ATENTIE ESTE UN MINI-CAPITOL !!!
** Ne intoarcem cu 4 luni in urma **
Perstectiva Chanyeol
Parintii mei s-au intors acasa , asa ca am plecat de la Bia . Am intrat ca de obicei pe usa camerei mele aruncandu-mi bagajul intr-un colt al camerei si punandu-ma la birou . Ma gandeam sa compun o noua melodie , am luat creionul in mana si cateva foi. Nu au trecut mai mult de 20 de secunda ca mama da buzna pe usa .
O privesc tacut fara vreo expresie faciala , dupa ce m-a analizat putin s-a apropiat cu repeziciune de mine si mi-a dat o palma .- Pentru ce a fost asta ? , spun ridicandu-ma in picioare nervos .
- Tot nu ai de gand sa faci ceva din prostia aia de muzica ?!
- Nu vezi ca asta faceam ?! Scriam o melodie sau asta intentionam inainte sa ma pleznesti ! , spun punand accent pe "pleznesti " .
- Sper macar ca vei ajunge un renumit compozitor sau ceva de genul , daca nu vrei sa fi dat afara din casa ! , striga mama la mine .
Privesc nervos si imi dau ochii peste cap de cateva ori , imi musc buza inferioara si imi atintesc privirea din nou spre mama .
- Asta voi face !! , strig la ea , dar apoi ma calmez putin si continui . Voi prezenta una din piesele scrise de mine si Bia unei compani.
- Bia ? Cine mai este si prapaditura aia ?
Aproape imi sarea tandara cand am auzit ce apelativ dragut ii atribuise Biei .
- Bia este iubita lui Baekhyun , si ar fi frumos sa ... defapt .. lasa !
- Ma rog . Fa ceva bun si devino si tu cineva cunoscut !, iese pe usa trantind-o in urma sa .
Ma asez inapoi la birou si imi trec nervos , de cateva ori mana prin par .
- Ce au oamenii asta ? Firar sa fie !! Acum nici nu mai am starea necesara sa scriu !, arunc creionul cu tot cu foi pe podea , le privesc ca un nebun cateva secunde si le ridic de pe podea . Ahh , mai pot astepta ! Mi-e dor de Sisi a mea ! , spun privind trist telefonul .
Ma ridic de la birou si ma asez pe pat , unde cad in lumea viselor .
Ma trezesc cand aud un zgomot de la parter , imi deschid decat un ochi si privesc usa . De pe partea cealalta se puteau auzi niste pasi ce se indreptau spre usa mea . S-au oprit ! , mi-a spus constiinta . Si ce ai vrea sa fac ? Daca pe mine ma vor , sa vina ei la mine ! , am spus in gandul meu . Usa s-a deschis usor dezvaluind persoana care ma cauta . Era tata , un om bine facut , inalt cu parul negru , chipul tatei era la fel de tanar ca al unui adolescent de 26 de ani , desi el avea 37 de ani . S-a apropiat de pat, apucand unul din colturile plapumei facandu-ma sa ajung pe podea ca prin magie . Inghit in sec si imi pun mana pe frunte , privesc putin pantofii luciosi ai tatei si apoi imi ridic privirea spre chipul sau .
- Mama ta a zis ca scrii un cantec ! Il scrii in somn ? , spune mergand spre birou si privind cateva din cantecele mele mai putin reusite .
- As fi scris , daca mama nu dadea buzna pe usa si imi pierdeam cheful de viata ! , ma ridic de pe podea si imi aranjez putin coafura .
- Stiu ca nu sunt asa de obicei , dar vreau sa stiu ceva ! , spune venind in fata mea .
- Ce ? Ce ai vrei sa stii ?
- Cine este fata de jos ! , spune aratand cu privirea spre usa .
- Fa-fa-ta ?! , fac ochii cat cepele , speram sa nu fie Sisi , si daca ar fi fost cred ca a fost speriata de fiarele astea de parinti .
- Cum a zis ca o cheama ..? Si ... Sira , nu , Siri .. . Ceva pe aici !
- Sisi ?
- Da ! Cine este ?
- Cand a ajuns aici ?
Priveste ceasul prins de mana lui si apoi se uita din nou in ochii mei .
