- Sarutul -
*Perspectiva Bia *Noi chiar castigasem , tremuram , eram atat de fericita pentru noi doi , chiar muncisem din greu intr-un timp atat de scurt , si chiar reusisem. Baekhyun isi duse ambele maini la ochi , nu-i venea sa creda , isi sterge lacrimile de la ochi , si ma cuprinde in bratele lui invartindu-ma . Eram super fericiti si se vedea , ceilalti concurenti au aratat o latura prieteneasca venind sa ne felicite , desi pe fetele unora nu vedeam decat tristete , iar pe fetele altora vedeam ca sunt bucurosi pentru noi . Juratii s-au ridicat de la locurile lor si ne-au felicitat .
- Meritati ! , spune unul dintre ei .
-Are mare dreptate , chiar meritati , se vede ca ati muncit , si se vede fericirea si dragostea voastra pentru muzica ! Chiar vreau sa va vad cat mai des impreuna pe scena cantand ! , spune un alt jurat , avea dreptate si eu imi doream sa fiu impreuna cu Baek , sus pe scena , sa cantam .
- Baek , am reusit ! Multumesc , mult !, ii spun eu , agatandu-ma de gatul lui , apoi il surut pe frunte .
Nu stiu de unde a aparut Hoshi , care a vazut reactia mea , si fara a se mai gandi a venit la mine si m-a apucat strans de incheietura mainii tragandu-ma dupa el . Ma strangea foarte tare , si ma tragea nervos dupa el . La un moment dat se opreste in loc , imi smucesc mana violent , apoi il privesc fix in ochi , eram foarte nervoasa , cum a putut sa ma i-a in halul asta de pe scena , cum a putut face asta in loc sa ne felicite , sau macar pe mine din moment ce el nu il suporta pe Baekhyun, asa ca nu mai tac si imi ridic tonul la el :
-Ce ai ?! De ce imi faci asta ?! , ii spun eu tipand destul de tare din cauza ca eram nervoasa.
- Eu ?! Tu esti cea care se dadea pe langa Baekhyun, cum imi poti face asta ? , intreaba el cu un ton linistit , din moment ce isi daduse seama ca eram suparata .
- Ar trebui sa intreb , de ce imi faci tu mie asta ? De ce il indepartezi pe Baek de langa mine , cum imi poti face asta cand stii ca el imi este un sprijin si ca tin la el ! , spun eu lasand tonul mai incet, insa continuand sa tip la el.
- Pentru ca stiu ca el sigur are sentimente pentru tine , sunt sigur de asta , de aceea am incercat sa il indepartez de tine , nu vreu sa stiu ca m-ai putea parasii !, spune el aproape plangand, intr-un fel il intelegeam , nici eu nu as putea suporta ca el sa aiba pe cineva atat de aproape.
- Te inteleg !Am si eu partea mea de vina , a petrecut foarte putin timp cu tine , si ti-am dat de inteles ca nu tin la tine . Ma poti ierta ? , ii spun , simtindu-mi oarecum o parte mare de vina ca este a mea.
- Normal ca te iert , micuto ! , spune el luandu-ma in bratele lui si mangaiandu-ma pe spate.
- Multumesc , te iubesc ! , ii spun uitandu-ma in ochii lui , apoi se apropie de buzele ele si ma saruta.
- Felicitari ! Ai cantat superb ! , spune el dupa ce ne dezlipim din sarut .
- Multumesc ! Ce spui sa sarbatorim doar noi doi ?!
- OK ! Am o idee ! , spune el foarte zambitor .
- Hmm ? Ce idee ? Una foarte buna nu-i asa ? , il intreb foarte curioasa.
-Da ! Ce spui sa mergem intr-un parc de distractii ? este la o ora de aici , o sa ne distram de minune ! , spune el bucurandu-se ca un copil mic , neputand sa il refuz.
-Sa mergem ! Dar o conditie am !
- Care este aceea ? , spune el deja sunand la un taxi .
- Ne vom da in toate ! , ii spun razand malefic , gandindu-ma ca ii este teama de unele dintre atractiile din parc.
CITEȘTI
Baiatul Perfect | bbh
Fiksi PenggemarPasiunea pentru muzica îi aduce împreună și tot aceasta alăturată efortului lor le aduce o viață plină de bucurie. Byun Baekhyun si Lee Bia par a fi simpli muzicieni , doar ca cei doi suferă de o boala ciudata, de aceea Park Chanyeol si Sunny Sisi...