- Noul prieten -
Era nesuferitul de sofer , care il adusese pe tata , vad ca si-a varsat nervii pe bibeloul acela.
-IAAA!!Bibeloul, ce naiba faci ?! De ce ..
-Imi cer scuze , domnisoara ! , spun plecandu-si capul in jos.
-Bine , bine , iesi afara acum pana nu ma enervez ! , nu aveam chef de el , imi era atat de somn ca as fi putut sa nu ma controlez , iar Baek nu era aici sa ma ajute si tata nu stia de boala mea.
-Bia ? Unde este soferul , stiu ca era aici acum cateva minute !? , spune tata aratand cu degetul spre locul in care era .
-Da , era aici , la fel si bibeloul care la spart , ERA !, punand accent pe cuvantul "era" , nu stiu de ce dar tineam la bibeloul ala , afurisitul , acum il pot urat si mai tare.
-Foarte bine , sa lasam pe maine dimineata , du-te sa te culci este tarziu !, spune tata impingandu-ma usor spre camera mea .
-Asa o sa fac ! Noapte buna , tata !
Urc sus in camera , ma arunc in pat , trag o perna pe fata mea si tip in ea .Mama ma invatase sa fac asta , era un mod de a ma elibera . Totusi ma gandeam ce s-ar fi intamplat daca nu ma abtineam , daca ar mai fi stat o secunda in fata mea si nu reuseam ?!
-Ahh, sunt nebuna ! , imi spun cu voce tare . Baek , o fi ajuns prostutul ala acasa ? , continuam sa vorbesc cu voce tare de parca mai vorbeam cu o alta eu.
Cu tot feluri de ganduri , la piesele muzicale care ni s-ar potrivi, la concurs am reusit sa adorm.*Dimineata*
Ma dau jos din pat cam pe la 8 :00 , merg inca adormita spre baie , fac un dus si ma aranjez putin , apoi cobor la micul dejun. Inca adormita , ma asez la masa si zic :
-Buna dimineata , tata! , stai ce "tata" imi zic in gandul meu si imi ridic privirea spre tata care era de cealalta parte a mesei. Tata , cum de esti acasa ?! Mereu esti plecat ?!, spun inecandu-ma cu orezul , dar beau o gura de apa ca sa nu observe tata.
-Azi am un program mai lejer , asa ca plec mai tarziu. Nu te bucuri sa ma vezi ?!
-Ba da , am crezut ca ai patit ceva ! Oh , tata , inca vreau sa te intreb ceva !
-Spune !, dupa privirea lui puteam vedea ca banuieste ceea ce am sa il intreb.
-Vreau sa stiu ce s-a ontamplat acum 12 ani , intre tine si mama ! De ce iti este asa greu sa imi spui ?! , ii spun aproape incepand sa plang.
-As vrea sa iti spun , insa nu pot , nu ma lasa ceva din mine sa iti spun !, spune el oprindu-se din mancat lasand betisoarele pe masa , se ridica isi ia telefonul de pe masa si imi zice : - Nu imi mai este foame , o sa plec la munca acum ! Sa ai o zi buna la scoala !, il suna pe sofer sa vina sa il duca la munca.
-Sa ai o zi usoara tata! , dupa ce imi revin , tip dupa el , in timp ce se indrepta spre usa . Aiishh, ce naiba ! ,tip aruncand cu betisoarele atat de puternic in masa , incat bucatareasa ma intreaba :
-Domnisoara , ce se petrece ?! ,spune ea cu un ton destul de impunator.
-Nu va intereseaza ! , tip eu atat de nervoasa , trantesc paharul pe jos spargandu-l si fug in camera mea. Nu ma mai puteam controla , ma plimbam de colo, colo si aruncam cu ce prindeam. Il sun pe Baekhyun , care din primele mele cuvinte isi da seama ce se petrece , ii auzeam rasuflarea intrerupta , ceea ce imi spunea ca alearga , inchid apelul si continui sa strig si sa arunc cu lucruri prin camera . In 10 minute Baek era aici nu a mai ciocanit , nu a dat "Buna ziua " ,doar a urcat cat de repede a putut , si a ajuns in camera mea. Eram intr-un colt al camerei , inghemuita, respirand foarte greu.
CITEȘTI
Baiatul Perfect | bbh
FanficPasiunea pentru muzica îi aduce împreună și tot aceasta alăturată efortului lor le aduce o viață plină de bucurie. Byun Baekhyun si Lee Bia par a fi simpli muzicieni , doar ca cei doi suferă de o boala ciudata, de aceea Park Chanyeol si Sunny Sisi...