- 2 minute si 23 de secunde .
- Pff, nu am intrebat secunde ! ,spun doar pentru mine . Ma imbrac si cobor jos . Doar atat va rog , nu o speriati ! Ea nu este din Coreea si nu vreau sa aibe o impresie proasta .
- Nu promit nimic ! Dar cine este ? Nu mi-ai raspunds la intrebarea asta !
- Este Sunny Sisi este din Europa si studiaza acum aici la acelasi liceu ca mine si mai este si ...
- Si ce ?
- Prietena mea ! , spun frecandu-mi ceafa .
- Iubita ?
- Mm..iubita !
- Bine macar ca ai gust la fete . Si acum ca ma gandesc mai bine ... FA CEVA CU CEEA CE STUDIEZI LA LICEUL ALA !!
- O sa fac ! Acum vreau sa ...
Gesticulez ceea ce doaream sa fac .
- Oricum plecam !
Tata iese pe usa , nu ma mai gandesc mult si ma aranjez in cea mai mare viteza , inca imi era teama ce ar putea sa ii faca micutei Sisi . Coboram scarile si ma gandeam la faza de mai devreme , ce treaba are tata dintr-o data cu cine ma intalnesc eu . "Bine macar ca ai gust la fete !" , replica asta ma omora , si de cand vorbeste el ca un tata cu mine ?! S-a lovit la cap in timp ce se intoarceau ?! Aa ... si ca ma gandesc acum un : "- Ai petrecut frumos ? " ; "- Buna !" , sau - "Speram ca nu esti suparata ! " ,ma rog , nu o sa aud asta vreodata .
Ajung la parter unde o vad pe Sisi pe canapea stand de vorba cu parintii mei . Nu stau pe ganduri si merg spre ea luand-o de mana si tragand-o dupa mine afara din casa .- Chanyeol ce ai ? , ma intreaba ea .
- Sa mergem cat mai departe de casa asta !
- Chanyeol , opreste-te !
- CE E ?! , strig fara sa vreau la ea .
- De ce te porti asa ? Cum ai putut face asta in fata parintilor tai ?
Ne oprim din mers
- Sa nu mai vorbesti cu ei niciodata ! , spun uitandu-ma fix in ochii ei .
- Dar sunt parintii tai Chanyeol !
- Eu nu ii simt asa ! Te rog ceva ..
- Spune-mi !
- Hai sa ne petrecem timpul fiind fericiti impreuna si nu te gandi la parintii mei , nici macar sa nu intrebi sau sa aduci in vorba despre ei . Bine ? , spun luandu-i ambele maini intr-ale mele .
- Daca asta te face fericit , eu nu iti voi pomenii niciodata de ei .
O sarut si plecam spre o cafenea .Am fi petrecut si noi o seara frumoasa insa primesc un mesaj de la Bia .
- Ahh ! La naiba ! , am strigat citind mesajul .
- Ai primit si tu mesaj de la Bia ? , ma intreaba Sisi .
- Da .
- Sa mergem ! I-am zis ca nu vom intarzia .
- Dar nu vreau !
- Atunci ma duc singura !, spune ridicandu-se de la masa.
- Bine , merg ! , ma ridic si eu de la masa .
Am plecat spre casa Biei unde trebuia sa discutam .
🔮 - Inapoi in prezent - 🔮
*Acest mini capitol l-am scris pentru a vedea ce s-a intamplat cu Chanyeol *
Am fost foooaaarte lenesa , asa ca abia acum m-am apucat de capitolul 20 cel care ar trebui sa fie continuarea capitolului 19 .
Injurati-ma daca ma urati ! Oricum eu va iubesc ca aveti rabdare cu mine si ca imi cititi in continuare cartea .
Ahh ! Ce bine ma simt acum ! 😂Annyeong ! 😘
CITEȘTI
Baiatul Perfect | bbh
FanficPasiunea pentru muzica îi aduce împreună și tot aceasta alăturată efortului lor le aduce o viață plină de bucurie. Byun Baekhyun si Lee Bia par a fi simpli muzicieni , doar ca cei doi suferă de o boala ciudata, de aceea Park Chanyeol si Sunny Sisi...