Capitolul 4

1.1K 63 2
                                    

-Cearta -

...si , ei bine doar nu m-ar fi sarutat , si-a pus degetul pe fruntea mea si m-a impins usor zicandu-mi :

-Prostuto! Intra in casa este foarte frig ! apoi se departeaza de mine si pleaca spre casa .

- Iaa !! tip eu din ce in ce mai tare cu cat el se departa de mine. Pe cine faci tu "prostuta"!? Imi pot purta si singura de grija ! , strig atat de tare in cat un vecin a iesit pe geam zicandu-mi sa fac liniste.

-Nu prea cred ca poti ! spune el din departare , oprindu-se din drum si facandu-mi semn sa intru . Acum intra in casa !, imi zambeste dupa care se intoarce plecand spre casa lui .

Ne mai vandu-l intru in casa , trantesc usa si ma lipesc de ea de parca un monstru era la usa si dorea sa intre in casa. Apoi incep sa imi zic cu voce tare :

- Baiatul asta se joaca cu inima mea , aproape ca mi-ar fi sarit din piept si s-ar fi urcat pe el sa il sarute . Stai ce naiba zic aici ! , si imi dau o palma usoara peste obraz . Gandesc prostii fiindca este tarziu ! Mai bine stang putin pe aici sa nu vada tata cand vine acasa , iar apoi imi fac un dus si ma culc . Da , o idee splendita ! , vorbeam cu mine de parca eram doua persoane , sigur inebunesc .

Fac curatenie , imi fac dus si intru sub calduroasa mea plapumioara . Inchid ochii sa adorm si cred ca in 5 minute m-a luat somnul.

*Perspectiva Baekhyun *

- Uau ! Inebunesc nu-i asa ?! Ce a fost in mintea mea ? Aproape nu m-am putut abtine sa nu o sarut ! Nu ! Trebuie sa fim prieteni ! Nimic mai mult ! , ajungand in fata casei mele o vad pe Riha venind spre mine .

- Riha ! Vino la mine ! Spune-mi tu te rog ca nu inebunesc ?! , el latra de doua ori , iar eu i-au asta ca pe un " nu" . O i-au pe Riha si intram in casa . Imi salut parintii si ma duc sa imi fac un dus , dupa care ma bag la culcare .

Ma invarteam in pat , tot nu ma lasa gandul ca aproape am sarutat-o , o cunosteam de cateva ore si imi dadu-se lumea peste cap . Imi trag doua palme peste fata si imi zic:

-Nebunule ! De ce gandesti asa ? Doar pentru ca ai vazut in ochii ei fericirea si pentru ca iti place cum canta , crezi ca te-ai indragostit de ea !!? Hmm , totusi era ceva ciudat , o vedeam mereu cum ma citea , oare si ea este un "monstru" ca mine. De ce " monstru " ?! Pentru ca am un dar foarte rar intalnit la oameni , acest dar ma facuse un monstru fiindca eram diferit de restul , de cand familia mea aflase de asta eram mereu privit ciudat , mereu bunica imi zicea ca sunt un monstru , mereu plangeam cand eram mic ,imi spuneam de ce sunt asa ?! Insa de ceva vreme ma obisnuisem si incercam sa ascund emotiile care ma puteau stapanii din cauza acestui "dar" . Dar nu ar fi rau sa stiu ca cineva este ca mine, ca ma poate intelege .

- Iar vorbesc prostii!! , tip in gura mare , probabil ca ma auzisera si ai mei care erau la parter in bucatarie. Inchid ochii si ador imediat .

*A doua zi dimineata *

*Perspectiva Bia *

De dimineata deschid ochii si observ cum razele soarelui isi faceau loc printre crapaturile draperiei. Ma ridic din pat si ma uit la la ceas. Wow , era destul de tarziu si trebuia sa ajung la scoala intr-o ora . Tip cat de tare ma tine gura ca sa vina menajera sa ma ajute sa fac curat in camera .Vine cat de repede poate si ii zic sa faca curat cat eu ma pregatesc de plecare. Cobor la bucatarie i-au repede micul dejun , ma imbrac imi aranjez parul si ma machiez usor natural ca de obicei , cat pe aci sa imi las partitura acasa . Ajung in fata usii , si spun in gura mare ca am plecat , desi tata era plecat de mult , iar acasa erau decat menajera si servitoarea.

Baiatul Perfect | bbhUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum