sanıyorlar ki,  ben cevap vermesini bilmiyorum ya da kendimi savunamıyorum.. Hayır asla öyle değil.. Benimde çok acımasız cümlelerim, sözlerim var ama onları söyleyecek merhametsiz yüreğim yok..

Gülüşünün olduğu her yere bahar gelir. Kış gibiyim bazen soğuk ve sesiz fırtına ardındaki yeşermeye çalışan bir çiçek gibi. Biz bölünürsek yok oluruz, bölüşürsek tok oluruz... ''Utanır isan kendini böyle özletirmi''Özlemek ne ağır, ne uzun, ne yorgun bi imtihandır. '' Özledim'' gel dese hiç düşünmeden giderim derim! Ama gerçekler acıdır. Ne o gel diye bilir ne ben gidebilirim.. Çaresizim içimdeki sessizlikle, ben ve sessizliğim dışardaki mevsimden habersiziz..

Bizim kalbimiz hep kırıktır. Ama yinede eksik etmeyiz sol cebimizden umudu.. Düşün herşey kendi halinde sen bile ama adımların da durduğu kendince bi durak var. Hisler hep karışık.. Hayatta hiç bir şey dışa, vurulmayan kızgınlık kadar zarar vermez insanın ruhuna.. Harcanıp giden bi ömrün ağrısıdır bu. Bekleyenim yok.. Gidenim var, gidemediğim var. Bakma sana böyle sitem ettiğime, ne zaman dua etsem; Baş rolde sen varsın

''Ömür kotonun sınırsız deyil. Zamanının değerini bil..''

NurcanTFR

"İÇİMDEKİ SESİZLİK...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin