Capitolul 19

505 20 7
                                    

- Readuceri aminte -

Era ora 1:47 am , ma plictisisem sa tot stau pe canapeaua aia si sa ma uit la cei care dansau , ajunsesem sa ma intreb de unde au atat energie ?! Am renuntat la a mai sta acolo si l-am cautat pe manager ca sa ii duca pe tantalai aia. L-as fi ajutat sa ii duca in masina si sa ii duca mai apoi pana in camerele lor , dar eram lipsita de energie asa ca m-am culcat instantaneu .

- Ahh !! O sa mor ! De ce am facut asta ?,se auzi o voce la 5 am pe hol .

Mi- am ridicat capul si am observat umbra persoanei care trecea , dar mi-am pus capul inapoi pe perna .

- Ce prostuta ! Fa liniste ! Vrei sa o trezesti pe Bia ? Baekhyun a baut atat de mult ca o sa doarma mai ceva decat un bustean !, se auzi vocea lui Chanyeol.

-Lasa-ma !!, striga Sisi in fata usii mele , insa din vocea ei se vedea ca inca era beata.

- Hai sa te odihnesti ! Ti-am facut ceaiul asta , asa ca bea-l ca sa te simti mai bine !

- Nu vreau!, continua Sisi sa strige.

-Poate ca nu ar trebui sa ies la ei !, mi-am spus deschizand ochii si intorcandu-ma cu spatele la usa .

-Sisi , hai la tine in camera !,ii spuse din nou Chanyeol.

-Plec !, raspunse Sisi.

- Unde ?

-La mine in patul meu . Mi-e somn !, striga Sisi si apoi i-am putut auzi pasi pe hol .

-Bine ! Du-te !, striga Chanyeol dupa ea continuand sa stea in fata usii mele ceea ce m-a enervat si m-a facut sa merg sa tip la el .

- De ce caciula pisicii tipi in fata camerei mele la ora asta ?!,spun pozitionandu-ma atat de aproape de fata lui .

-P-pe-pentru ca Sisi fa-face urat la bautura !,spuse el indepartandu-ma mai departe de fata lui .

-Parca ai spus : Hai sa nu ii trezim ! Asa nu ne... , adica ma trezesti ?,spun eu uitandu-ma foarte nervoasa in ochii lui , insa privirea lui evita contactul cu a mea.

- Imi pare rau , noona !,spune el ca un copil de 5 ani.

- Ai scapat !Urasc cand faci asta !.spun batand din picior. Ce are Sisi ?

- Ii este rau de la bautura , dar nimic grav !

-Ar fi trebuit sa va opresc !, spun uitandu-ma ganditoare in pamant. Dar tu ? Tu cum de esti asa lucid ?, il privesc din cap pana in picioare si arata cu degetul spre el .

- Pentru mine bautura nu are un efect de lunga durata , in doua ore sunt din nou licid  , spune el zambind.

- Baek ? Cu el ce facem ?

- O sa doarma cam 10-12 ore si isi va reveni . Nu trebuie sa ne ingrijoram , pana nu ii trece nu se trezeste !

- Am inteles ! Dar Sisi , ei nu ii trece cu somn .

- O sa am eu grija de ea , tu du-te si mai dormi pana pe la 9 -10 dimineata . Eu nu mai pot dormi acum asa ca fac eu tura de noapte si vei face tu tura de zi . S-a facut ?, spune el ridicand palma in aer .

- S-a facut !,spun zambind si bat palma cu el .

- Somn usor !

-Sa ai grija bine de Sisi !, spun intrand in camera si adormind instantaneu la contactul cu perna mea pufoasa .

*

M-am trezit din cauza telefonului care suna ca un disperat . Am infipt mana in el si l-am aruncat la picioarele mele strigand " Mai taci ! " Mi-am pus capul inapoi pe perna ca sa adorm , dar telefonul a sunat din nou .

Baiatul Perfect | bbhUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum