Capitolul 14

598 29 2
                                    

- Christmas Day -

Mi-am pus alarma telefonului sa ma trezesc devreme ca sa pun cadourile sub brad , insa mana lui Baekhyun ma impiedica sa ma ridic. Ma tine in bratele lui strans , aveam sanse foarte mici sa nu il trezesc , i-am luat mana usor de pe abdomenul meu si i-am dat-o la o parte , m-am ridicat incet bucuroasa ca nu il trezisem , aproape reusisem sa cobor din pat fara sa ma simta , insa norocul meu rar se arata , asa ca am cazut zgomotos din pat aterizand pe burta pe podea reusid sa il trezesc si pe Baekhyun si alegandu-ma si o lovitura dureroasa .

- Vrei sa dormi pe jos ?, ma intreaba el venind la marginea patului.

- Nu chiar !

- Atunci ce faci pe podea ?

- O sarutam ! Am cazut din pat ca doar nu aveam eu noroc sa ma ridic din pat in liniste .

- De ce asa devreme ? Mai stai putin !

- Doaream sa pun cadourile sub brad . Acum ca m-ai prins , ce sa mai fac ?!

- Sa mergem impreuna ! Nici eu nu leam pus !, spune el si se ridica din pat .

- Pff! Hai !

- Cadoul tau nu vreau sa il pun !

- De ce ?

- Fiindca vreau sa ti-l dau eu !, spune el luand cadourile si mergand spre brad sa le puna si eu pe urmele lui .

- Treaba ta !, ii spun si plec fiindca terminasem de aranjat cadourile mele sub brad .

- Asteapta-ma si pe mine !

- Prostule , vei trezi toata casa !,spun punandu-i mana la gura. O sa iti dau drumul daca lasi volumul mai jos, el da din cap afirmativ , iar eu imi i-au mana de la gura lui .

- Stai sa pun astea si sa mergem impreuna !, spune el asezand cadourile .

- Bine , ma duc sa fac ciocolata calda , vrei ?

- Da , te rog !,spune asezand cadourile atat de perfect de parca erau din aur .

- Cand termini vino la bucatarie , merg sa pregatesc ciocolata! , in doua minute apare si el .

- Nu mai dormim ?

- Nu , dupa cazatura aia mi-a fugit somnul .

- Si nu il poti prinde ?

- Nu , nu sunt prea buna la sport .

- Dar este 6:30 dimineata . Prea devreme !,spune el plangandu-se .

- Du-te si mai baga-te la somn , eu o sa bantui pe aici .

- Nu , mergem in camera si asteptam sa se trezeasca si restul , ar fi ciudat sa ne prinda pe aici o sa creada ca ne-am trezit pentru cadouri .

- Ai dreptate !, spun si ii dau cana cu ciocolata calda. Sunt gata !

-Merci !

- Sa mergem in camera si vedem noi cum pierdem timpul .

- Bine.

Urcam in camera si ne trantim in pat uitandu-ne la tavan .

-Bia ?

- Da !, spun eu si ne intoarcem privirile in acelasi timp.

- Craciun fericit ! , spune el si imi saruta varful nasului .

- Craciun fericit Baekkie ! , eu am fost mai indrazneata si l-am sarutat.

Usa se deschide brusc descoperind un nebun care tipa in gura mare :

Baiatul Perfect | bbhUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum