Capitolul 7

795 47 0
                                    

-Cu capul in nori -

*Povestea lui Lee Bia *

Imi inchid ochii, iar el se apropie din ce in ce mai aproape de mine , inima imi batea atat de tare , mainile imi tremurau , Hoshi se apropie si ma saruta .Nu ma departam de el , ba chiar ii accept gestul si continui si eu sa il sarut de cate ori el se departa de mine , ca nu cumva gestul lui sa para nesimtit , iar eu sa fug .

-Credeam ca o sa fugi de mine , si ca nu o sa imi accepti sentimentele !, spune el , evitand sa ma priveasca in ochi.

-Asa credeam si eu , insa ceva nu m-a lasat sa fug , sa imi ascunda fata de rusine , ba chiar ma tinea mai aproape de tine !, ii spun eu zambind de fericire .

-Deci , amm, imi face onoarea de a fi cel care sa te protejeze si sa te faca fericita ? , imi spune el , continuand sa evite a ma privi in ochi.

-Inchide ochii ! Daca nu voi mai fi aici in urmatorul minut , va fi raspunsul meu , insa daca voi fi aici ar fi celalalt raspuns !, el isi inchide ochii si asteapta raspunsul meu , ma gandesc 3 secunde , apoi ma apropii de el si il sarut, parea surprins de raspuns , insa nu refuza , ba chiar ma strangea la pieptul lui si din cand in cand ma saruta pe frunte si zambea. Am stat cam o ora unul in brate celuilalt uitandu-ne la stele, dupa care m- a condus pana acasa .

-Noapte buna , noona ! , spune el zambind .

-Noapte buna , oppa ! , ii spun si eu la fel de fericita ca el .Apoi imi face cu mana si pleaca , eu intru in casa , imi arunc ghiozdanul si merg direct la mine in camera.

Imi bag capul intre perne si incep sa tip de fericire , apoi ma ridic in fund si ma uit la telefon , care il dadusem pe silentios sa nu ne deranjeze. Surprinzator , aveam 15 apeluri si 20 de mesaje de la oppa Baek , "A INEBUNIT !" , oftez eu citind mesajele de la el, dupa care il sun.

-Alo, oppa ! Ce doamne ai patit ? Ce ai ? Ai inebunit ?, tip eu in telefon fara ca macar sa il las sa imi zica o silaba.

-Daca iti port grija , inebunesc !!? , tipa el foarte nervos. Te caut de 3 ore ,si tot eu sunt cel nebun ?!

-Scuze , oppa ! Nu trebuia sa tip la tine !, spun eu lasand tonul.

-Pentru ca esti tu , prostuto , te iert !, spune el mai linistit.

-Nu am vrut sa te ingrijorez , insa am avut telefonul pe silentios si nu m-am uitat la el .

-Bine bine , lasa scuzele . Ce ai facut cu nemernicul ala , ba nu am vrut sa zic Hoshi ? , spune el corectandu-si "greseala" probabil asta gandea si a zis-o cu voce tare , insa dorea sa o ascunda.

-Ne-am jucat pe teren , dupa care ... , spun oprindu-ma deoarece nu doream sa ii zic ca l-am sarutat si ca acum eram impreuna cu el.

-"Dupa care ..." ce ? , spune ridicand usor tonul.

-Nimic !, spun repede si scurt.

-"Dupa care .." , CE ? , spune strigand foarte tare .

-L-am sarutat , bine ! Asta am facut !, spun eu speriata de reactia lui.

- Ai facut, ce ?!

-Ce ai auzit !, nu doream sa mai repet inca odata.

-Vorbim maine !, spune el si inchide apelul.

-Ce-i cu el ? De ce se poarta asa ?, imi spun eu , dupa ce ma mai gandesc 5 min imi pun castile si dau play , ma intind in pat , gandindu-ma la ceea ce se petrecuse azi.

*Perspectiva Baekhyun*

Dupa ore , Bia ramasese cu Hoshi , nemernicul ala , nu il puteam suporta , il vedeam cum se apropie usor de Bia , cum incearca sa o cucereasca, ceea ce ma enerva la culme. Dupa ce Chanyeol i-a ajutat sa scape de mine , fiindca nu doream sa o las pe noona sa plece cu el , pana la urma au plecat.

Baiatul Perfect | bbhUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum